Oke, dus ik kan daar ook gebruik van maken? ook al heb ik nooit eerder een auto gehuurd daar. Scheelt een hoop geld joh.
Ik ga ook mooi een luxere auto huren :grin:
Afdrukvoorbeeld
Oke, dus ik kan daar ook gebruik van maken? ook al heb ik nooit eerder een auto gehuurd daar. Scheelt een hoop geld joh.
Ik ga ook mooi een luxere auto huren :grin:
Hi,
Wij willen bij hertz een full-size SUV huren. bij het reserveren kan je niet kiezen voor extra bestuurder dat moet je bij het ophalen van de auto regelen. OP site van hertz staat het volgende over extra bestuurder:
AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.
Additional Authorized Operators Fees
USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.
Exceptions
California - no fee for Additional Authorized Operators.
Nevada - USD 10.67 per day, maximum USD 74.69 per rental, for each Additional Authorized Operator.
New York - USD 3.00 per day up to a maximum of USD 35.00, for each Additional Authorized Operator.
(AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number).
Wordt hiermee bedoeld dat je partner niet hoefd te betalen als extra bestuurder? Wie heeft hier ervaring mee??
Wij hoefden in ieder geval niet bij te betalen voor onze zwager.
Dat staat er inderdaad. Destijds goldt het ook als je je ANWB pas liet zien.
Of dat in 2012 nog steeds zo is weet ik natuurlijk niet.
Hou er trouwens rekening mee dat ze soms wel een bewijsje willen zien om zeker te stellen dat het inderdaad om je echtgeno(o)t(e)/partner gaat.
Je moet kunnen aantonen dat je allebei op hetzelfde adres woonachtig bent.
Klopt, ik nam altijd een bankafschrift van de en/of rekening mee. Dat werd altijd zonder problemen geaccepteerd (als er al naar werd gevraagd).
Het spijt me maar dat is absoluut niet waar. Mijn zus en zwager wonen niet eens in dezelfde plaats als wij maar de papieren werd zonder enig probleem of navraag naar pasjes aangepast en zonder enige extra kosten. We hebben nog speciaal gevraagd of dit wel klopte vanwege de eventuele aansprakelijkheid maar van bijbetalen of aantonen dat je op hetzelfde adres verbleef was geen sprake.
Misschien hebben we gewoon geluk gehad alhoewel ik nog nooit meegemaakt heb dat ze niet proberen om extra geld te vangen bij een verhuurbedrijf. :mrgreen:
Dat het bij jullie zo is gegaan wil niet zeggen dat wat jbdutch en ik zeggen niet klopt. De richtlijnen zijn namelijk vrij duidelijk. In het geval van Hertz Gold en AAA wordt de partner gratis als extra bestuurder toegevoegd. Dat in jullie geval ook je zus en zwager gratis worden toegevoegd is aardig van Hertz, maar niet de regel waar iedereen op terug kan vallen. En daar gaat het m.i. bij deze vraag om.
Tja ik kan alleen maar tot mijn verdediging zeggen dat ik dit van te voren per mail gevraagd had aan Hertz Nederland en daar als antwoord kreeg dat er gewoon bijbetaald moest worden. Het was dus gewoon een aangename verrassing.
Misschien lag het wel aan de lieve meneer op het vliegveld van Naples :razz: alhoewel we er geen soep konden krijgen maar dat is weer een ander verhaal.