Hoi Eric,
Vraagje, ik had gehoort en begrepen dat dat niet kon op een tom tom one omdat het geheugen dat niet aan kan.??
Nou heb ik daar helemaal geen verstand van misschien dat we kan helpen hoe en wat??
Alvast bedankt!
Gr. Monique
Afdrukvoorbeeld
Als het op een SD-kaartje staat dan snapt je TT one dat wel hoor. Europa kaartje eruit, USA kaartje erin..
O die je gewoon kan kopen in de winkel of moet je die speciaal bestellen bij Tom Tom site, wat ik hier wel eens heb gelezen!
Sorry dat het wat dom klinkt maar ik heb er weinig kaas van gegeten :-\"
Bedankt in ieder geval Njit.
Gr. Monique
Je kan de SD kaart USA / Canada bij TomTom op de site bestellen, of downloaden en zelf op een SD kaart zetten.
Geweldig ding, die One. Werkt perfect in de US en je stopt hem zo in de broekzak, als je de auto verlaat.
De 910 is ook niet verkeerd en heeft alle kaarten al aan boord plus 20 Gb ruimte voor foto's en/of muziek. Maar die stop je echt niet in de broekzak (of je moet een Volendammer broek aanhebben), en de Ipod en de Laptop heb ik toch al bij me.
Helemaal niet dom hoor. Je kan niet alles weten.
- Ga naar deze site: http://www.tomtom.com/products/maps/select.php
- Selecteer je model
- Selecteer de kaart die je wilt
- Zet hem over naar een SD kaartje
- Klaar
Voor de USA heb je een complete kaart of deelgebieden. Alleen zijn die deelgebieden erg ongunstig geprijst. Voor bijvoorbeeld de Map of US Southeast region (waar ook Florida bij zit) betaal je 60 euro. Alle staten bij elkaar kosten 99 euro.
Martijn, begrijp ik het goed van die link dat je het kunt downloaden voor 99 eurietjes maar dat je ook een SD kaartje kan kopen voor 99 eurietjes?
Ik word een beetje crazy van al die verschillende dingen.#-oSorry:oops:
Helemaal goed gezien:
http://xs318.xs.to/xs318/07325/tomtom.png
Dus als je niet erge haast hebt dan zou ik gewoon die SD versie bestellen...
OOoooooooo ik ga het proberen eens te bekijken en vragen aan man lief of het misschien niet erg handig is, gezien we volgend jaar naar de andere kant willen (net als Mattrob nu) dan hebben we in ieder geval alle straatjes al.
Bedankt weer mannen 8-[
Gr. Monique
Nou we hebben er maar 1 besteld.
Het is toch reuze handig om zo bij je hotels te komen en de Walmart's te zoeken!
gr. Monique
Weet niet of de TomTom One dit ook kan maar bij TomTom kun je ook nog eens gratis de POI's van retail stores in de USA downloaden, en er zijn diverse POI's gratis te downloaden op het internet, zo is er ook een van alle Disney parken in Florida.
Doe maar eens een zoek op dit forum de link heb ik al eerder geplaats. ;-)