[HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden 2x het Ultimate Discovery Cove pakket (inc. Bush Gardens, Seaworld, Aquatica) gekocht bij Orlando Ticket Deals (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/index.html.
De bestelling werdt bevestigd en betaald.
Maandag 5 juli kreeg ik van hun een email met daarin E-tickets voor Discovery Cove en een 2de email dat m'n tickets verzonden zijn en dat ik deze de volgende dag zou ontvangen.
We zijn vandaag 10 dagen later en nu heb ik nog steeds geen tickets binnen.
Na verschillende emails naar hun te sturen met daarin de nodige uitleg krijg ik maar geen reactie terug. :evil:
Zou het kunnen dat het e-ticket voor al de parken gebruikt moet worden?
Dat zou ik wel raar vinden aangezien in hun email stond dat voor alle parken echte tickets verzonden worden.
Mijn vraag aan jullie is: Heeft er iemand ervaring met deze firma?
Zoja, welke? Doe ik mss iets verkeerd of heb ik iets verkeerd begrepen?
Ik vind het zowieso al schandalig dat ik na 3 keer te mailen nog steeds geen reactie terug krijg!
Alvast bedankt!
Greetings,
Bougie
Re: [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals
Misschien is dan een telefoontje een betere oplossing. Heb je direct contact.
Mails willen er in de drukte (die ze daar nu ook ongetwijfeld hebben) nog wel eens bij in schieten.
Ik heb nu voor de 2e keer bij OTD tickets gekocht. Wederom prima bezorgt. Het duurde dit jaar wel aanmerkelijk langer voordat de tickets in huis waren dan vorig jaar (ruim 3 weken). ik krijg van OTD inderdaad echte tickets en geen vouchers of zoiets.
Wij kopen altijd onze tickets bij OTD. Altijd keurig op tijd. Dit jaar duurde het iets langer. Tot overmaat van ramp zaten er verkeerde tickets in. Maar het omruilen was geen probleem. 1 mailtje gestuurd en ik kon ze terugsturen en kreeg gelijk de juiste tickets.