Even een vraagje
Wij willen op zondag 29 mei naar de outlets/ malls gaan, maar dan is het ook memorial day weekend.
Zijn alle malls/ outlets dan wel open in Orlando ??
Afdrukvoorbeeld
Even een vraagje
Wij willen op zondag 29 mei naar de outlets/ malls gaan, maar dan is het ook memorial day weekend.
Zijn alle malls/ outlets dan wel open in Orlando ??
Google doet worderen verrichten:Citaat:
Orlando Premium Outlets
Memorial Day Weekend Sale: Fri-Mon, May 28 - 31
Fri, May 28: 10am-11pm
Sat, May 29: 10am-11pm
Sun, May 30: 10am-9pm
Mon, May 31: 10am-11pm
Wij willen naar de Florida Mall of de Premium Outlet in Orlando.. Kun je daar wel kleding vinden die hier nog in de mode is? Want ik hoor iedereen over koopjes, dat vind ik natuurlijk zelf ook heel interessant maar niet als het allemaal van die mode van 5 jaar geleden is (wil niemand beledigen).. Ik ben hier erg benieuwd naar!
Hallo van 5 mei t/m 22 mei gaan we heerlijk genieten van onze vakantie in Florida. Nu heb ik al gezien dat je de nodige outletcenters of grote malls in Florida heb zitten. Nu kreeg ik van een collega door dat ik beslist naar Sawgrass Mills moet gaan. Maar is het daar dan zoveel anders dan bij de andere. Eigenlijk komt het nl. in de planning niet helemaal uit om bij Sawgrass mills langs te gaan. Maar als het echt wordt aangeraden, moeten we de planning iets omgooien. Hoor graag van jullie.
groetjes Andre en Daphne
Ik weet niet hoe de planning van jullie reis eruit ziet maar er zijn heel veel outlet centra's in Florida. Malls zijn overal. OP de volgende link vind je alle outlets in Amerika en dus ook van Florida. http://www.outletbound.com/usa50.html
Je kan per outlet ziem welke winkels er gevestigd zijn.
Succes.
Als je dan in Florida bent, vind ik dat je absoluut een bezoek moet brengen aan SawGrass. Het is gewoon mega groot en er zit echt van alles voor leuke prijzen. :)
Nu zijn wij verwende shoppers, een gewone mall is al niet leuk meer voor ons.
We love the outlets (en de prijzen).
De Sawgrass is inderdaad mega groot, maar ik vind persoonlijk dat deze uitermate 'toeristisch' is. Er zijn dan wel heel veel winkels maar als je de outlets in Orlando e.o. bezoekt heb je naar mijn mening de shops die in Sawgrass zitten wel gehad. :-k
Overigens zie je in de grote department stores ook veel aanbiedingen, er is altijd wel een sale ook van de bekende merken. In Macy's, Dillards e.d. heb je dan ook de laatste mode en prima kwaliteit.
Outlets zijn voordelig maar in de malls kun je ook heel goed en voordelig shoppen.
Het is een heel groot en mooi shoppingcenter. Wij hebben vorig jaar van 11.00 uur tot ongeveer 19.00 uur doorgebracht en nog niet alles gezien. Sluit me wel aan bij Sonja, het is heel erg toeristisch. Ben ook bij andere shoppingmals geweest en daar zitten ook dezelfde winkels als in Sawgrass. Ben je er in de buurt zou ik zeker langsgaan. Maar moet je er paar honderd kilometers voor rijden dan zou ik zeggen, pak andere Malls.
Wij gaan onze laatste dag ook lekker shoppen in Orlando, welke Malls zijn echt aan te raden? En kan je er 2 op 1 dag doen of is dat te kort?
Ik zie er heel veel op google maps staan maar weet niet waar we nou het beste heen kunnen gaan.
Een paar tips:
Pr1me outlet
4951 International Drive
Florida 32819 - Orlando
Florida Mall
8001 South Orange Blossom Trail
Florida 32809 - Orlando
Orlando Premium Outlets
8200 Vineland Avenue
FL 32821- Orlando
Dit zijn leuke shoppers, en je kunt ook nog naar de Festival Bay Mall en... The Mall at Millenia.