Super hoor Frans en ontzettend leuk om te zien hoe jullie dat toch maar voor elkaar hebben gekregen!!
Afdrukvoorbeeld
Super hoor Frans en ontzettend leuk om te zien hoe jullie dat toch maar voor elkaar hebben gekregen!!
..............een plek die je uitkiest omdat het rustig is en omdat er niets gebeurt. Small town America op zijn best...............
Kan het alleen maar bevestigen.
Ik ben een paar keer in Sebring en omgeving geweest.
Je waant er je 30 a 40 jaar terug in de tijd.
Speciaal het centrumgebied rond de rotonde/het plein.
Je dent er zomaar de "Fonz" tegen te komen uit Happy days.
Echt een bezoek vanuit Orlando waard en je bent er zo.
Leuk filmpje! Ik ben echt jaloers. Jullie hebben echt een leuk stekkie! Veel plezier met wonen daar.
Hoi Angelique, en vele andere die gereageerd hebben.
Dank voor de leuke reacties.
Speciaal natuurlijk de mensen die van het begin van dit draadje hebben meegedacht en mij van advies hebben voorzien.
Voor alle andere mensen is het misschien leuk om dit draadje eens te lezen van het allereerste begin.:cool:
Heb ik toevallig een paar dagen geleden gedaan, erg leuk om te ontwikkelingen te lezen!
Zojuist doorgelezen vanaf het begin :D
Heek leuk om de ontwikkelingen gedurende 2,5 jaar te lezen zeg, het topic begon wat grimmig en brommig :cool:........ maar uiteindelijk een heel leuke eigen stekkie gekocht.
Tof filmpje en geeft een goede indruk. Je mobile home ziet er erg netjes uit en genoeg ruimte zeg!
Veel plezier en geniet ervan!!
Dat grimmig en brommig gedoe in het begin was inderdaad ontzettend storend.
Zeker als je nog zou kunnen lezen van de berichten die (terecht) door de moderater zijn verwijderd.
Maar de toon in dit forum is m.i. wel erg verbeterd en plezieriger geworden.
Frans, in het begin schreef je dit:
Ik schreef een bedrag op van $15.000 op omdat ik denk dat ik dan wel klaar ben met alle bijkomende kosten op $ 30.000
Ben toch wel benieuwd of je het hebt gered met dit bedrag...
Ja Trails, zonder er specifiek op in te gaan zo publiek kan ik je wel vertellen dat we dat bedrag bij lange na niet hebben te uitgeven.
Terwijl we toch wel wat hebben laten doen zoals een nieuwe keuken, een "menscave", nieuwe ramen en de boel laten schilderen.
Mobile homes zijn behoorlijk goedkoop maar ik merk wel dat nu 1 1/2 jaar later de prijzen wat aantrekken.
De crisis was hard aangekomen en is zich nu wat aan het herstellen.
Ook hebben wij natuurlijk geluk gehad dat we alle aankopen gedaan hebben toen de dollar er voor ons veel gunstiger voorstond.
Ik denk dat wij toen gemiddeld bo0ven de 1:35 zaten.
Weer terug in Nederland.
Ik kan niet zeggen dat we er naar uitkeken.
Eigenlijk dacht ik dat het zich wel snel zou uit sorteren.
Dat we beide malen er naar zouden uitkijken.
Fijn om naar Sebring te gaan EN fijn om weer naar Lelystad te gaan.
Maar we hebben het in Sebring eigenlijk nog veel te veel naar onze zin.
Het was natuurlijk ook verschrikkelijk mooi weer.
Maar we zullen echt wel gaan genieten van de zomer en zeker ook van ons kleinkind.
Half oktober gaan we weer naar Sebring.
Nog even terugkomen op de berichtjes hierboven.
Duidelijk merkbaar is dat de prijzen van Mobile Homes zich in sneltreinvaart herstellen.
Huizen van rond de 10- tot 15 duizend dollar bewegen zich nu snel richting 20.000 dollar.
Hebben we toch wel wat geluk gehad zeker als ik er nog aan denk dat we dollars hadden rond de 1,35 tot 1,40 tegen de euro.