@Fleurida: wat een handig ding zeg, ik ga deze even onthouden, thanx!
Afdrukvoorbeeld
@Fleurida: wat een handig ding zeg, ik ga deze even onthouden, thanx!
ehm dus als ik het goed begrijp, mag je een handbagage tas van max 18 kg meenemen, naast je handtas?
Ik kan bij mijn gegevens op de site van united die 18 kg nergens terug vinden, wel de afmetingen en ook wat het kost om een tweede koffer in te checken... 70$...
@Sylvia;
Naast je handtas mag je inderdaad nog een bv laptoptas, fototas, rugzak of zo'n klein rolkoffertje meenemen. De 2e koffer schijnt inmiddels $100 te kosten, maar of dat ook zo is zal ik morgenochtend gaan ervaren...
even een vraag over incheken....hoeveel uur van te voren moet je nog maar op het vliegveld zijn? 3 of 4???
thnx
meisje
3 uur is voldoende. En vanaf Amerika lukt het ook wel met 2 uur van te voren om terug te vliegen (omdat het een domestic flight is naar een hub).
Altijd 3 uur aanhouden. Ga uit van het feit dat je onderweg een klapband op kan lopen/de Schiphol tunnel zit weer dicht, etc., en toch nog op tijd aanwezig zal zijn. Hetzelfde zou ik ook doen in de VS. Het is vaak druk rond het eind van de ochtend als veel toeristen uit Europa terug gaan, waardoor je overal een poos in de rij mag staan.
nog even een vraag... waar kan ik op de site van United info vinden over die 18 kg hangbagage??:confused:
ok, bedankt!
@Sylvia:
hier http://www.united.com/CMS/en-US/trav...eCarry-On.aspx