ik denk dat ik nu echt aan een bril moet
dank jullie wel
Afdrukvoorbeeld
ik denk dat ik nu echt aan een bril moet
dank jullie wel
Hoi,
Ben al een paar jaar richting Florida getrokken, maar ben nog steeds op zoek naar een lekker en gezellig sushi restaurant in de buurt van Daytona Beach of Orlando. Het liefst zoek ik er eentje waar je ze ziet werken en de sushi serveren op zo een lopende band. Weet er iemand van jullie zo een adres.
Weet wel reeds meerdere adressen, maar dan gewoon sushi rechtstreeks geserveerd aan tafel.
Dank bij voorbaat,
Dirk
Bij Kobe, naast Arabian Nights aan de 192 hebben ze (of hadden ze i.i.g. de laatste keer dat wij er waren, een paar jaar terug) wel een sushi bar waar de sushi "on the spot" gemaakt wordt. Je zit daar dus echt aan de bar, niet aan tafel.
Bedoel je zoiets?
Gerrit,
Dat is wat ik wilde bedoelen, jaah. Alleen moet het niet op bootjes voorbij komen, enkel op de bordjes is al genoeg.
Mvg,
Dirk
Op International Drive schijnt een goede te zitten, vlakbij Ramada en Tony Roma's . Weet de naam niet meer uit mn hoofd.
http://amura.com/main.html
Krijgt ook goede kritieken op tripadvisor enzo
Gisteren wezen eten bij de Capital grill op de int. drive.
GE-WEL-DIG , hier eten ook veel locals.
Beetje prijzig (waren $150 kwijt met z'n 2-tjes) , maar dan heb je ook wat.
De steak die je daar krijgt , kanje niet vergelijken met bv. een steak van Outback.
T'is ook niet echt een restaurant , waar je met je korte broek en je Mickey Mouse T-shirt moet gaan zitten.
Een 3-delig kostuum hoeft ook niet , maar een nette spijkerbroek en een net shirt is voldoende.
Kort samen gevat : Toppertje =D>
Net op de website gekeken, ziet er heel goed uit maar niet echt geschikt om met onze twee kinderen te gaan eten 8-) Maar als we met zijn tweeen zouden zijn zou ik hier zeker een keer gaan eten.
Gisteravond bij Texas de Brazil gegeten.
Hier geldt een beeje hetzelfde als teh Capital grill.
Veel locals , geen korte broeken , beetje prijzig , maar niet te vergelijken met de bekende ketens.
Zelfs m;n vriendin , die semi-vegetarier is (eet alleen vlees als het niet anders kan) vond het heerlijk.
Ook wel redelijk geschikt voor kinderen.
Reserveren is wel noodzakelijk zeggen ze , maar er waren nog wel wat lege stoelen gisteravond toen wij daar aan het eten waren