Citaat:
Vraag: Ik heb met een andere luchtvaartmaatschappij gevlogen, waar heb ik recht op?
Oplossing
ArkeFly heeft een vervoersverplichting en streeft naar punctualiteit. Indien er redenen zijn dat ArkeFly een vertraging verwacht of dat er op de dag zelf omstandigheden zijn die leiden tot vertraging dan zal, in het belang van de passagiers, een andere luchtvaartmaatschappij gevraagd worden de vlucht namens ArkeFly uit te voeren. Voor de volledigheid vermelden wij dat in dit geval er geen sprake is van een annulering van uw vlucht. Indien u Comfort of Premium Comfort had geboekt ontvangt u automatisch bericht tijdens uw vlucht hoe de verrekening verloopt. Mocht u onverhoopt geen bericht hebben ontvangen stuurt u dan uw tickets met boarding pass naar: ArkeFly T.a.v. afdeling Klantenservice Postbus 787 7500 AT Enschede
Klacht dien je schriftelijk in te dienen:
Citaat:
Vraag: Hoe kan ik een klacht indienen?
Oplossing
Indien u opmerkingen, suggesties of klachten heeft over uw vlucht met ArkeFly dan kunt u hier melding van maken. De klacht moet uiterlijk binnen één maand na afloop van de reis (of na de oorspronkelijke vertrekdatum) schriftelijk ingediend worden. De contactgegevens vindt u in uw boekingsbevestiging of bij uw reisbescheiden.
Wanneer u heeft gereserveerd bij een reisbureau verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het desbetreffende reisbureau voor de afhandeling van uw klacht.
Klantenservice
Postbus 787
7500 AT Enschede