Volgens mij heb ik het antwoord al gevonden in deze posting: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=10993
Snap alleen niet dat ik op één dag in Blizzard beach én Disney quest ben geweest, maar Misschien vergis ik me wel!
Afdrukvoorbeeld
Volgens mij heb ik het antwoord al gevonden in deze posting: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=10993
Snap alleen niet dat ik op één dag in Blizzard beach én Disney quest ben geweest, maar Misschien vergis ik me wel!
Volgens mij heb je 10 keer toegang tot 1 van de waterparken, DisneyQuest en de Sports area.
Heb van de week Disney-tickets besteld bij American Estates, na 2 dagen had ik ze al binnen en ze hebben nu een actie, bijv. 5 daagse hoppers-pas voor de prijs van een 4 daagse... Alle kleinen beetjes zijn meegenomen he ;)
Je kan zonder hopper niet hoppen in de parken maar dat geld niet voor de andere dingen.
Je mag wel naar een waterpark en later naar een Disney park.
Dit telt alleen als 1 bezoek van een waterpark en 1 bezoek van een Disney park.
En het is weer zover, de Disney tickets zullen in prijs omhoog gaan op 5 augustus. Dus voor degene die nog geen tickets hebben => gauw bestellen.
De prijsstijging is ongeveer 2%.
Hallo Allemaal, wij willen voor onze volgende 5-weekse reis premium annual passes kopen, maar hebben een vraagje hierover. Het schijnt zo te zijn dat als je ze nu of in 2011 zou kopen, als bijvoorbeeld de dollarkoers weer laag staat, je een voucher toegestuurd krijgt welke niet kan verlopen. Met andere woorden, je koopt nu in 2010, maar activeert ze pas in 2012 zonder bijbetaling van bijvoorbeeld prijstijgingen. Klopt dit? Alvast bedankt!
Bijna goed...
Je krijgt een "Certificate" welke je kunt inwisselen bij Guest Relations.
De geldigheid is dan vanaf het moment van inwisselen.
Echter voor een nieuwe AP of PAP zit er wel degelijk een geldigheidsduur aan een certificate.
En volgens mij kun je alleen maar telefonisch "renewen" en niet een geheel nieuwe kopen.
Een renewal is altijd geldig vanaf het moment dat de vorige afloopt, ongeacht het moment van aankoop van de certificate.
Dus de eerste keer gewoon dáár kopen en daarna kun je telefonisch renewen.
:-k Hmm, ik vond ergens anders deze informatie:
I want to buy an AP now for financial reasons but my trip is still 18 months away. Will my voucher expire before I can use it?
No it won't. There is no expiration date on new AP vouchers. They can be exchanged for an active AP at no additional charge from when you purchased it. People have reported activating vouchers that were as old as five years.
But there has been a change in the policy regarding any renewal vouchers still outstanding from the days when your renewal didn't start until you exchanged the voucher. Unless you have had an active AP within the previous 12 months from the date you want to activate it, Disney will no longer consider these to be a renewal when you go to exchange them. You will have to pay the difference in price between the cost of the old renewal voucher and a current new (not renewal) AP.
Aangezien het hier om nieuwe premium passes gaat, en geen renewal, klopt mijn veronderstelling dus toch. Heeft iemand hier al eens ervaring mee, het nu kopen en 1 of 2 jaar later activeren? Het zal wel kloppen, maar anders zal ik het bij Disney zelf nog wel eens checken. Bedankt in ieder geval.