Geboekt bij: Vliegwinkel d.d.: 9april 2010 Periode : 2 mei-16 mei Route: Amsterdam- Detroit-Fort Lauderdale
terug : Tampa-New-York- Londen- Amsterdam Maatschappij: KLM (uitgevoerd door Delta-airlines) AantalPersonen: 2 Volwassenen , 3 kinderen (5, 12 en 14 jaar) Totaalprijs:2700 euro (incl. alle kosten)
Om op het laatste moment nog tickets te zoeken is een beetje tricky maar het is me gelukt om deze mooie prijs te boeken.
We rijden de volgende dag pas naar Rotonda waar wij een villa huren voor twee weken. Via Fort Lauderdale vliegen was stukken goedkoper en 2 mei i.p.v. 1 mei scheelde ook een hoop.
Nu nog een leuk hotel zoeken in Fort Lauderdale. Twijfel nog over de auto....ophalen diezelfde avond of de volgende dag (scheelt parkeerkosten bij het hotel en autohuur). Iemand tips?
10-04-10, 19:58
mattrob
Re: Vliegtickets voor 2010
Lekker hoor, dus jullie gaan TOCH =D> ! Prima deal volgens mij, zo laatste moment. Zijn de vliegtijden ook nog mooi (al is de terugweg wel een extra overstap, maar hadden wij vorig jaar zelfde periode ook gedaan, omdat de prijs goed was) ?
Voor hotel natuurlijk even priceline proberen :mrgreen: ! En gebied Fort Lauderdale zal je best nog wel wat hotels zonder parkeerkosten hebben, denk ik zo. In huurprijs zal het niets uitmaken, omdat je 2 weken huurt. En 5 dagen (of 6 dagen) is net zo duur als een week huren, volgens mij (vanwege voordelige 'week'prijzen). Nou, leuk in ieder geval, er zitten meer forummers in Rotonda (wij dit jaar niet) :-\"
10-04-10, 22:12
Meri
Ik heb net vliegtickets gezien van 680 pp bij D-reizen. Vertrek 2 juli naar Orlando via London en terug 22 juli via London naar Amsterdam. Vind het een scherpe prijs voor deze periode. Morgen maar eens samen met mijn ouders richting winkelcentrum om te kijken of we ze kunnen boeken.
16-04-10, 11:10
mamavan3boys
ola,
wij zijn dus al aan het kijken voor 2011, een weekje in maart (5 maart vertrekken)
ff jullie mening: we kunnen via Dusseldorf naar Fort Myers voor 1480 (Air Berlin 2 volwassen, 1 kind en 1 baby).
is dit een mooi bedrag of kan ik nog best afwachten voor lagere prijzen???
16-04-10, 11:16
Njit
Willen jullie perse via Dusseldorf?
16-04-10, 11:49
mamavan3boys
hoeft niet perse, brussel is ook een goede optie en idem a'dam. We wonen in het zuiden van NL, dus een mooie uitvalspositie ;-)
16-04-10, 11:54
Ta2 Gerrit
Wij waren ook al een beetje aan het rondshoppen voor die periode, en hebben nog niet echt goedkoper tickets naar onze voorkeur gevonden, dus jullie prijs lijkt niet slecht.
Achteraf was het shoppen niet nodig, want we vliegen dan op de miles :-)
16-04-10, 12:58
mamavan3boys
ok, dus het heeft ook niet zoveel zin om bv nog een aantal maanden te wachten??
Het word de eerste keer dat we het zo via internet doen, 6 jaar geleden hebben we de tickets via een reisburo geboekt, maar tegenwoordig met internet zou je een dief van je eigen portemonnee zijn.
16-04-10, 13:05
Njit
Je kan 330 dagen voor de retourdatum boeken. Zelf hebben we 285 dagen van te voren geboekt. We hebben toen bij Air France voor 339,- per persoon tickets kunnen boeken naar Chicago.
Ik zou gewoon de prijzen een beetje in de gaten houden en vastleggen hoe de prijs zich ontwikkeld..
27-04-10, 23:54
Janneke
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeee
ik heb zojuist 2 tickets geboekt naar Miami in het HOOGseizoen voor 717 euro p.p. met Delta Airlines
hiephiephoera :D
vertrek: 25 juli vanaf Amsterdam
tussenstop op Detroit
terugreis: 8 augustus vanaf Miami
tussenstop op Atlanta
en dan 9 augustus aankomst in Amsterdam
ben er ZO superblij mee, zit al maanden hier mee te lezen naar ticketprijzen en te zoeken naar goede tarieven en nu zat deze er ineens tussen!
vanaf Amsterdam nog wel :D
28-04-10, 08:20
Sunshine State
Nou dat is een hele goede prijs voor het hoogseizen !!
De lol springt van mijn beeldscherm, geniet van je deal :mrgreen:
28-04-10, 08:26
angelique100
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke
ik heb zojuist 2 tickets geboekt naar Miami in het HOOGseizoen voor 717 euro p.p. met Delta Airlines
Dat is een heel mooie prijs, goed gedaan!
28-04-10, 08:38
Njit
Ben ik blij dat we niet in het hoogseizoen hoeven te vliegen :)
28-04-10, 08:49
mattrob
Maar dan nog, wel een hele mooie prijs hoor =D>
28-04-10, 08:51
Ta2 Gerrit
Ook voor het naseizoen en volgend voorjaar zijn de tickets niet echt goedkoop te noemen.
De tijd van rond en onder de 400 euro lijkt een beetje voorbij :-(
Maar gelukkig hebben we de mijlen nog :-), en inmiddels besteed voor Feb. 2011 ;-)
28-04-10, 09:39
Michael66
Citaat:
vertrek: 25 juli vanaf Amsterdam
tussenstop op Detroit
terugreis: 8 augustus vanaf Miami
tussenstop op Atlanta
en dan 9 augustus aankomst in Amsterdam
ben er ZO superblij mee, zit al maanden hier mee te lezen naar ticketprijzen en te zoeken naar goede tarieven en nu zat deze er ineens tussen!
vanaf Amsterdam nog wel :D
ohja sorry haha, in mijn enthousiasme even de regels aan mn laars gelapt (A)
Geboekt bij: World ticke Center d.d.: 27 april 2010 Periode : 25 juli - 8 augustus Route: Amsterdam - Detroit, Detroit - Miami, Miami - Atlanta, Atlanta - Amsterdam Maatschappij: Delta Airlines AantalPersonen: 2 Totaalprijs: 717 ticketprijs, incl service charge en administratiekosten was het 785 p.p.
dank jullie wel allemaal, nu kan de voorpret helemaal beginnen!
28-04-10, 10:05
marjoleinenrick
Ik ben ook blij met mijn prijsje, op 30 maart geboekt.
Periode : 2 sept 2010 t/m 18 sept 2010
Route: Amsterdam - Newark - Orlando en weer terug
Maatschappij: Continental
Personen: 2
Totaalprijs (voor 2 personen): 937 euro incl taxes etc
28-04-10, 13:16
Njit
Geboekt bij?
28-04-10, 13:33
marjoleinenrick
oeps sorry: Continental zelf :)
Konden ook gelijk onze stoelen kiezen
Ik kwam deze tegen op vliegtarieven (heb zelf al martinair geboekt)maar misschien kan iemand er iets mee. delta vertrek 19-7 tot 12-8 Ams MCo (heenreis is erg lang maar misschien met wat schuiven naar andere datum intekorten. 469 euro !!
17:20 Amsterdam (AMS) 21:05 Atlanta (ATL) 1 20:58 06:55 Atlanta (ATL) 08:18 Orlando (MCO)
19:30 Orlando (MCO) 14:45 Amsterdam (AMS) 1 13:15
Hier staat in ieder geval helemaal geen datum...
Het zou nog een heel klein beetje kunnen ex Tax...
maar 469, incl tax in het hoogseizoen ie gewoon niet mogelijk...
28-04-10, 18:46
mattrob
Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dit :-k ... Om niet te zeggen, zo goed als onmogelijk :roll:
28-04-10, 18:52
knaapje
Laagste Vliegtarieven-Delta tarief op genoemde data EUR 965.
Met de bovengenoemde vliegtijden zou er toch ook een overnachting op het vliegveld of in een airporthotel bijkomen.
Ik kan ook zo gauw geen vlucht van Delta naar Atlanta vinden, die om 17.20 uur vertrekt.
Er gaat er wel een naar Heathrow, dus dan zou er nog een overstap in zitten.
Knaapje
28-04-10, 20:14
Michael66
Angelique
De link die je opgeeft verwijst naar Vliegtarieven.nl
Maar met de data die je opgeeft kom je absoluut niet (meer?) op de bedragen die jij aangeeft. De goedkoopste die aangegeven wordt is Aer Lingus met € 857 en ruim 24u reistijd. Niet echt aantrekkelijk. De volgende in prijs is Delta voor € 906 en een "normal" reistijd van ruim 13u.
Dus waar die bedragen van € 469 vandaan komen? Ik weet het niet. Ben wel nieuwsgierig, want ik wil misschien toch nog wat boeken in die periode. Misschien .... :roll:
haha klinkt leuk die 469 maar dat is helaas gewoon onmogelijk
voor in het hoogseizoen zit je op 650+
iberia is vaak ook heel goedkoop, kan varieren van 665-765
wel vanaf brussel trouwens.
martinair had wel aanbiedingen hoor, go coconuts ofzo heette het, maar daar was deze periode van uitgezonderd helaaas...
@ de mensen die nog willen boeken voor het hoogseizoen: worldticketcenter is your friend :D
28-04-10, 22:00
mattrob
Citaat:
voor in het hoogseizoen zit je op 650+
Niet per definitie; wij hebben EUR 545 geboekt voor rechtstreekste vluchten met Martinair vertrekkend midden in de zomervakantie (18 juli of zo). Maar, dat was wel het 'foutje' via de martinair.de website. Maar toch :-\" ! Normaal gesproken lijkt me onder de 500 euro onmogelijk, en onder 650 euro onwaarschijnlijk, daar ben ik het wel mee eens.
28-04-10, 22:07
hrjhaan
Wij betalen € 603,00 p.p. bij British Airways vertrek 13 juli naar Miami met 1 tussenstop op Londen Heathrow. Hebben al in januari geboekt, daarna nog niet weer zo goedkoop geweest. Nu kost datzelfde ticket ongeveer € 1000,00. Dus het kan wel goedkoop in het hoogseizoen, maar dan moet je vroeg en op het goede moment boeken. En vertrekken op dinsdag, woensdag of donderdag is ook goedkoper dan in het weekend.
28-04-10, 22:10
angelique100
vreemd vreemd vreemd ,k heb geen idee maar ik krijg deze prijs ook niet meer te zien.
De datum was 19-7 tm 12-8. Wij gaan zelf naar mco op deze datum en zo nu en dan check ik nog wel eens de prijs om te kijken hoe en wat er veranderd. Toen ik deze prijs zag dacht ik dit moet ik even melden maar ja het was niet de bedoeling om iemand blij te maken met een dode mus. Kom nu ook op heel andere prijzen, had eigenlijk even een copie moeten maken,.........
De ruime tijden zie ik nog wel als ik kijk bij 3 volw en 3 kids (wij zijn met 4 kids) maar als ik kies voor 1 pers krijg ik heel andere tijden/vluchten.(Altanta staat er niet meer bij)
Wij reizen zelf AmS MCo martinair op 19-7/12-8 voor nog geen 600 pp geboekt, dit is wel het duurste ticket geweest alle jaren en vliegen altijd hoogseizoen(maar boeken wel altijd vroeg op dit jaar na dan)
28-04-10, 22:20
Janneke
wat trouwens wel een goede tip is:
de tickets liggen nu rond boven de 800 euro
airberlin vliegt rechtstreeks op miami vanaf dusseldorf
met een beetje gunstige data (idd op dinsdag en woensdag vliegen) kun je een rechtstreeks ticket vinden voor 867 in het hoogseizoen.
helaas hadden wij deze flexibele reisdata niet, maar als je wel wat kunt schuiven, is dit toch een aanrader, voor weinig meerprijs lekker rechtstreeks
29-04-10, 03:47
Michael66
Citaat:
@ de mensen die nog willen boeken voor het hoogseizoen: worldticketcenter is your friend :D
Wat is er dan zo bijzonder aan WTC? Hebben die speciale aanviedingen of kunnen die aan tickets komen waar andere reisbureau;s niet bij kunnen?
Aan "name dropping" heb ik zo weinig, graag wat meer info.
29-04-10, 07:53
Njit
Kreeg een reclamemail van Supersaver:
Met de KLM
Boeken kan tot 28 April-17 May 2010. Reisdata: 17 May-31 October 2010.
bovendien hebben zij ook hele scherpe aanbiedingen voor combi tickets, op aanvraag weliswaar.
en hele vriendelijke, behulpzame medewerkers
dat vind ik ook belangrijk, naast een goede prijs.
Zo zie je maar dat iedereen andere dingen belangrijk vind. Die medewerker hoop ik nooit nodig te hebben - ik wil gewoon op de site simpel kunnen boeken en betalen en een e-ticket in m'n email ontvangen :)