-
Re: Advies 3 dagen ticket
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Ik heb in
de prijsvergelijker van Michael66 wel even gekeken over het 2 of 3 dagen verhaal, maar voor zover ik kan zien is 2 dagen echt goedkoper dan 3, wat me ook wel logisch lijkt.
Maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd.
als je van de 'gewone' MYW tickets uitgaat (volwassen, pp) vind ik in dat schema van Michael66 de onderstaande 'goedkoopste prijzen'
1 dag 59 euro
2 dagen 113 (is dus 56,5 per dag)
3 dagen 164 (54,6 per dag)
4, 5, of 6 dagen 165 euro (41,25 per dag)
7 dagen 166 euro
10 dagen 177 euro
Je ziet t: vanaf 4 dagen gaat verhoudingsgewijs de prijs behoorlijk omlaag (en logischerwijs: hoe meer dagen, hoe groter de korting...)
maar dit is natuurlijk alleen Disney......... als je naar Universal wilt én naar Seaworld, Busch Gardens, etc kun je dáár natuurlijk weer wél een combi-ticket van maken..
-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Wij hebben onze disney tickets besteld bij: www.attraction-tickets-direct.co.uk
Je betaalt via credit card, tussen 5 en 7 dagen wordt je ticket aangetekend thuisgestuurd en je betaalt geen extra kosten.
Je krijgt dan ook nog vouchers voor de Boggy Creek rides.
Wij hebben een ultimate ticket voor 14 dagen.
-
Ik lees hier op het forum dat een aantal mensen een Ultimate disney pass hebben gekocht. Er staat op het forum dat het alleen voor de mensen in de UK is, wordt zo'n pass dan toch naar het buitenland verstuurd? (Zo niet heb ik nog wel vrienden in de UK)
Als ik dit zo lees kan me dat gewoon €400+ euro schelen en dat vind ik een hoop geld.
Ik heb ook ons reisbureau gemaild of ze kunnen kijken of wij de kaartjes via het reisbureau kunnen bestellen, maar anders ga ik het sowieso zelf kopen en laat ik de 10 daagse hopperpassen + waterparken vervallen.
Toch vind ik het een beetje eng, omdat ik er nog nooit van gehoord heb. Heeft iemand ze al een keer gebruikt. Kun je echt gewoon overal in 21 dagen lang (wij willen de 21 pas gebruiken) en ook "hoppen" van het ene park naar het andere park?
Wie heeft er ervaring mee?
edit: Lol, ik zie nu dat in dit topic de helft van mijn vragen al beantwoord is... sorry *bloos*
Maar als ik het goed begrijp heeft nog niemand zo'n kaart ontvangen of gebruikt?
-
Wij willen ook tickets bestellen via Orlando Ticket Deals. Even een mailtje verstuurd en binnen 5 min reeds een antwoord. Wij zouden ons telefoonnummer moeten mailen en zij zouden ons dan opbellen om manueel te boeken. Nu wat ik niet graag doe is mijn creditcard gegevens via telefoon aan een stem in de UK meedelen. Is dat wel aan te raden ? De prijs van de tickets zijn echter wel aantrekelijk maar ben toch wat wantrouwig. Heeft iemand hier al ervaring mee ? Wat zouden jullie doen ?
-
Ja Bullit, ik zit dus met het zelfde problem. Vind het een beetje eng allemaal, maar ik zag wel dat het via een officiele disneysite ook kon, dus dat scheelt weer. Ik heb contact opgenomen met mijn reisbureau en kijk eerst even of het via het reisbureau kan. Maar als dat niet kan en ik moet het zelf doen, wil ik wel eerst horen dat mensen idd goede ervaringen hebben gehad met deze tickets. Want het klinkt echt IDEAAL!!
-
@ Bullit @ Chanti
Wacht maar even met bestellen via Orlando Ticket deals want dat heb ik al gedaan. Ja inderdaad, lekker naïf door gewoon mijn CC gegevens via de telefoon aan een dame te geven](*,). Ik heb zo vorige week zaterdag besteld en het kan 14 dagen duren. Komende zaterdag zou ik ze dan moeten hebben.
Als je het geduld hebt kan ik jullie vertellen of het goed is gegaan. Als het niet goed is gegaan verwacht ik uiteraard van iedereen wel een donatie omdat ik proefkonijn ben:mrgreen::mrgreen:
-
Leuk om te horen dat je de tickets goed hebt ontvangen. Hou ons op de hoogte als je de afrekening van je CC hebt ontvangen!! Heb nog opgezocht op het net over de betrouwbaarheid van deze aanbieder en heb er niets negatiefs over kunnen vinden.
-
Misschien een domme vraag maar als je al die prijzen vergelijkt en je telt er de verzending bij kosten ze bij WDW quasi evenveel als bij de goedkoopste.
Is het dan niet gewoon simpeler om ze ter plaatse te kopen ?
In je hotel bv ?
-
In het bestand worden de verzend- en/of administratiekosten er automatisch bij opegeteld.
Bij andere aanbieders is het uiteraard verstandig om naar het totaalplaatje, inclusief de ebijkomende kosten, te kijken. En als je dan het idee hebt ter plaatse voordeliger uit te zijn: Doen!! Prijzen fluctueren namelijk altijd en soms is de ene aanbieder goedkoper, dan weer de andere. Gewoon even goed zoeken.
-
Die Ultimate tickets die wij hebben gekocht zijn gewoon orginele disney tickets. Vanuit Engeland sturen ze ze gewoon op ( we hadden wel eerst een email naar attraction-tickets-direct.co.uk gestuurd om te vragen of dit kon). Deze tickets zien er exact het zelfde uit als onze tickets van vorig jaar.
We hebben via credit card betaald en bij deze site komen er geen bezorgkosten bij. Je krijgt ze in ongeveer 5 werkdagen aangetekend thuisgestuurd.
-
Ik ben blij dat te horen An25. Ik moet zeggen dat het me een tikkeltje dwars zat dat ik er op de disneyworld site niets over kon vinden. Amerikanen hebben namelijk al snel: 'eigen volk eerst' en hoe ik het uitreken, als je langer gaat is het een enorm goede deal met de Ultimate ticket. Als ik 3 weken met een hopperpass van 10 dagen met waterpark en unlimited optie (anders verloopt mijn pas voordat ik overal gebruik van kan maken, wat ook niet helemaal fair is als je het om en om wilt doen) ben ik dus bijna 2x zo duur uit. Geef mij dan maar de 10 pond verzendkosten... ;)
-
Bij de site van attractiontickets betaal je geen bezorgkosten,je betaalt per ticket 259 pond voor 3 weken ultimate en je krijgt vouchers voor de boggy creek rides
http://www.attraction-tickets-direct...ate-ticket.htm
-
Ik heb bij Orlando Ticket Deals 249 pond betaald voor een 21 dagen ultimate ticket. Daar kwam 10 pond bij voor de hele bestelling (ook flextickets:lol:).
Ze versturen het vanuit Engeland aangetekend naar je toe. Daar betaal je die 10 pond voor. Keurig binnen 8 dagen. Trouwens ook inclusief de free Boggy ride.
Uiteindelijk nog goedkoper dus:wink:
-
Pffft nou we krijgen wel een fixe annulerings boete aan onze broek... maar zelfs dan komen de Ultimate tickets voor ons dus alsnog €252,- goedkoper uit. En daar heb ik de verzendkosten en alles bij gerekend. Plus dat ik het wel een lekker idee vind met een klein meisje dat je wat flexibeler bent in je dagen. Want dan kunnen we wat makkelijker zeggen dat je maar een half dagje of een paar uurtjes gaat. Met een hopper pass ben je dan gelijk een hele dag kwijt en dat is zonde. Ik denk dat wij het dus toch ook maar gaan doen... wel balen dat annuleringskosten 20% zijn zeg, dat vind ik behoorlijk aangepakt, vooral als je zo ver van te voren anuleert (we gaan pas in December)
-
Heb inmiddels ontdekt dat de ticket prijs van Attraction tickets ook afhankelijk is van de koers van het Pond. Van de week was een combi ticket Sea world/ Busch gardens 69 pond, vorige week 72 pond en nu 71 pond...
Zal de site van Orlando tickets deals nog eens bekijken voor deze tickets..
-
Nog een vraagje :
als je een gewone pas neemt, samen met de waterparkoptie,
kan je dan 's morgens naar een park gaan, 's middags gaan zwemmen en 's avonds terug naar het park ?
-
Ja, dat kan. Mits je 's avonds naar hetzelfde park gaat als waar je 's ochtends was.
Dus Ja: Magic Kingdom - Blizzard Beach - Magic Kingdom
En nee: Animal Kingdom - Typhoon Lagoon - Hollywood Studios
Die "nee" wordt alleen maar een "ja" als je ook de hopper-optie erbij koopt.
-
Iemand ervaring met DWtickets ?
-
Ervaring niet, maar als je de prijs van een MYW Base ticket vergelijkt met het onvolprezen lijstje van Michael66 op dit forum zie je dat hun prijzen niet echt onderscheidend zijn t.o.v. de bekende aanbieders hier. 6 dagen schommelt allemaal rond de 175 euro. E-tickets van Seaworld zijn ook voordeliger dan de 2 day tickets die DWtickets aanbiedt.
-
Nou wij hebben dus toch ook de disney ultimate tickets geboekt. Een beetje balen van de annulerings kosten van de tickets via het reisbureau, maar goed... het is nog steeds goedkoper, zelfs met deze kosten. En ik denk gewoon dat het een stuk relaxter op vakantie gaan is met een klein kind als je niet het onderste uit de kan wil halen iedere dag. Dat laten deze tickets toe.
Ik ben zo benieuwd.
-
Hallo Luitjes,
Waar kan ik het beste 21-day ultimate tickets bestellen als ik ze binnen drie weken in huis wil hebben?
Ik wilde eerst bij Undercovertourist bestellen, maar deze site heeft ze ineens niet meer. Toen heb ik ze besteld bij Travelbuzz/floridaescapes.co.uk, maar deze bestelling is geweigerd omdat we niet in de UK wonen.
Alvast bedankt,
Ron
-
http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/.
Wij hebben onze tickets de afgelopen 2 vakanties hier gekocht.
Ik heb ze ruim van tevoren besteld, maar of we ze binnen 3 weken hadden weet ik niet meer. Het was wel snel.
Het geeft niets, dat je niet in Engeland woont. Tenminste niet bij deze maatschappij.
Succes
-
Wij hebben onze ultimate tickets bij deze site besteld.
Ze worden binnen 5 werkdagen aangetekend thuisgestuurd. Je betaalt met credit card. Zijn gewoon de echte tickets, geen vouchers.
Je krijgt wel vouchers voor de boggy creek rides, deze zijn gratis bij je bestelling.
http://www.attraction-tickets-direct...ices/index.htm
-
Ik heb ze nu besteld bij orlando-ticket-deals.co.uk, maar volgens mij is dit hetzelfde bedrijf als attraction-tickets-direct.co.uk. De checkout en de prijzen zijn hetzelfde alleen krijg je bij de laatste inderdaad de airboat vouchers.
Ik heb ze vrijdag 27 maart '09 besteld via de website en ik zal laten weten of het goed is gegaan en wanneer ik ze binnen heb gekregen.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken.
-
Ik heb toch een vraagje over al die aanbieders van entree kaarten:
Hoe kan het dat er zoveel goedkopere kaarten worden aangeboden dan de tickets werkelijk kosten als je ze aan het loket koopt, dan zou je toch verwachten dat de parken ( helemaal in deze crisis tijd) een strop lijden?.
Kopen de aanbieders hun kaarten goedkoper op bij de parken?, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?
Wij zijn van die mensen die het (nog) een "eng" idee vinden om "vreemde" kaarten te kopen, maar je bent natuurlijk een dief van je eigen portemonee als je het niet doet, terwijl er zoveel ons zijn voorgegaan.
-
Hierbij een update over de aankoop van onze tickets bij orlando-ticket-deals.co.uk.
Zojuist is het correcte bedrag afgeschreven van onze credit card, dus waarschijnlijk is onze aankoop goedgekeurd. Ik verwacht de tickets eind volgende week of begin de week daarop binnen te krijgen.
In totaal 379 Euro p.p. kwijt aan een 21-day ultimate ticket en een 14-day Universal Resort ticket.
Weet iemand of je deze 21-day ultimate tickets ter plekke ook nog moet activeren of iets dergelijks? Of kun je ze direct gebruiken na plaatsen van een handtekening ofzo?
Ik laat nog weten wanneer ze binnen zijn.
-
Amerikanen, die toch erg van het 'eigen volk eerst' kaarten zouden accepteren die voordeliger zijn voor buitenlanders.
Ik denk dat Amerikanen niet meer een "eigen volk eerst" mentaliteit hebben dan Nederlanders of welk ander volk. Het is jammer dat er vaak negatief gesproken wordt over de Amerikaan.
De goedkopere kaartjes voor andere landen hebben er volgens mij mee te maken dat de reis op zich al duur genoeg is en je toch de toeristen moet kunnen lokken. Tot en met 2004 was er bijvoorbeeld een Fun in the Sun pass voor onder andere Nederland. Dit was echt een te gekke pass.
Engelsen zijn altijd goede klanten geweest voor Florida, zeker toen de Pond nog gunstiger stond. In de periodes dat ik er was stikte het er altijd van de Engelsen. De Engelsen blijven ook vaak meerdere weken en ze geven over het algemeen meer uit, met name aan alcohol. De gemiddelde Amerikaan heeft niet veel vakantiedagen en moet het vaak hebben van de extra lange national holiday weekenden. Zij verblijven dus vaak korter en zijn eerder geneigd zuiniger aan te doen, spullen mee te nemen of zelf te koken. Europeanen met meer vakantiedagen zijn daarom interessanter om te lokken met voordeligere tickets. Jammer dat er alleen nu niets meer is voor de Hollanders. Misschien moeten we gezamenlijk een petitie/brief sturen aan Disney. Je weet maar nooit.
-
Ik lees/hoor nog vaak dat Nederlanders angstig zijn om aankopen via internet te doen, zeker met de credit card.
Ik heb een eigen internetbedrijf en koop/verkoop al 10 jaar wereldwijd via internet en kan zeggen dat ik niet echt noemenswaardige problemen heb meegemaakt. Van de probleempjes die er geweest zijn is het merendeel juist met Nederlanders geweest.
Over het algemeen kun je "frauduleuze" betalingen eenvoudiger terugkrijgen van je credit card maatschappij dan van je bank. Je beschikt ook automatisch over een aankoopverzekering.
Als koper is het veel eenvoudiger om je geld terug te krijgen dan als verkoper. De bewijslast ligt bij de verkoper. De koper krijgt bijna altijd direct zijn geld retour. Bij een betaling via bank is dit wel even anders. Daar kun je weken mee bezig zijn en alsnog niets terugkrijgen.
-
Hallo,
Ik kan er nog niet helemaal uitkomen....
Wij willen in juni 1 dag naar Disney en Typhoon Lagoon, verspreid over twee dagen.
Ik heb op de site van Disney gekeken, en kan een Magic your way ticket kopen met als extra optie toegang tot de waterparken.
Betekend dit dat we zowel Disney als een waterpark op 1 dag moeten doen? Het is me niet helemaal duidelijk.
Groetjes, Ingrid
-
Citaat:
Ieniminie
Betekend dit dat we zowel Disney als een waterpark op 1 dag moeten doen?
Nee hoor, je MOET helemaal niets.
De meerdaagse tickets voor Walt Disney World geven je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na het eerste gebruik je "dagen" op te maken. Als je Base-tickets hebt, kun je binnen de 14 dagen per dag één groot park bezoeken, heb je er "WaterparkFun and more" bij dan kun je gedurende de 14 dagen ook nog eens je aantal dagen daarvoor op maken. Die plus-dagen mogen op dezelfde dag zijn dat je een groot park bezoekt, maar dat hoeft/moet niet.
-
Over de veiligheid van de betaling maak ik me niet zo'n zorgen, het is zelfs een beveiligde site waar je vanaf besteld.
Waar het mij dan om gaat is dat de tickets wel te koop zijn via deze Engelse site, maar dat ik deze 2 park tickets niet terug vind op een site van Universal zelf, wel de 5 of 6 park tickets, daardoor had ik zoiets van "zijn deze dan wel bruikbaar/veilig??"
Ik heb ze gisteren wel besteld (en keurig betaald:-Dmet CC), en nu dan maar wachten op de tickets!
-
Bij de ingang van Magic Kingdom moesten wij een enquete invullen en die dame was ook verbaasd, dat wij kaarten voor 21 dagen hadden. Blijkbaar zijn die alleen in Engeland te koop. Daarom was ik bij de ingang ook best wel nerveus en had voor alle zekerheid de afschrift van de Visa bij me. Maar totaal geen problemen. Ook niet bij Universal.
-
Ik zou graag tickets voor WDW kopen. We zijn met z'n 2 en we willen eind mei 1 dag naar Magic Kingdom en 1 dag naar Hollywood Studios. Wie kan me aanraden waar ik op dit moment best tickets koop. Ik heb het prijsoverzichtje op het forum reeds geraadpleegd. Alvast bedankt voor jullie tips !
-
Citaat:
stestom
waar ik op dit moment best tickets koop. Ik heb het prijsoverzichtje op het forum reeds geraadpleegd.
2 dagen = aan de poort tickets kopen.
-
Hallo luitjes,
Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden van onze aankoop bij www.orlando-ticket-deals.co.uk
Zoals ik al eerder melde is zondag de betaling van de credit card afgeschreven en kreeg ik vandaag een mailtje met het volgende:
Thank you for booking with Orlando Ticket Deals. Your tickets were dispatched today by Royal Mail Special Delivery and will be with you the next working day before 1pm.
If you're not available to sign for your tickets, Royal Mail will leave a calling card to show attempted delivery and your tickets will be taken to your local sorting office for you to collect at a more convenient time.
Ze zijn dus onderweg. Ben benieuwd wanneer ze aankomen.
Ik hou jullie op de hoogte.
-
Hallo Luitjes,
Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden van onze aankoop bij www.orlando-ticket-deals.co.uk
De kaartjes voor Universal en WDW zijn zojuist bezorgd door TNT \\:D/
Moest inderdaad tekenen.
Nog 13 dagen tot we vertrekken en 2 dagen daarna gaan we naar MK, dus ik zal laten weten of de tickets werken of niet. Zal wel, ze zien er hetzelfde uit als de 7 of 10-daagse hoppers, maar dan met 21-day ultimate op de achterkant.
Laat maar even weten als jullie een afbeelding willen zien.
Orlando here we come!
-
attraction-tickets-direct.co.uk en orlando-ticket-deals.co.uk zijn hetzelde bedrijf, dus jullie tickets zullen ook binnenkort wel arriveren.
-
Ik heb vorige week onze tickets besteld bij Under Couver Tourists. Er stond 12 werkdagen voor maar ze vandaag al binnen gekregen. Dat was dus maar 5 werkdagen.
Wij hebben 4+1 dag extra Disney + waterparken.
Donderdag 23 april vertekken we voor 13 dagen Orlando. Dus dat was mooi op tijd.
Voor een ieder die gaat wij hebben goede ervaring met Under Couver Tourist.
Gr Mira
-
Undercover Tourist is inderdaad top.
Ze hadden alleen laatst geen 14 en 21 day ultimate tickets meer en daar ging het ons om. Balen dus, want UT is inderdaad snel en betrouwbaar.
-
Ik heb verleden zaterdag flex tickets via de website van orlando-ticket-deals besteld. Het bedrag is inmiddels afgeschreven van de CC. Toch wel straf vind ik. Ik had voordien een mailtje gestuurd met de vraag of zij ook verstuurden naar België. Kreeg daarop een reaktie dat dit enkel mogelijk was als ik mijn CC gegevens via telefoon doorgaf. Hierbij zou er dan ook 10 pond extra worden aangerekend voor de verzending. Ben benieuwd of ik de tickets weldra mag ontvangen. Maar als ik jullie ervaringen lees zal het wel inorde komen....