-
Re: Vliegen met Delta Airlines
onze voorkeur gaat ook uit naar Delta. Hebben ook nu weer economy comfort geboekt, met bijbetaling van 67 euro voor de overtocht en 15 euro voor de vlucht van Atlanta naar Tampa (1,5 uur) Enkele reis. Lekker voorin, dus snel buiten. Heel handig als je overstaptijd iets krapper is. kijk uit met de comfortstoelen op de voorste rij, je hebt wel nog meer beenruimte, maar zijn iets krapper omdat het tafeltje in de armleuning zit.
-
Ik heb het vorig jaar intercontinentaal gevlogen. AMS-DTW en BOS-AMS. Een keer EUR 50 en een keer EUR 51 extra. Was het de prijs waard? Nauwelijks.
Wat meer beenruimte en een wijntje bij het eten. Van extra aanbod "spirits" niets gemerkt.
Zou ik het weer boeken? Hangt van de vluchttijden en de te boeken stoelen af. De eerste rij op de nachtvlucht was wel wat extra,extra comfortabel, heel veel ruimte. De stoel op de heenreis een paar rijen meer naar achter bracht weinig.
-
Bijgevoegde foto is een voorbeeld van economy comfort bij KLM. Delta (vlogen we mee op de heenreis) is vergelijkbaar. Ik ben 1.90 lang en zit al vrij snel krap in het vliegtuig. Economy Comfort was een groot verschil. Wat mij betreft absoluut de moeite waard.
http://i57.tinypic.com/35jfinm.jpg
-
Weet iemand waar de meerprijs op gebaseerd wordt? IK heb net eens even gekeken en ik krijg een tarief van €83,- per stoel te zien voor een upgrade naar economy comfort. Vind het net wat teveel eigenlijk.
-
Dit is gebaseerd op beschikbaarheid en afstand. Ik heb gisteren 92,- pp betaald voor het stuk AMS - SEA ttle. Meer dan 10 uur vliegen dus ik vind het de moeite waard.
-
Dus langer wachten met dit boeken kan het goedkoper maken?
-
Dat denk ik niet, het tarief is per afstand, en die word niet korter. Langer wachten maakt de beschikbaarheid wel kleiner ;)
-
:D Dat klopt. Maar als er weinig mensen zijn die deze stoelen boeken en de tijd tot vertrek korter wordt, kan ik me voorstellen dat ze dan worden 'uitverkocht'. Maar kan ook zo zijn dat mensen met een hogere level-status de upgrades dan gaan krijgen natuurlijk.
-
Dat laatste heb je dus helemaal goed. Of je moet echt willen gokken dat je in het vliegtuig nog een (gratis) vrije stoel in Comfort/Plus kunt krijgen, wat heel zelden nog wel eens gebeurt, maar dan nog is het meestal maar één stoel. Ik zie niet vaak vrije stoelen om ons heen.
-
Wij hebben op onze laatste terugvlucht ook gekozen voor Economy Comfort en ik vond het het echt waard! Als je het ervoor over hebt zou ik het echt doen, je komt een stuk uitgeruste aan. We doen het meestal wel alleen voor de terugreis hoor, i.v.m. slapen (of wat daarvoor door moet gaan).
-
entertainment delta
Hallo, Heeft iemand onlangs nog met delta gevlogen? Zit er bij economy een tv schermpje voor je stoel? Is dit inclusief bij je vliegreis?
-
Re: entertainment delta
Verschilt oer type vliegtuig. Sommigen hebben centraal entertainment en sommigen hebben het in de stoel.
Het entertainment is gratis.
-
Re: entertainment delta
De entertainment ìs inderdaad gratis. Zover ik weet hebben alle toestellen van Delta die vertrekken van Schiphol, Dusseldorf of Brussel een schermpje in de stoel voor je. Als je nog verder vliegt van 1 van de Delta hubs naar Florida is de kans klein dat je dan nog een schermpje hebt in de stoel voor je. Maar deze vluchten zullen niet langer dan 2,5 uur duren.
-
Als je je stoelen reserveert bij Delta Airlines dan zie je meteen met wat voor toestel je vliegt.
Vanaf Amsterdam naar Detroit hebben wij een entertainmentsysteem aan boord, van Detroit naar Orlando Airport (MCO) zit geen entertainment.
-
Pris32, wij hebben recent met Delta van Detroit naar MCO gevlogen en toen hadden we gewoon schermpjes in de rugleuningen van de stoelen voor ons. Overigens hadden we ook nieuwe stoelen op de Delta vluchten met dunnere rugleuningen waarbij het comfort naar ons idee iets minder was dan bij de oude dikkere rugleuningen.
Ook bij ons stond overigens vermeld dat we alleen het centrale systeem zouden hebben.
-
Het voordeel van de dunnere rugleuningen is dan weer dat je meer beenruimte hebt. De stoelafstand (gemeten van stoelpoot tot stoelpoot) is namelijk net zo groot, maar bij dunnere stoelen houbje dan dus meer ruimte voor je benen over.
Je ziet dan ook dat maatschappijen de laatste tijd steeds meer van dat soort dunne stoelen aan het plaatsen zijn. Met de technieken van nu hoeft dat het zitcomfort van de stoelen niet negatief te beinvloeden (kan natuurlijk wel)
-
Dat is mooi meegenomen je eigen schermpjes, ook prettig voor de kinderen. Kwa beenruimte weet ik niet wat ik moet verwachten. Wij zijn alleen corendon gewend met vluchten naar Turkije waar je je kont niet kan keren. Hopelijk kan het nu alleen maar meevallen
-
Wij vinden de beenruimte bij Delta goed te doen in economy en vliegen daarom graag met Delta, ook omdat de service gewoon goed is. Al ligt het er natuurlijk wel aan hoe lang je bent :D
-
Fijn om te horen dat de service ook goed is. De stoelen zijn ook inmiddels gereserveerd, dus we kunnen aftellen. Wij zijn rond de 1.70 max 1.80, dus het zal wel goed zitten met de beenruimte
-
Wij hebben hetzelfde, beenruimte en aanbod van bv films is erg goed. Delta is ons erg goed bevallen.
-
Delta stoelen vind ik zowiezo wat lekkerder zitten dan KLM stoelen. Kan het niet uitleggen maar iets confortabeler
-
Ben benieuwd, ik mag meer dan 10 uur in Economy Comfort verblijven in mei. Pfff... Ik zie er nu al tegenop.
-
Ach met het Delta entertainment heb je genoeg om te kijken, luisteren of te gamen in die 10 uur. En met de comfort ook nog eens plenty ruimte.
-
Weet iemand of delta usb oplaadpunten heeft (in rugleuningen)?
-
Ik geloof alleen in business en in premium economy.
-
Volgens mij zat het in het toestel met de nieuwe stoelen ook in de economy.
-
-
Vorig jaar op het traject AMS DTW zaten er USB aansluitingen in de rugleuning bij het scherm.
-
Volgens mij alleen in de Airbus en nig niet in de boeing toestellen van het type 767.
kan ondertussen veranderd zijn
-
En ik vraag me meteen af of seatguru dan snel geupdate wordt of niet qua informatie. Wij vlogen ook AMS-DTW en hadden dus inderdaad de opladers in de rugleuning van de stoelen voor ons, al hebben wij er geen gebruik van gemaakt aangezien we er niet op gerekend hadden en de snoeren dus niet zo makkelijk konden pakken.
-
Ik vraag me af hoe het zit met de handbagage van Delta. Wij hebben geboekt bij KLM en dus ook een KL Vluchtnummer.
Bij KLM zijn de afmetingen : 55 x 25 x 35.
Nu lees ik bij Delta 56 x 35 x 23. Daar zit dus een paar cm verschil in de diepte. Nu heb ik een trolley van 25 diep, dus officieel te diep voor Delta. Hoe streng zijn ze bij Delta en maakt het nog verschil dat je een KLM boeking hebt?
-
Ook al heb je geboekt bij KLM, de delta regels gelden.
Delta is totaal niet streng op handbagage. No worries.
-
als ik zie wat sommige meeslepen als handbagage bij Delta .... Dan mag ik wel 2 trolley's meenemen. Nee je hoeft je bij Delta (nog steeds) niet druk te maken om de handbagage.
-
Ik vlieg 23 maart van Düsseldorf met Delta non stop naar Atlanta. Nu was mijn vraag of alle 767 toestellen van Delta een Personal entertainment systeem hebben? En hoe werkt het als ik aankom in Atlanta? Ik heb een ESTA visum.
Ik heb trouwens bij KLM geboekt betekent dit dat ik bij KLM moet inchecken of bij Delta ( omdat Delta de vlucht uitvoert).
Thanks alvast ;)
-
Normaal hebben alle trans atlantische vluchten van Delta personal entertainment.
In het vliegtuig vul je eerst een douane formulier in en deze mag je dan laten zien bij de immigratie en inleveren bij de douane. Zodra je in Atlanta aankomt volg je je voorgangers door de gangen naar de immigratie, je moet hier de rij nemen voor visitors. Tja daar wacht je dan geduldig op je beurt en dan krijg je wat vragen en maken ze een mooie foto van je en nemen ze meteen even je vingerafdrukken. Vervolgens krijg je een stempel in je paspoort met een datum wanneer je weer weg moet zijn.
Na de immigratie moet je je koffers van de lopende band halen en meenemen door de douane en als je doorvliegt lever je ze na de douane weer in.
Inchecken gebeurt bij een skyteam deelnemer, op AMS is dat KLM maar op Dusseldorf weet ik het niet maar er is vast wel iemand die dat weet.
-
Op dusseldorf ook bij KLM
-
Je dient de regels aan te houden van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij, in dit geval dus Delta Airlines.
-
Dank voor het snelle andwoord
-
Ik heb nog een vraagje. Ik heb via de Delta site Economy Comfort geboekt. Stoelen uitgekozen en die staan er nog steeds netjes in. Alleen worden die stoelen helemaal niet overgenomen op de KLM site en staan hier nog gewoon de Economy stoelen, die ik in eerste instantie had uitgekozen. Wordt dit nog aangepast of moet ik hier zelf achteraan? Of maakt het niets uit, zolang ik maar incheck via het Delta account?
-
Niets aan doen, zolang de stoelen goed staan bij de Airline waarmee je vliegt gaat het goed. De computers van KLM en Delta werken erg slecht samen met de stoel indelingen maar uiteindelijk krijg je bij inchecken de stoelen zoals die staan bij de airline die de vlucht uitvoert.