-
Re: Creditcard
Nou, precies daarom dus. Had vanmorgen ICS aan de telefoon, want had de goedkeuring voor de creditcard, maar liep vast tijdens het activeren van de pincode van de pas, dus gelijk even nagevraagd hoe dat nu zit met vooraf doorgeven dat je in de US zit, maar volgens deze mevrouw hoeft dat niet meer tegenwoordig. Moet zeggen dat ik met mijn andere CC (ook van ICS, via de Rabo) ook nooit problemen heb gehad. Maar toch, vind het wel prettig om een reserve mee te hebben.
-
Ik werd pas in Nl. ook gebeld door ICS of het klopte dat we een betaling hadden gedaan aan een elektronica webshop.
Voor de VS geef ik het wel altijd door van tevoren, zodat de CC's niet onverwacht geblokkeerd worden als het hier midden in de nacht is en je niemand kunt bereiken.
-
Ik heb nu net een creditcard bij de anwb aangevraagd. Deze pas komt alleen op naam van mijn vriend te staan, kan ik er in Florida ook meebetalen of moet je je legitimeren? We hebben trouwens 1 pas aangevraagd
-
Dat verschilt, de ene keer vragen ze om een legitimatie en de andere keer totaal niet.
Mijn vrouw kan wel mijn creditcard daar gebruiken omdat ze dezelfde achternaam heeft maar dat is bij jullie vermoed ik niet het geval aangezien je het over "vriend" hebt.
-
Klopt 18 jaar samen en nog steeds zijn wij zijn niet getrouwd haha. Denk dat ik dan nog ergens anders een creditcard gaat aanvragen maar dan op mijn naam, dat is denk ik wel zo handig
-
Lijkt mij ook een goed idee. Je kunt ook even bij de ANWB gaan informeren voor een partnerkaart. ANWB is i.h.a. de goedkoopste aanbieder van creditcards.
-
Dat ga ik morgen meteen even doen. Bedankt voor de tip.
-
Je kunt beter een partnerkaart aanvragen. Ik heb dezelfde achternaam als mijn man op de creditcard staan maar je moet op de achterkant tekenen. Daar wordt niet zo vaak op gecontroleerd maar het zo jammer als je net iets leuks hebt gezien wat je wil kopen en ze accepteren je kaart niet. Bijkomend voordeel is dat als één van de kaarten geblokkeerd wordt om wat voor reden dan ook, je altijd nog een werkende kaart hebt. Dit ook omdat je niet overal met je Nederlandse betaalpas kunt betalen.
-
Maar het is toch ook verstandig om ergens anders een creditcard aan te vragen? Mocht die van de anwb het niet doen, of maakt dat niets uit?
-
Wij hebben het gehad met een creditcard van de Rabobank, die van mijn man was geblokkeerd maar die van mij werkte nog gewoon:) Met de creditcard van de ANWB hebben we dit gelukkig nog niet meegemaakt dus dat weet ik niet.
-
Ook wij hebben een extra kaart aangevraagd , we hebben dus nu van de MasterCard en de VISA een kaart. En de MasterCard daar heb ik idd een partner kaart van. Stel je toch voor dat er 1 weigert.......nee zekerheid voor alles hier .
-
https://www.creditcardvergelijking.n...e-creditcards/ Voor de ANWB card moet je wel lid zijn, de Bijenkorf card is (bijna) even duur en daar spaar je ook nog een punten die je kunt verzilveren. En als je voldoende uitgeeft met die card word je Diamond member en is de kaart zelfs vervolgens gratis.