ATD.de heeft enkel 10-daagse tickets. ATD.ie heeft 14-daagse Ultimate tickets. Maar die zijn wel duurder. En als je die dagen toch niet kunt gebruiken is dat zonde van het geld.
Afdrukvoorbeeld
ATD.de heeft enkel 10-daagse tickets. ATD.ie heeft 14-daagse Ultimate tickets. Maar die zijn wel duurder. En als je die dagen toch niet kunt gebruiken is dat zonde van het geld.
Idd d8 ik ook al :) ma gaan 12 dagen en dan is 10 dagen tickets just genoeg :)
alvast bedankt :)
Heeft iemand enig idee wat een 5 daags ticket voor Disney bij Billie Boys kost, via internet zijn er geen prijzen beschikbaar... Ik kan ze natuurlijk bellen, maar wellicht heeft iemand er onlangs nog tickets gekocht. Andere optie is American Estates, dat is de goedkoopste aanbieder op dit moment... En daar heb ik ze al eerder gekocht.
****stomme vraag**** zie ik nu.. Er worden wel degelijk tickets aangeboden voor 5 dagen, bij Greater Orlando discounts, maar die zijn niet goedkoper... Dus koop ik ze eerdaags bij American Estates...
AE is prima en blijkt vaak de goedkoopste te zijn met prima afhandeling en vaak uit voorraad leverbaar! Ik zoek ook altijd of ze elders goedkoper zijn, maar vaak blijkt dat er of nog tax bij komt of verzendkosten of e.o.a. fee.
De eerste keren dat wij naar Florida zijn geweest hebben wij vooraf de tickets voor b.v Disney, Universal via internet aangekocht en op ons thuisadres in Nederland laten bezorgen.
Nu willen wij deze keer eigenlijk pas in Orlando beslissen en daar de tickets voor de parken kopen. Ik heb b.v. op de site van Maple Leaf en Billy Bob's gekeken. Ik denk dat je direct naar het kantoor kan gaan en daar de tickets aan kan schaffen, of moet je ze eerst online bestellen, betalen en vervolgens op het kantoor van die firma's af gaan halen?
Je kan er gelijk naartoe gaan en de tickets kopen.
Even een vraagje, wij zijn eerder in Disney geweest en gaan in mei weer naar Florida, ik kan mij herinneren dat ze bij de Mc. Donalds in Orlando (de op een na grootste van de wereld) kaartjes verkochten voor o.a. Disney en ik weet dat het een stuk voordeliger was, heeft iemand dit ooit gedaan en wat is je ervaring hiermee? Wij hadden de kaartjes toen gewoon bij Disney zelf gekocht maar wellicht dat we ze nu daar gaan kopen, scheelde wel echt veel geld.
Bovenstaande is een bericht uit 2011, maar heb er toch een vraag over aangezien ik er nog niet uit bent of we een hopper of basic ticket moeten kopen.
Mijn gevoel zegt dat ik een hopper moet nemen, de reden daarvan is dat ik bang bent dat er in sommige parken weinig voor mijn kinderen te doen is, dan geef ik Epcot maar als voorbeeld. Ben wel erg benieuwd hoe jullie dit de eerste keer hebben aanpakt?
Mijn ervaring is dat je de eerste keer meestal 1 park per dag doet. Je kent de weg in de parken nog niet en daardoor ben je al wat meer tijd kwijt. Ook wil je natuurlijk zoveel mogelijk attracties doen en dat kost ook tijd. Met een beetje goede planning is een hopper niet nodig. Wij hebben altijd tickets gehad waarbij we konden hoppen maar ik moet eerlijk zeggen dat we pas de laatste jaren daar echt gebruik van maken. Dan lopen we in een park en bedenken opeens dat we in een ander park willen lunchen of zoiets. Toen we met mijn zus, haar partner en kinderen gingen (alleen mijn zus was al eerder in wdw geweest), hebben we ook steeds 1 park per dag gedaan. We hadden ook echt geen tijd om te hoppen!
Er is in ieder Disney park genoeg te doen voor kinderen. WDW is een echt familie park. Dat is wat Walt Disney ook wilde creëren: een plaats waar ouders en hun kinderen zich konden vermaken. Er zijn ook niet veel echte thrill attracties maar meer mooi gemaakte en doordachte attracties. Soms zijn de attracties of to do dingen niet eens zo opvallend. In Epcot vind je in elk land een tafel met stiften waar kinderen hun uitgekozen karakter (toen wij er waren was dat oa Duffy de Disney beer) konden inkleuren. Mijn nichtje en neefje zijn daar ruim een half uur mee bezig geweest, terwijl wij in de schaduw met een drankje zaten. Ze waren nog niet klaar toen wij al weer verder wilden. Ook in de Epcot inovention hallen is van alles te doen waar kinderen van houden. Het zijn geen super attracties maar vaak wel leuk om te doen. Maar het allerbelangrijkste met kinderen: doe het rustig aan! Zo houden ze het veel langer vol en kunnen ze ook genieten van alle indrukken.
Mijn advies: als het echt verschil maakt in prijs dan zou ik NIET voor de hopper pas gaan. Plan dan wel goed en doe het rustig aan. Als geld niet uitmaakt dan kan je voor de zekerheid een hopper nemen. Maar bedenk wel dat meerdere parken op 1 dag (als je nooit eerder in wdw bent geweest) best intensief is.
Ook hier nog nooit gebruik gemaakt van de hopper optie . Mijn mening is ook dat je beter 1 park rustig kunt doen en genieten van alles rondom je zodat je ook de details ziet . Namiddag gingen wij altijd een paar uurtjes aan het zwembad liggen om dan s'avonds terug te keren naar hetzelfde park .
Goed plannen is het belangrijkste om er voor te zorgen dat je de shows kunt zien, speciale avondshows en parades en dan heb je de hopper inderdaad niet nodig. Zoals eerder ook al gezegd word kost het je gauw een uur om te verkassen van park naar park en die tijd kun je beter besteden.
Lekker vroeg naar het park toe en dan even een lijstje pakken van de showtijden en de parade tijden en dan ga je de attracties doen, rekening houdend met de shows/parades die je wilt zien.
En vergis je niet, Epcot heeft een aantrekkelijke werking op kinderen door het landenpaspoort welke je kunt kopen en het gezichtsmasker wat overal gestempeld wordt in de landen. Onze kinderen verblijven altijd graag in Epcot.
Wauw bedankt voor jullie informatie. Hier komen we een heel eind mee.
Ik wist niet eens dat het ongeveer een uur duurt om in een ander park te komen.
Ik ga vanavond de prijzen nog eens vergelijken en denk dat we dan toch maar voor een basic kaart gaan. Vind het ook zonde als we er niet aan toe komen om te hoppen dan gebruik ik het geld liever ergens anders voor. Ik ga dan wel voor een 7 daagse pas dan kunnen de kinderen na deze vier parken hun favoriete park kiezen om daar dan nog een keer naartoe te gaan.
Ik weet niet of je nog naar een waterpark en Disneyquest wil. Want dan is de Fun-And-More optie wellicht nog het overwegen waard.
We willen zeker naar de waterparken. Disneyquest zegt mij niets, maar dat ga ik vanavond even opzoeken.
Bedankt voor de tip.
hey
Ik ben aan het twijfelen om gewoon disney tickets te nemen of met waterpark en fun. Op het moment dat we gaan is onze dochter 2 jaar. Kunnen we er eigenlijk iets gaan doen met een kind van 2? En disneyquest is dit iets voor een kind van 2?
alvast bedankt
Disney Quest is niets voor een kind van 2 en in de waterparken kan je met een kind van 2 ook niet zo heel veel doen behalve in het water liggen en de lazy river uitproberen.
Zelf zou ik dan voor de tickets zonder Quest en waterparken gaan.
was het ook aan het denken, we gaan naar discovery cove. Dus gaan we is een bezoekje aan aquatica.
Ik ben aan het kijken voor de park tickets. Zou iemand willen kijken of het goedkoper kan? Of dat het een juiste prijs is? Ik wil bij AE een 5 daagse basic park ticket kopen, dat is rond de 262 euro. Tickets voor onbeperkt BG, SW, Aquatica, universal studio's en legoland heb ik gezien bij attraction direct.ie. alles bij elkaar opgeteld zou ik op 566 euro p.p. komen. Denken jullie dat dit nog goedkoper kan? Alle hulp en adviezen zijn zeer welkom.
Vanaf een 4-daags ticket kan je dus eigenlijk beter gewoon een 8/9/10 daags ticket nemen als je langer in Orlando bent, dat scheelt dus maar 15/25 dollar. Ligt het aan mij, want dan ben je toch dom als je niet een paar dagen extra neemt voor dat hele kleine beetje meer, misschien besluit je nog ''een dagje'' disney te doen...
EDIT: Zat dus op pagina 1 te kijken, zijn dus prijzen van 5 jaar geleden, zullen nu wel goed opgehoogd zijn weer ;)
Daar hebben we geen tijd voor. We willen zoveel doen, dat 4 a 5 dagen disney genoeg is. Ik vind het zonde om een meerdaagse ticket te kopen terwijl we er geen gebruik van maken.
Heb je zeker gelijk in! Heb net de officiële Disney site gecheckt, en daar is het prijsverschil wel flink anders, maar in dat verouderde schema vond ik de prijzen erg dicht bij elkaar vanaf 4-dagen.
Veel goedkoper dan de prijs die jij noemt gaat het niet worden . De parktickets zijn nu eenmaal duur .
Dan weet ik in ieder geval dat ik goed heb gekeken. Dan ga ik maar zo snel mogelijk bestellen
weet iemand of de 14 en 21 day ultimate dan ook omhoog gaan ?ik wil ze aanschaffen maar zat eigenlijk te wachten op de legoland deal bij attaction tickets direct. de ultimates zijn recentelijk al fors omhoog gegaan wat ik niet verwacht had :(
@mick dank voor je antwoord ... Wij hebben 5 daags plus hopper voor 1064€ 4 personen
lijkt redelijk
@ferry, waar heb je die hopper passen gekocht? Ik moet ze namelijk ook nog kopen.
Wij hebben ze gekocht via arke waar we onze gehele reis hebben geboekt @pris32.
ik heb het nog even nagekeken maar het was exact 1064 voor een 5 way magic your way plus hopper voor ons gezin ( 4 personen )
@Pris32: Wij hebben ze via attractionticketsdirect.ie; werd netjes via Fedex bij ons bezorgd.
Je kan ook eens bij de Duitse of Engelse versie van attractionticketsdirect kijken.
In Ierland en Duitsland betaal je in euro's, in UK in ponden dus moet je rekening houden met de wisselkoers.
Ook verschillen de aanbiedingen een beetje per land, dus vergelijken is wel zinvol.
In Nederland is americanestates.nl een bekende aanbieder, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Bij attractiontickets Ierland hebben ze nu ook Disney hopper passen voor 14 dagen voor de prijs van 7 dagen of combinatiekaartjes voor andere parken zoals Seaworld en Universal.
De Disney prijsverhogingen zijn nog niet doorgevoerd, maar zodra Disney de verhoging doorvoert kan je erop rekenen dat alle kaartjes duurder worden.
Ook Universal en Seaworld volgen meestal de prijsverhogingen van Disney.
Wij hebben onze reis bij American Estates geboekt, ik ben ook van plan om daar onze 5 daagse tickets voor Disney te kopen, wij kunnen namelijk niet langer dan 5 dagen ivm andere plannen. Maar ben aan het kijken of ik voor dat geld ook een hopper kan krijgen. Je betaald daar nu voor een 5 daagse basic pas 277 euro
Met hopper wordt het zo'n 45 euro per kaartje duurder en dat moet je dan afwegen of het dat waard is voor jullie.
zo net toch even de 21 day ultimate gekocht via de officiele disney holiday site ierland in euro's . die waren toch 110 euro goedkoper dan attractionstickets direct ierland op 3 kaartjes , dan maar geen "freebies"
wij bezoeken elke keer weer de disney parken maar onze voorkeur van verblijf is rondom de Idrive
nu ben ik over al de magic band tegen gekomen , ze verkopen ze zelfs op MCO
maar hoe werkt dat ? kun je die `programmeren `via je disney account, is dit eenmalig of kun je hem elke vakantie weer gebruiken
nu had ik mijn tickets via de website gekocht (will call), en daar ook mij fastpassen vast gelegd, tijdens ons bezoek aan MK heb ik nog via de app een fastpass gewijzigd
werkt dat dan ook zo via die magic band ?
dus wie is er bekend met het gebruik van zo`n band tijdens een (hotel) verblijf buiten Disney (zonder jaarkaart of dergelijke)
Magic Band van Disney kun je als je op een niet Disney locatie verblijft alleen gebruiken voor het Fastpass system en toegang.
Je koppelt je toegangs kaart via de Disneyworld website aan je Magic band en dan kun je deze gebruiken voor de toegang.
Als je nu ook je Magic band in de website registreert kun je ook je fastpassen vast leggen via dit systeem.
Ik heb dit afgelopen november gebruikt (wel met een jaarpas, maar werkt hetzelfde voor normale tickets) en werkte goed, verbleef ook niet in Disney hotel/property.
Zodra je de fastpasses gebruikt het kun je in de parken bij bepaalde fastpass stations nieuwe aanvragen gedurende de dag.
In weze kun je de Magic band elke jaar weer gebruiken door je nieuwe toegangs kaart er weer mee te koppelen.
oke, dank je voor je antwoord .. handig voor de volgende (en volgende ) vakantie(s) , ga er ook maar aanschaffen dan
jammer dat je niet net als de WDW gasten je creditcard kunt koppelen ..(maar wie weet komt dat ooit nog wel)
waar kan ik momenteel het voordeligst de Disney kaartjes kopen?
hoe werkt het met de ANWB pas bij de AAA offices in Orlando? Kan je al van hieruit de tickets bestellen of is de ANWB pas alleen daar geldig?
Ander tips mbt Disney kaartjes zijn ook welkom.
Dank!!
Wii kochten onze tickets via arke ( een 5 way magic plus hopper ) voor zover ik weet is dat momenteel de goedkoopste alweet ik het niet zeker
ferry, vliegen jullie ook met Arke, ik kan de tickets niet vinden op de site van Arke
Ik heb zojuist 2 single day tickets op de Disney site gekocht voor Magic Kingdom.
Ik ga hier pas de 23e van juni heen.
Echter lees ik nu op de site:
Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use.
Iemand een idee wat hiermee word bedoeld?