Wat zij de mogelijkheden mbt mobiel bellen in Fla? Heeft het zin mijn gsm mee te nemen? Ben ik dan bereikbaar? Of kan ik beter in Fla een prepaid mobieltje kopen? Wat is de beste (goedkope) manier?
Afdrukvoorbeeld
Wat zij de mogelijkheden mbt mobiel bellen in Fla? Heeft het zin mijn gsm mee te nemen? Ben ik dan bereikbaar? Of kan ik beter in Fla een prepaid mobieltje kopen? Wat is de beste (goedkope) manier?
Komende week gaan wij als gezin naar florida .
De volwassenen hebben een mobiele telefoon met abonnement en de jongeren een pre-paid.
Ikvroeg me af of het niet voordeliger is om in Florida twee goedkope pre-paids te kopen om elkaar daar te bereiken dan onze eigen toestellen/sim-kaarten te gebruiken?
Wie heeft ervaring?
Karin
Hoi,
Wie kan mij vertellen hoe je het goedkoopste kunt bellen vanuit Florida. Volgens mij is mobiel niet altijd mogelijk en erg duur. Ik heb op een site gelezen over een telefoonkaart aanschaffen in nederland via cloncon. Je kunt dan voor 12 euro in nederland een kaart aanschaffen waarmee je in Florida voor 2,5 cent per minuut kunt bellen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Monique
Neem je een laptop mee? Dan zou ik bijv. Voipbuster aanraden, gratis bellen naar vaste lijnen in Nederland (en van uit Nederland gratis naar Amerika -ook naar USA mobieltjes- ), moet je alleen wel een redelijke internetverbinding daar hebben. Geen dial-up (telefoonlijn), minimaal kabel of dsl.
Ik bel wel eens naar Amerika naar een vriendin en dat gaat perfect, erg leuk als je gratis lang met elkaar kan praten.. nouja.. gratis... je moet wel eerst een 10tje storten.
Voor telefoonkaarten heb ik geen info voor je, maar vast wel andere forumleden :)
Wij gebruiken heel af- en toe onze mobiel in Florida als we onderweg zijn
Voor telefoneren vanuit de villa gebruiken wij een telefoonkaart van SPRINT, o.a. te koop bij Wal*Mart en PUBLIX, wij hebben altijd die van $ 10 en daar kun je zeker wel 1,5 uur mee bellen volgens mij zelfs nog langer.
Groetjes,
Pieter
Weblog Florida April 2008 : http://penpeintheusa-april2008.blogspot.com/
Gewoon daar een telefoonkaart kopen.
Je hebt ze in verschillende prijzen,volgens mij zelfs al voor 5 dollar.
Werkt heel simpel,en aardig wat belminuten.
Goedkoopste is idd bellen met een telefoonkaart welke voor het vaste net is bedoeld. Elke villa heeft een telefoon waarmee je deze kaarten kunt gebruiken.
Ook vind je overal openbare telefoons, iets dat in nederland al lang is uitgestorven, dus het gebruiken van de kaart zal geen probleem zijn. Overgens is het bellen vanaf een openbare telefoon naar nederland ook spotgoedkoop kwam ik achter op het vliegveld van Philadelphia.
Soms moet je zo'n telefoon eerst aktiveren en hiervoor je cc-nummer opgeven
Telefoonkaarten maken gebruik van een 800#, bij openbare telefoons heb je ook hiervoor een quarter nodig.Citaat:
Ook vind je overal openbare telefoons, iets dat in nederland al lang is uitgestorven, dus het gebruiken van de kaart zal geen probleem zijn
Wij gebruiken www.ekit.com een handige site waarvan je lid wordt en dan bel je zeer goedkoop (6 min met mobiel bellen heeft mij 1.10 dollar gekost) naar Nederland.
We gebruiken deze kaart ook in Europa en het scheelt heel veel geld.
Je word lid en betaald een bedrag waarvan je kan bellen (vanaf 20 dollar, een jaar geldig) met je inlogcode bel je het nummer en zo daana het nummer van degene die je wilt bellen.
Wij vinden het ideaal.