Hi Teleton,
Nee het is Alliance Hotel Brussels Expo geworden.
Dank jullie wel voor het meedenken en meezoeken.
Afdrukvoorbeeld
Hi Teleton,
Nee het is Alliance Hotel Brussels Expo geworden.
Dank jullie wel voor het meedenken en meezoeken.
Hm..niet echt een airporthotel....je moet dan met de taxi nog een flink stukje over de grote ring. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermeestraks in april.
ik spreek uit ervaring.Op werkdagen voor 06h00 de ring voorbij of je staat in de file.
Ik weet het ook. En ze moeten om 7:00 uur op Zaventem zijn, hun vlucht vertrekt om 10:00 uur. Het hotel is dus niet ideaal, de taxichauffeur schuift vast wel geduldig aan op de ring..... Maar misschien valt het mee, daarom ben ik benieuwd naar hun ervaringen.
Voor nieuwe boekers vanuit Brussel zeg ik het nog maar eens: Kijk voor je de vliegtickets boekt altijd eerst goed naar de bijkomende kosten van parkeren en overnachten. Met een beetje pech ben je immers het voordeel van vliegtickets al weer kwijt. Zonder files zijn wij zelf binnen drie kwartier rijden op Zaventem maar wij durven het risico om 's morgens te rijden niet te nemen. Persoonlijk denk ik dat uitwijken naar randgemeentes voor een overnachting ook weinig uithaalt; de E 19 en de beide ringen staan gewoon tussen 6 en 9 uur vast op werkdagen. Wil je stressvrij vertrekken, boek dan zo vroeg mogelijk een airport hotel met shuttlebus.
Ik ben ook benieuwd, gaat vast goedkomen. En anders gaan we iets eerder weg uit het hotel.
De taxi hadden wij al opgenomen in de begroting.
Zelfs nu met rit naar het hotel, het hotel, en taxi naar Zaventem zijn wij flink goedkoper p.p. uit dan vliegen vanaf Schiphol.
Als we een airporthotel namen, kwamen wij niet onder de €120 per kamer. Er blijkt dat weekend ook een groete conference in Brussel te zijn.
Dus een hotel iets verder weg en dan een taxi naar Zaventem kwam ruim voordeliger uit. En de file, ja ach, die hebben we hier in de omgeving ook áltijd, dus die zijn we gewend.
En voor mijn gevoel begint de vakantie gewoon al een dag eerder!
Wij hebben al diverse malen in vd Valk Brussel overnacht als we vliegen vanaf Zaventem:
euro 99 voor 1 overnachting, incl ontbijt (euro 89 excl ontbijt), incl. parkeren, incl WiFi, incl. shuttlebus naar luchthaven en als je je autosleutels achterlaat, staat je auto gewassen op de parking op je te wachten bij terugkomst!!
De kamers zijn onlangs gerenoveerd en het uitzicht vanuit de kamer is super en het ontbijt heerlijk.
Onze vakantie begint als we daar aankomen en volgens mij is dit goedkoper dan 2/3 weken parkeren op de luchthaven!!
Wij hebben in april ook bij van der valk geslapen . We betaalde ook 99 euro voor twee met ontbijt en de tijd onderweg was 10 min en we moesten op de ring maar
En klein stukje rijden geen last van files gehad
@Esther2013;
Wij vertrekken a.s. zaterdag vanaf Brussel met US Airways en hebben inderdaad ook een overnachting bij Van der Valk geboekt. Fijn om te lezen dat het goed bevalt. We komen vrijdagavond aan, omdat ik vrijdag overdag nog moet werken. Gelukkig kunnen we daarna relaxed beginnen aan onze vakantie. Het scheelt ons een heleboel stress dat we de auto overdekt hebben staan, een rustige nacht voor vertrek hebben en maar een klein stukje met een shuttlebus hoeven voordat we er zijn :)
Uitgerust op vakantie ;)
Weet zeker dat het je daar bevalt Livia. Heel veel plezier aan de overkant!