Re: Villa - welke community
Hallo een mooie en zeer rustige omgeving is Natures Edge's at Sun Air.
Natures Edge's is voor een groot deel in bezit van nederlanders en ligt op ongeveer 30 minuten vanaf Disney vlakbij de 27. De wijk in gesitueerd tussen een 18 holes golfbaan en de meeste woningen hebben uitzicht op of de golfbaan of op het meer, sommige beide.
Alle woningen zijn voorzien van een prive zwembad en doorgaans 3 slaapkamers en 2 badkamers.
Ook weet je ruim voor vertrek waar je terechtkomt.En gegevens kan je gemakkelijk in het nederlands uitwisselen.:razz:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Mijn favoriete locatie is nog steeds vlak achter de Walmart aan de 192. Richting Disney vind ik dat een prettige rit en ook naar de andere attracties en winkelcentra rond Orlando vind ik dit een zeer goed bereikbare plaats.
Welke community heb jij het nu over Michael?
Lake Berkley. Een gated community. Maar er zijn er meer, ik bedoelde niet één bepaalde community, maar een bepaald gebied. Ik heb twee keer in Indian Point gezeten. Ook ideaal in mijn ogen. Een nieuwe community vlak daar achter is Cumbrian Lakes, die ga ik zeker ook eens proberen. Eagle Point is een wat oudere community, vlakbij maar geen ervaring mee. Andere communities ... ik heb het lijstje thuis hangen, als ik daar weer ben zal ik die eens posten.
Een heel duidelijk overzicht van de ligging van de verschillende communities is volgende link:
http://www.orlandovillas.com/Map.aspx
Wellicht is hij al een keer ergens genoemd, geen idee.
Groetjes Sylvia
Re: Villa - wat te doen ?
Vind de eerste er ook erg leuk uitzien op hun eigen website: http://www.magnoliadisneyhome.webeden.co.uk/
Vind het prijsverschil ook aardig wat. Voor dat verschil kun je met de kinderen veel leuke dingen doen buiten het huis.
Die kamers op de tweede zien er idd erg luxe uit. Maar of je dat allemaal echt gebruikt?
Tsja, als die $ 1000 voor jou de extra luxe en de nog leukere ervaring waard is, dan zou ik het gewoon doen!
Als ik de keuze voor mezelf zou maken ..... ik zou voor de goedkopere kiezen. Ondanks dat wij over het algemeen wel redelijk wat tijd besteden in de villa (genoeg rustdagen tussendoor) ben ik allang blij met de extra ruimte = privacy = rust in een "simpele" villa ten opzichte van een hotelkamer. Luxe inrichting doet me niet zoveel, als het bed maar goed is en m'n zoon een eigen kamertje heeft.
Maar uit jouw verhaal maak ik op dat je behoorlijk enthousiast bent over het luxere huis. En dat (als je het wilt) het best binnen je budget valt. Zorg in ieder geval dat je geen spijt krijgt!!
NB: Weet je wat mijn eegaatje allemaal aan scrapbookspulletjes kan kopen voor $ 1000 ...... Dat zijn ruim 6000 papiertjes in de uitverkoop bij JoAnn's, of ruim 500 rub-on's, of ... of .... Hmmmm, misschien toch maar eens naar een duurdere villa kijken, dan hoeven we komend jaar niet zoveel zooi mee terug te slepen ... ;)
Ik, hou ook van luxe maar ik zou een afweging maken naar aanleiding van de tijd die je er van plan bent door te brengen...kijk een playstation 3 enzo best heel leuk, maar als je `s morgens vroeg weg gaat en `s avonds weer terugkomt....dan gaat het bij mij al gauw naar de categorie overbodige luxe...en dan kan je $ 1000,- beter spenderen aan leuke dingen doen....