Online bestellen bij de Rabo (mits je daar klant bent, vermoed ik) was voor ons altijd de beste optie.
I.i.g. Goedkoper als gewoon wisselen (bij bank of Schiphol bijv.) en zeker als GWK.
Afdrukvoorbeeld
Online bestellen bij de Rabo (mits je daar klant bent, vermoed ik) was voor ons altijd de beste optie.
I.i.g. Goedkoper als gewoon wisselen (bij bank of Schiphol bijv.) en zeker als GWK.
Was goedkoper, op dit moment is het omwisselen bij de Rabobank qua wisselkoers een stuk slechter geworden dan dat het was. Dus vergelijk weer even goed waar je wisselt.
Ik dacht ook pas geleden even alvast wat om te wisselen bij de Rabobank en schrok van de slechte wisselkoers die geboden werd, vandaar.
Ik heb bij de rabo online bestelt....was een gunstige koers vond ik (je verliest er altijd op waar je ook wisselt als je het gaat vergelijken met de koers die ze bij het ontbijtnieuws noemen) en als je boven de 500,- bestelt vallen de behandelingskosten ook reuze mee...kon ze na 3 dagen bij mn eigen bank ophalen!
Nu nog wachten tot nov. voor we ze kunnen uitgeven :-P
heb vorig jaar ook bij de rabobank online mijn dollars besteld
zit nu te overwegen of ik dat weer zal doen of dat ik tijdens mijn overstap in detroit geld pin met mijn cc
maar is dat zo gunstig om te doen....
hallo
Mensen wie in het zuiden van Nederland of Belgie wonen kunnen het beste naar Antwerpen om te wisselen.
De provisie welke je daar betaald bedraagd ongeveer 2 cent per dollar.
Het adres is Falconplein 1 Antwerpen Western unie
gr. peer
Wij wissellen bij het grenswisselkantoor,en als je lid bent van de anwb betaal je verder geen kosten,zowel bij het ophalen als eventueel opnieuw omwissellen van dollar naar euro.Wij hebben meestal niks meer om terug te wissellen,en waarschijnlijk de meesten niet
Terugwisselen? Nee, dat bewaren we gewoon voor de volgende reis. We zijn ten slotte verslaafd .... ;)
Gisteren op het Damrak in Amsterdam dollars gekocht. Koers 1,4327. Pott was niet de goedkoopste. We zijn eerst het Damrak afgelopen om de verschillende koersen te vergelijken. We kwamen uit bij Western Union. Hier betaalden we 69,8 en bij pot 71. Loont dus wel om even de diverse wisselkantoortjes te vergelijken.
Ook van te voren even bellen scheelt je iets bij Pott (damrak),...
Wij kregen van de week (30-4) 144,92 dus 0,69
Je weet het toch nooit maar wij waren tevreden met deze koers en hebben maar ingeslagen, nu nog even geduld hebben tot we ze kunnen opmaken!
Wij hadden nog zo'n $100,= over van de vorige keer. Dat was genoeg om de eerste dag door te komen. Daarna bij de Walmart betalen met de pinpas en "cashback" vragen. Tot max. $ 100,= per keer, geen omwisselingkosten en een best wel gunstige koers.
De afgelopen 2 weken varieerde dat tussen de 1,43 en 1,46.