Kijk maar eens op;
www.bestbuy.com
www.walmart.com
etc etc
Afdrukvoorbeeld
Kijk maar eens op;
www.bestbuy.com
www.walmart.com
etc etc
Ik heb overigens afgelopen week mijn Iphone in de US gekocht, gewoon bij de Best Buy. Zijn allemaal vastgestelde prijzen (als je het officieel doet); $ 599 voor 16Gb en $ 699 voor 32Gb. Allebei excl tax ....
Wat was je inc. tax kwijt? In Belgie betaal je voor een losse telefoon:
- 16GB iPhone 3GS (wit of zwart): €575
- 32GB iPhone 3GS (wit of zwart): €675
(alleen heb je daar een wachttijd van twee maanden ofzo)
Hé dat biedt perspectief, kun je weer gewoon een iphone kopen? Vorig jaar werd ons verteld bij een Apple Store dat ze alleen aan Amerikanen verkocht werden samen met abonnement.
Mijn credit card afschrijving was EUR 455 (tax was iets van 7%), dus niet slecht ;-) !
Ik ben overigens nog niet weg van het apparaat. Ik gebruik zelf HTC Touch HD en ben daar vooralsnog nog steeds blijer mee (wel helemaal getweaked; dat is nadeel van Iphone vlg mij, daar werkt dat niet). Maar kan ook gewenning zijn, dus gebruik ze een weekje naast elkaar. Anders mag iemand een bod doen :mrgreen: !
Denk dat ik wel iemand weet die hem van je wil overnemen :)
HTC Touch HD vind ik zelf ook een mooi toestel. Lekker compact en alles zit erop...
Ik heb toch echt allernieuwste Iphone hoor (tenminste, mijn vrouw heeft hem nu, ben niet erg overtuigd van gemak Iphone). Niet in de Apple Store, maar bij Best Buy. Ik kreeg overigens te horen dat Apple hem ook gewoon 'los' verkoopt in hun eigen stores, ook aan buitenlanders. Maar geen ervaring dus.
Ik heb een LG viewty gekocht. Never again! Dat touchscreen is na een tijdje precies gevoelloos geworden. Geen touchscreen phone meer voor mij.[-X
Wat dat aankopen in de US betreft: we hebben een Digicam gekocht van JVC -> hier thuis ontdekt dat de batterij stuk was -JVC heeft deze zonder probleem vervangen!