Kent iemand usrentacar.co.uk?
Tijdens het zoeken naar een betaalbare SUV om te huren in Florida kwam ik terecht op de site www.usrentacar.co.uk. Heeft iemand al ervaring met deze site? Het lijkt mij een soort portaalsite want de grootste namen zoals Alamo en Dollar zouden er mee samenwerken.
Ik heb er namelijk volgende quote gevonden:
Supplier: Alamo Rent A Car
Pickup Location: Kissimmee (.Any Office), Orlando Florida
Dropoff Location: (MIA) Miami International Airport, Miami Florida
Pick up Date: 10 January 2008, 09:00
Drop of Date: 23 January 2008, 12:00
Number of Days: 14 Days
Insurance Type: Gold
Vehicle Type: Full Size 4x4 A/C Extended Trailblazer 7str or Similar Vehicle
Cost: 521.64 EUR
En misschien heb ik het verkeerd op, maar dit lijkt mij nogal goedkoop in vergelijking met andere sites...:roll:
Zou dit te vertrouwen zijn en zouden we geen problemen krijgen om als Belg bij een Engelse site te boeken?
Graag jullie advies hierover! Bedankt op voorhand!
Groetjes, Deborah:lol:
Re: Kent iemand 'usrentacar.co.uk'?
Waarom zou je als Belg (of als Hollander) problemen krijgen met in Engeland huren?
Ik huur de laatste paar jaar mijn auto via een Duits reisburo en dat is mij tot nu toe goed bevallen.
Ik heb overigens geen enkele ervaring met het door jou genoemde reisburo.
Eric
Hoi Deborah
Let op of je niet een prijs krijgt in ponden ipv euros Bij 'usrentacar.co.uk' staat de prijs in pond
Kijk maar eens in auto huren bij orlando omgeving.
Ga eens naar www.usareisen.de en selecteer ALAMO en dan Equinox (soort Jeep) rechter kolom
zodat je alles inclusief hebt.
Ik heb daar een IW (4x4 midsize)geboekt voor een prijs die ik nergens anders kon krijgen ook naar aanleiding van dit Forum.
Het Resort heb ik in UK geboekt en tot nu toe keurige bevestigingen gehad.
Succes met boeken ! :-({|= :-({|= :-({|=
Fam Visser
Beste Fam Visser,
Bedankt voor jullie hulp!
De quote die ik heb gekregen van www.usrentacar.co.uk is wel degelijk in euro, je kan dit instellen op de startpagina.
I.v.m. www.usareisen.de, ik heb hier inderdaad al eens een kijkje genomen, aan de hand van dit forum, maar heb een beetje schrik daar mijn Duits echt niet dat is en ik dan eigenlijk helemaal geen idee heb wat ik aan het boeken ben. Nogal een bangerd op dat gebied:roll:.
Groetjes, Deborah