In april 2011 vlogen wij met BA naar Miami vanaf Heathrow, met persoonlijke schermpjes. Mooie films gezien, prima aanbod.
Afdrukvoorbeeld
In april 2011 vlogen wij met BA naar Miami vanaf Heathrow, met persoonlijke schermpjes. Mooie films gezien, prima aanbod.
Augustus 2011 hebben wij een prima vlucht gehad met BA van Londen naar Miami.Goede service,redelijk eten,meer dan voldoende drinken en aan bod van films etc.Zouden het zo weer doen met BA
Hallo, geboekt naar Miami via Ebookers. E.e.a. snel afgehandeld door Ebookers.
Echter, ontvangen bevestiging per mail reisdocument. Daarin staat voor 4 personen aangegeven ticketnr. p.p. en het ebookers reserveringsnummer. Verder de vliegschema, Ebookers geeft aan dat we voor de rest niets meer ontvangen en dat e-tickets niet meer worden uitgegeven. Iemand ervaring of dit klopt.
mvgr. Paul
Klopt, je paspoort is voldoende.:D
en ik neem aan de uitdraai van ebookers:-D
Het is niet nodig maar voor de zekerheid en je gemoeds rust zou ik het doen. Met wie vlieg je? Je kunt bij de meeste airliners met je reserveringsnummer inloggen en je reservering bekijken.
Hoi Sonja,
Wij vliegen met BA. Brussel - londen - Miami (vlucht door AA)
Miami - londen - brussel (BA)
Kun je daar ook je stoel reserveren
Bedankt voor je snelle reactie
Stoel reserveren bij BA is alleen gratis 24 uur van te voren, bij het online inchecken.
Wil je het langer van te voren dan moet je betalen.
weet je toevallig ook de kosten
Heb geen ervaring met BA, dus dat weet ik niet. Je kunt in ieder geval proberen in te loggen en je stoelen vast te leggen. Ik denk dat andere forummers wel kunnen adviseren. Er is een topic "vliegen met British Airways", wellicht dat je dat even kunt doorlezen.