Je kunt ook op www.jouwnav.nl navragen of iemand een mogelijkheid weet om er Europese kaarten op te zetten.
Afdrukvoorbeeld
Je kunt ook op www.jouwnav.nl navragen of iemand een mogelijkheid weet om er Europese kaarten op te zetten.
Je zou ook je vraag op het navigatieforum.nl kunnen stellen.
De mensen die daar op het forum zitten weten behoorlijk veel.
Zo ben ik al over om geen TT go 910 aan te schaffen maar een Garmin nuvi 270, die platter is.
Nu alleen me partner nog, Groet Arie.
TomTom komt bij ieder onderzoek als beste uit de bus !!!
Eric
En kan uit eigen ervaring zeggen dat de TomTom 910 een zeer mooi en goed apparaat is, tot nu toe nog niet een klacht erover gehad, en hij gaat zeker mee naar de USA.
Als ik zo'n TT of Garmin Nuvi wil hebben wat is dan een beetje gangbare prijs. Zie zoooooooooo veel verschillende:-k Heb net wat reviews gelezen van de TT maar die zijn niet blij hoor!
TT is (in Nederland) de absolute marktleider. Dus zijn er ook veel mensen die er (al dan niet terecht) kritiek op hebben. Ik gebruik nu al 4 jaar TomTom, eerst op mijn Pocket-PC en sinds een jaar de TTG910. Het blijft software, dus niet perfect, maar ik ben er toch zeer tevreden over.
Als je prijzen een beetje wil vergelijken (in NL) dan kun je het beste even op www.kieskeurig.nl kijken.
Gebruik een Mitac Mio A201 PDA met TomTom 6. Werkt prima.
http://img265.imageshack.us/img265/5...o20a201pm0.jpg
Ik heb een TomTom one met een Amerika kaart en ben zeer tevreden.
Eric