townhouse hotel
Afdrukvoorbeeld
townhouse hotel
Wij hebben vorig jaar juli vlak na de heenreis in Circa39 gezeten, via priceline voor $ 117,-- (parkeren $ 24,- p.d.) en aan het eind van de vakantie de nacht voor de terugreis in Howard Johnson Dezerland Beach en Spa voor $ 157,--, (parkeren gratis) beide hotels liggen te ver om te lopen naar Ocean Drive. Misschien handig om mee te nemen in je overweging.
Hojo Dezerland vond ik helemaal niets (al stamt mijn ervaring uit 2008). Zit zo rond 87th street en Collins, veel roest in de kamer, zeer gehorige airco, muffe lucht overal ( = schimmel). Alleen de ontbijtzaal is leuk ingericht.
Parkeren gratis? Dan was dat zeker tijdelijk, ik betaalde 8 dollar per dag ofzo en op de website zie ik ook "Parking on premises at an additional cost per day" staan.
Kijk ook eens naar hotel Marseille!
Wij zaten hier een aantal jaar geleden en de ligging was perfect. Direct aan het strand en met zwembad. Volgens mij is dit hotel ook niet al te duur.
Hotel Marseille ziet er ook leuk uit! Bedankt voor de tips!
Ik ben net begonnen met men trip te plannen en ik twijfel een beetje.
Graag zou ik zo een villa willen huren en voor twee weekjes mij een ster in Amerika kunnen waanen. Maar dit blijkt te duur te zijn haha wie had dat gedacht. Toch zou ik graag zelfstandig daar verblijven. Dus niet in een hotel... Iemand tips...
of ervaringen...
Wat kan je besteden per nacht? Misschien ben je wel op een hotel of motel aangewezen...
@Patrick1;
probeer homeaway/vrbo dat soort sites bieden luxe villa's aan.;-)
En anders huur je een Condo. Heb je een appartement voor jezelf. Die zijn prima betaalbaar..
Rond de 100 -150 euro per nacht. Ja zo'n condo lijkt me wel wat een appartement in miami voor ons alleen... hemels.
Ik heb de tips die jullie me gaven opgeschreven en ga deze in de loop van de week allemaal bekijken. Volgende maandag weet ik wanneer ik vakantie kan nemen deze zomer en leg dan alles vast.
Jullie zijn een grote hulp!!