En over welk park praat je dan?
Afdrukvoorbeeld
En over welk park praat je dan?
dan heb ik het over islands adventure
Dan moeten mensen met een paar maatjes meer die dus vermijden... wel apart dat Islands of Adventure niet net als de rest wel een aanpassing heeft. Misschien een tip voor de toekomst voor ze ;)
In april paste ik niet in de Hulk en Dueling Dragons. Moest ik in een apart karretje met twee paar riemen. Ik ben wel fors, maar sommige Amerikanen zijn toch echt dikker. Tot ik erachter kwam dat mijn schouder- en borstpartij te breed is! Maar er is dus in beide attracties 1 (!!!) stoeltje waar je wel in past! Bij Dueling Dragons is dit rij 3 van achteren!
In december ga ik weer, dus ik ben nu aan het proberen gewicht te verliezen :lol:
Wij gaan in sept nl met onze zoontjes van 1 en 3 naar orlando. Disney willen we zowieso doen, maar mijn zoontje is vooral bekend met de Nickelodeon filmpjes.
Wie weet of en wat voor Dora en Diego fun er in Universal studios voor de kids te beleven is?
Welke ander in Ned bekende Nickelodeon figuren kun je daar vinden?
Ik probeer erachter te komen of het de moeite waard is om daar ook heen te gaan. We gaan 'maar' 10 dagen, het zal te vermoeiend worden om te vaak naar de pretparken te gaan dus moeten we een selectie maken.
Ik ben nl zwanger en ben in de eerste enorm vermoeide fase en heb vaak ook nog wat last van mijn rug en bekken, dus tja we have to make some difficult choices!
Hulleeeeeeeeeeeep????:D
Ik vond zelf dit park het leukste van alle parken, maar ik heb kinderen van 6, 17 en 19. Er zijn geen Dora attracties in Universal, je moet meer denken aan de Simpsons (was echt gaaf) Spongebob, Jimmy Neutron, MiB, Jaws, Shrek, Jaws etc...
Mijn inziens is dit park minder geschikt voor hele kleine kinderen, maar dat geldt denk ik voor de meeste parken in Orlando.....
Gr,
Rien
Hm, nee dan doen we het niet. Bedankt!!!!
Disney dan maar gewoon, kunnen ze lekker rondkijken terwijl wij grote lummels ons hart ophalen in de attracties ;-)
Dora zelf loopt wel rond in Universal, maar voor de echte kleintjes zijn er niet echt veel geschikte attracties. Ik zou je dus zeker aanraden om gewoon lekker naar Disney te gaan! :)
Wij, of eigenlijk mijn kinderen zijn echte Universal & IoA fans, maar ze zijn een stuk ouder. Met kinderen van 1 en 3 zou ik het echt niet doen, nog een paar jaar wachten, het is anders zonde van het geld.
Ik ben regelmatig in beide parken geweest, maar toch neem ik nog steeds 1 park per dag. Ik hou er ook niet van om op mijn vakantie te moeten haasten en van attractie naar attractie te rennen. Nou moet ik ook zeggen dat het voor mij de 2 favoriete parken zijn in Orlando :-D