Re: Fort Lauderdale, cruise
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
cant51
Je kan over het algemeen vanaf 16:00 in je hut, en je moet dus wat je als handbagage mee neemt de hele middag bij je houden en op letten als je bv in het zwembad ben, dus heel veel handbagage is niet echt handig.
Nee daar heb je gelijk in!
Ik vroeg me gewoon af of ik inderdaad zo´n handbagage trolly mee kan nemen met oa dus die zwemspullen en natuurlijk mijn fototoestel!
Ik ga volgend jaar een Disney Cruise maken maar nu eerst nog even zonder cruise naar Florida!
Wij vertrekken 8 oktober dus ook voor ons schiet het al aardig op.
Heb er ook heel veel zin in!
Veel plezier in inder geval maar dat zal wel lukken denk ik!
Groetjes Disney fan.
Re: Miami City Tour and Boat Cruise
Een collega heeft de tour een paar weken geleden gedaan en als zeer positief ervaren. Je ziet een groot gedeelte van de stad en vooral de boat tour is erg leuk.
Wij gaan hem dus zelf ook doen. We vertrekken vrijdag naar Orlando. Onze ervaring met de tour zal zeker terug te vinden zijn op ons weblog ;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
cant51
Wij hebben alleen een cruise gemaakt met RCCL,
Je kan over het algemeen vanaf 16:00 in je hut.
Toos
Nog nooit meegemaakt dat je zo laat in je hut mocht, meestal mag je er om 14.00 in bij de RCCL. Het kan wel later zijn voordat je koffer in de hal staat. Je mag net zoveel handbagage meenemen als je wilt en je koffer wordt niet gewogen.
Hmmm, ok dus je kunt bijtijds de hut in. Maar iemand nog een tip voor een hotel?
Ik ga trouwens met de HAL, Prinsendam
Wij hebben vorige keer hier gelogeerd. De cruise shuttle vertrok pas om 14:00 en hebben er dus geen gebruik van gemaakt.
Comfort Inn Airport/Cruise Port South
Bij hotels.com kun je zoeken voor hotels in een specifieke wijk. Voor hotels dicht bij de haven klik op Fort Lauderdale en voer in bij "ligging": cruise line terminal.
Sterkte ermee, maar pas op, naast onze Florida-verslaving zijn we ook beland in een cruise-verslaving.
Kunnen we ook over meepraten.
PS on-line inchecken is ook heel handig.
Dan heb je al je boarding-card en kun je zo het schip op.
Waarschijnlijk via een andere rij dan de rij die wij hebben doorlopen(we waren te laat met on-line inchecken).
Wel wil de rederij credit-card gegevens van je hebben.
Of dat via on-line inchecken gebeurt, weet ik niet.
Maar het on-line inchecken scheelt je veel tijd, die je weer kunt doorbrengen aan boord, een beetje rondkijken het schip verkennen etc.
Ik heb ook geboekt...nog iets meer dan een maandje. Heb er zin in!
Zal laten weten hoe de Miami City Tour and Boat Cruise was..
Wij hebben hem inmiddels gedaan. Zeker aan te raden. Zie ons weblog voor het verslag en de foto's