allemaal bedankt, was al bang dat ik mijn code ging nodig hebben voor de wagen of dergelijke
Afdrukvoorbeeld
allemaal bedankt, was al bang dat ik mijn code ging nodig hebben voor de wagen of dergelijke
Hallo Brumpy,
Wij hebben in Amerika nooit een pin-code nodig gehad, maar bewaar wel goed je bonnen die je moet tekenen voor grote bedragen, zodat je het thuis kunt controleren, wij hebben het een maal gehad dat een behoorlijk bedrag van een aankoop 2x werd afgeschreven, na een telefoontje naar Visia wilde ze een kopie van de getekende bon
hadden het bedrag binnen een week terug op onze rekening, maar daar hadden ze wel het bewijs voor nodig, veder nooit problemen gehad, en kregen zelfs een telefoontje op onze mobiel toen we iets hadden gekocht van boven toen nog duizend gulden of dat het juist was dat we dit hadden uitgegeven, was 15 minuten na de aankoop ! anders hadden ze de betaling direct geblokkeerd, dat vonden wij een geweldige service, dus gebruik je creditkaart maar bewaar de bonnen.
grtjes Toos
Ik heb ook twee weken geleden nog maar een nieuwe pin op de cc laten zetten, maar ik zal deze dus waarschijnlijk niet nodig hebben. Better be safe then sorry.
hallo je kan toch ook gewoon met je wereldpas pinnen??????
Afgelopen jaar (Westkust VS) veelvuldig m'n Amex card gebruikt. In sommige gevallen (self-service benzinepompen en bij Walmart) moet je je ZIPCODE ingeven op de terminal. Dat is dus niet je PIN code of je eigen postcode maar een 5-cijferige code.
Ik heb zonder problemen overal de code 90210 (Beverly Hills ;-)) gebruikt.
Zo is dat!
enne...de truc met de ANWB-card en soortgenoten werkt echt alleen maar als je kredietwaardig genoeg bent. Tiel controleert iedere aanvraag[-o<.
Je hebt gelijk, het is handig om een reserve kaart bij je te hebben. Maar sinds pinnen eenvoudiger is geworden in de VS, hebben wij de (gratis tot je hem gebruikt) ANWB kaart niet meer en gaat de Wereldpas mee. Voor noodgevallen hebben wij ook altijd wat TC's bij ons.
In Tiel is niet bekend welke cc's je hebt, alleen als je er achterstanden op hebt.
Knaapje