Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)
Geboekt bij: British Airways
d.d: 21-12-2014
Periode: 07-07 t/m 28-07-2015
Route: AMS-MIA retour MIA-AMS met overstap in London
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 2 volwassen en 1 kind
Totaalprijs: €1466,22 (orginele prijs was €1646,22 maar had nog Avios punten van BA dus ging €180 af) P.P. €548,74
Ik heb deze aanbieding van BA ook bekeken, maar ik zag dat je ook vliegt op Heathrow en vertrekt vanaf Gatwick terug naar Amsterdam. Een transfer tussen Heathrow en Gatwick moet je zelf regelen. Met een coach is dat nog weer 75 minuten. Voor de mooie prijs van €2200 die de reis ons zou kosten (3 volw/1 kind) is het de moeite waard, maar wel een gedoe. Klopt mijn info van dat vliegveld wisselen?
Dat hoeft niet,als je goed kijkt zie je dat ze ook gewoon verder gaan vanaf hetzelfde vliegveld.
Ik heb daar speciaal opgelet want ben niet van plan om van vliegveld naar vliegveld te stressen.
Ik heb idd vluchten gezien waarbij je moet wisselen van vliegveld. Goed opletten dus voordat je boekt.
De mooie prijzen zijn alweer achterhaald...ze zijn ge-update..helaas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mblokland
ook veel andere data in juli/augustus voor 1580 (drie volwassen personen), gunstige tijden vanaf Amsterdam, zelf geboekt dus - mia. Tja was heel blij maar had liever (achteraf) van Amsterdam gevlogen.
En weg zijn de lage prijzen... (vandaag weer 998 pp)
Nu super prijzen vanaf Brussel naar miami (550 euro). http://www.momondo.nl/flightsearch/?...false&NA=false
Dit ziet er echt geweldig aantrekkelijk uit, dan komt Florida 2015 toch weer in het zicht, maar heeft iemand ervaringen met G1?????????????????? Allemaal fijne dagen, ik hoop op snelle reacties om gebruik te maken van deze actie
zojuist geboekt toch gekozen voor iets duurdere tickets via Expedia, prettiger gevoel bij, heen 5 juli via brussel - miami terug 31 juli gunstige tijden, vliegen met ba en virgin met goede overstap op heatrow, prijs 595, YES, wij gaan ook weer, straks nog een extra kerstkado voor de kids tijdens de brunch want die hebben geen idee