Die vragen stellen ze echt al heel lang hoor. Als je niets te vertellen hebt is het zo over.
Afdrukvoorbeeld
Die vragen stellen ze echt al heel lang hoor. Als je niets te vertellen hebt is het zo over.
Kan best lastig worden, ik had geen eigen grote koffer en nam dus de koffer van mn zwager mee. Niets mis mee natuurlijk zou je zeggen, maar voor het boarden werd mij dus gevraagd of ik geen dingen voor anderen mee nam. Ze zag me al twijfelen en dan ga ik niet doen of m'n neus bloed want dat had ze anders toch direct door, dus eerlijk gezegd dat het de koffer van m'n zwager was. Had 'm wel zelf ingepakt, maar man man man, dat moest even bij een of andere chef of manager worden nagevraagd (natuurlijk ook om te zien hoe ik zou reageren, maar ik bleef koel er onder). Voor de volgende trip koop ik mooi een eigen koffer want ze hadden ook kunnen zeggen dat ik niet mee hoefde te vliegen of dat ik een extra dikke controle zou krijgen op Dulles of MCO.
Wat ik dus wil zeggen is dat je met 2 laptops best een probleem kan krijgen als je dus inderdaad een laptop voor een ander moet meenemen die zelf niet meevliegt. En die dingen moeten er sowieso uit voor de xray-scan. Dus je moet of een waterdicht verhaal hebben waarom je er 2 nodig hebt, of gewoon een backup maken van al haar data en in Amerika een nieuwe laptop kopen (kost daar echt weinig, zeker de simpelere laptops met Celeron processor), daar de data op gooien en dat ze 'm na een half jaar of mee naar NL neemt of daar verkoopt.
Ik neem zo vaak twee laptops mee. Nooit problemen mee gehad. Ook is mij nog nooit de vraag gesteld waarom ik twee laptops nodig had. Je neemt natuurlijk wel iets mee voor iemand anders. De vraag is dus eigenlijk hoe groot je vertrouwen in je vriendin is. Die vraag mag je zelf beantwoorden.
Heb iedere reis meerdere laptops, cameras etc bij me, nog nooit een probleem geweest.
Wat van je vriendin is is toch ook van jouw, dat ga je toch allemaal niet uit zitten leggen.
Ik weet ook zeker dat niet iedereen zijn eigen koffer inpakt, misschien zijn vrouw of zijn moeder, wie weet, dat vertel je toch ook allemaal niet.
Die vragen lijst is naar mijn mening toch de grootste onzin, of denk je dat de terrorist gaat zeggen ik heb er een bommetje in gestopt, is dat waar ze op uit zijn met al die vragen?
Een terroristische aanslag voorkomen.
Ik heb ook nog nooit mijn laptops uit hoeven te pakken tijdens het verhoor.
Wel voor de x-ray machine, ik heriinner me niet eens of de mensen aan die machine wel kunnen praten.
Ach het slaat ook nergens op, net zoals dat de vingerafdrukken bij entree Disney en Universal nergens op slaan.. of was het nou Seaworld ipv Universal.
Dus conclusie, gewoon meenemen :mrgreen:
Ik heb met mijn domme kop mijn oplader thuis laten liggen.
Ik kan nu nog ongeveer een uur internetten voordat de batterij van mijn laptop het begeeft.
Ik hoop dat ik morgenochtend wat tips van eenvan jullie heb gehad.
Mijn laptop is een Compaq nc6120, wie oh wie weet raad.
Gr Wim
Best Buy of Circuit City.
Daar denk ik dat je de meeste kansen hebt.....
Misschien heeft Walmart een universele? HOeft dus niet specifiek een Compaq lader te zijn, je hebt universele laders met diverse opzetstukjes voor meerdere merken. Gewoon navragen of zo'n universele lader Compaq ondersteund.
Of anders Compusa http://www.compusa.com/retailstores/...ores/index.asp
BestBuy http://www.bestbuy.com/site/olspage....questid=249467
Circuit City http://www.circuitcity.com/ccd/proce...s.do#allStores
Gezocht onder zipcode 34747 (Kissimmee US192 bij Formosa Gardens)
Op International Drive zitten een aantal elektrozaken die ook laders en adapters verkopen