Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Esther2013
Als je op tijd incheckt, met de nadruk op 'op tijd', dan zit je toch altijd bij elkaar?? Zo niet bij het inchecken, dan toch wel door ruilen met passagiers in het vliegtuig??
Ik heb dit zelfs afgelopen februari voor andere passagiers geregeld die geen Engels spraken bij United. Volgeboekt vliegtuig, maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Dit is althans onze (jarenlange vlieg)ervaring.
Dan heb je altijd geluk gehad want wij vliegen al 10 jaar met 1 kind (is nu 10 jaar) en daarvan hebben we (behalve dit jaar bij Virgin) al zeker de 5 voorgaande jaren het niet kunnen regelen om naast elkaar te zitten.
Vroeg inchecken, van te voren plaatsen reserveren maakt niks uit. Bij het inchecken zeggen ze dat je het bij de gate moet vragen en bij de gate zeggen ze dat je het in het vliegtuig moet proberen te regelen.
Iemand die alleen reist wil best ruilen maar niet als dat betekent dat zijn raamplek of zijn plek aan het pad dan kwijt is.
Jackie
Citaat:
mickmak
Dan heb je altijd geluk gehad want wij vliegen al 10 jaar met 1 kind (is nu 10 jaar) en daarvan hebben we (behalve dit jaar bij Virgin) al zeker de 5 voorgaande jaren het niet kunnen regelen om naast elkaar te zitten.
Vroeg inchecken, van te voren plaatsen reserveren maakt niks uit.
Dat bedoel ik, zonde geld, als het zelfs met reserveren niet lukt!
Maar misschien hebben wij idd geluk gehad, maar knappe man/vrouw die mij scheidt van mijn kids tijdens een vliegreis hoor, ik zou alle registers opentrekken!
@soralysha
Mooie prijs! Leuk vooruitzicht!
Citaat:
Esther2013
..maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Klopt, wij doen dat ook regelmatig en het gaat iedere keer goed ;-)
Dan zouden jullie aan mij een verkeerde hebben, want ik ga bv een plekje aan het gangpad met een lege plek naast me echt niet opgeven voor een plekje ingeklemd tussen 2 mensen :p
Reis ook alleen.
Nee hoor, ik zou best even kijken wat mogelijk is, maar als ik er zelf op achteruit zou gaan qua plek moet ik er even goed over nadenken...
Maargoed als jij naast onbekende 1 zit en 2 rijen naar voren zit je naast onbekende 2 (zelfde plek) dan maakt het (naar mijn mening) weer helemaal niet uit.
Nee, dan zou het me niets uitmaken inderdaad!
Onze ervaring is dat je op de heenweg veel minder last hebt van jetlag maar als je weer thuis bent veel meer.
Misschien speelt dan ook de teleurstelling mee dat het weer voorbij is dit jaar. :cool:
Klopt, want medisch gezien heb je de meeste last van jet lag bij reizen naar het oosten.De algemene vuistregel is dat je voor ieder uur wat je naar het oosten vliegt 1 dag nodig hebt om te recouperen.
Een aantal tickets gevonden vanaf Düsseldorf naar Miami (rechtstreeks) met Air Berlin voor 635 euro in Augustus.