Al was het 7 dagen... het blijft een leuke aanbieding. Als ik het goed heb gelezen krijg je de tickets direct per email?
Afdrukvoorbeeld
Al was het 7 dagen... het blijft een leuke aanbieding. Als ik het goed heb gelezen krijg je de tickets direct per email?
klopt, door een bevestigingsmail van Seaworld kun je de tickets direct downloaden
Wij gaan in juli naar Orlando. Zou dit nog steeds geldig zijn.? Heb gekeken bij andere sites, maar dit scheelt behoorlijk in prijs en omdat we met 6 personen gaan zou dit aanzienlijk veel geld schelen. Ben een beetje huiverig om het te boeken omdat het eigenlijk te mooi is om waar te zijn. Heeft iemand hier nog ervaring mee de laatste tijd?
Zolang de link werkt krijg je officiële tickets toegestuurd. Op de site staat dat je tickets voor 7 dagen krijgt maar in de praktijk zijn dit tickets voor 14 dagen.
Er zijn veel mensen die hier ervaring hebben met de link en heb nog niemand gezien voor wie het niet werkt.
Wij gaan over 2 weken naar Seaworld en de tickets geprint ;-)
Wij hebben de tickets zojuist besteld via de link. Ze zijn 1 jaar geldig en voor 14 dagen.
Bedankt voor de tip!
Wauw, dat is wel een goede prijs. Op de site van SeaWorld/Busch Garden zelf is 2 dagen al meer dan $100.
Krijg je de kaarten ook thuisgestuurd of alleen email?
Als ik ze nu bestel, zijn ze dus in Oktober/November te gebruiken? En die 14 dagen kan je dus spreiden over een jaar, of zodra je de eerste keer gaat, dan nog 13 dagen te gebruiken?
Iemand deze kaart besteld en ook al gebruikt? Zonder problemen gegaan allemaal? :o
Al een paar keer besteld.
De kaarten krijg je binnen via de mail, uitprinten en klaar.
Kaarten zijn 14 aaneensluitende dagen te gebruiken. Als je ze nu besteld kan je ze in oktober/november gebruiken.
Ik twijfel nog een beetje over het bezoeken van Seaworld / Busch´ Gardens aankomende zomer. Wij hebben in ieder geval 14 dagen toegang tot de beide Universal parken. Aangezien ik beginnend achtbaan-liefhebber ben en Hulk waarschijnlijk nog dicht is als wij in Universal zijn denk ik er over na om deze tickets toch maar te bemachtigen..
Eerst maar eens even kijken of ik alle achtbanen in Universal overleef.... :D Vooral de Manta in Seaworld ziet er heel vet uit, lijkt mij echt een ervaring op zich.
Ik vraag mij toch af of ik niet beter af ben met een Orlando Flex Ticket, aangezien ik ook naar Universal wil. Dat is ook 14 dagen toegang, maar dus voor SeaWorld, Busch Garden, beide Universal parken en nog wat zwemparken. Dat is $350 p.p.
Roy, wij zijn nu kwijt (per persoon): €190 en eventueel €75 (€265), daarmee hebben wij 14 dagen onbeperkt toegang tot: beide Universal parken, Wet'n'Wild, Seaworld, Busch' Gardens. Wellicht heb je er iets aan, wij hebben de tickets voor Universal via www.attractionticketsdirect.de en voor Seaworld en Busch' Gardens zouden wij de aanbieding uit dit topic gebruiken.