Bij mijn weten was dat Miami Air. Die vliegen 's zomers ook voor TFL vanuit AMS naar de gebruikelijke vakantiebestemmingen en waren toevallig in de buurt.
Afdrukvoorbeeld
Bij mijn weten was dat Miami Air. Die vliegen 's zomers ook voor TFL vanuit AMS naar de gebruikelijke vakantiebestemmingen en waren toevallig in de buurt.
Heeft er al iemand met Arke gevlogen met een kind van 12-16 maanden? Op internet zijn de meningen verdeeld. We vliegen comfort class.
Uitstappen in orlando en weer instappen in miami kost je wel een extra 120 euro!
Ik heb het daarom toch maar niet gedaan.
wij hebben vorig jaar met arkefly gevlogen naar curacao en het is ons eigenlijk prima bevallen. We denken er zeker over om volgend jaar met arkefly naar amerika te gaan. We gaan heen naar orlando en terug vanaf miami. Heb al een beetje rondgekeken wat een ticket gemiddeld kost in het hoogseizoen (juli/aug) en kan nergens iets vinden met deze voordelen.
- comfort class erg voordeling ivm andere luchtvaartmaatschappijen.
- 35 kg pp mee kunnen nemen (shoppen geen probleem).
- rechtstreekse vlucht, zonder tussenstops.
- erg voordelig (850 pp) in het hoogseizoen
of kan het ergens toch goedkoper met deze voordelen???
Over de ticketprijzen in 2013 bij arke en bij de concurrentie is nog geen zinnig woord te zeggen.....laat staan of het elders goedkoper kan.
Het is al zo vaak gezegd, de prijzen van vliegtickets zijn afhankelijk van vraag, aanbod, taxes, seizoen, dag, uur, vertrekplaats, overstap, aankomst, en nog veel meer factoren zoals de dollarkoers en de prijs van brandstof. Kortom het is veel werk om dat uit te zoeken, kan je dagen mee bezig zijn en vereis ook veel voorbereiding. Gelukkig hebben jullie alle tijd! Vergelijken van de prijs kan in het bestaande topic over dit onderwerp.
@AenG;
Let wel op dat je bv bij stoel reservering voor de terug vlucht 5 weken van te voren kan reserveren en de heen vlucht 21 dagen van te voren. Dit staat nergens op hun website vermeld. Ik kwam er per abuis achter en had hierover gebeld. Blijkt dus dat je 5 weken van te voren dus je stoelen voor de terug vlucht kan reserveren.Is er niemand die met arke gevlogen heeft met kids??
Heb is gekeken. Mijn vlucht is over iets meer dan 3 weken, maar kan absoluut geen stoelen reserveren. Zowel heen als terug vlucht niet. Je kan wel al de stoelindeling zien en met welk vliegtuig gevlogen gaat worden. Voor mij dus de 767-300ER. En voor online stoelreservering is CC verplicht.
@ innieminnie: Volgens mij is het vanaf drie weken van tevoren. Anders zou ik ff een reisbureau bellen of arkefly zelf. Ik heb de vorige keer via arke geboekt en die hebben toen de stoelen geregeld voor ons. Ik zou wel proberen op zo dicht mogelijk achter de premium class te gaan zitten, dus zover mogelijk voorin. Daar zitten over het algemeen de mensen die het minste "herrie maken" zeg maar....
Tja, minst herrie maken, kan ik beter achterin zitten met m'n muziek. Maar inderdaad goede tip om Thomas Cook even te gaan bellen voor stoel reservering, aangezien ik aan gangpad moet zitten ivm knie(moet deze af en toe strekken, anders zit ik binnen 2 uur te janken van de pijn&niet iedereen zal op prijs stellen als ik er steeds langs moet om te lopen, of dat men een knietje in de rug krijgt).
Ik weet niet met hoeveel personen je vliegt? Het vliegtuig is volgens mij 2-4-2 en dan zou je met zn tweeen bij t raam kunnen gaan zitten. Of de stoelen bij de nooduitgang nemen natuurlijk :)