Jammer dat je de periode niet even vermeld want dan hadden wij ook nog even kunnen kijken voor je, maar € 700 is erg veel voor een laag seizoen.
Afdrukvoorbeeld
Jammer dat je de periode niet even vermeld want dan hadden wij ook nog even kunnen kijken voor je, maar € 700 is erg veel voor een laag seizoen.
Wij hebben juli 2009 geboekt bij connections be via de nieuwsbrief.be.
De vlucht is rechtstreeks met delta airlines van Brussel naar NY voor 265euro vertrek 29 mei en retour 29juni.
Vande week een binnelandse vlucht naar Miami voor 70 euro incl .dus bij elkaar 335 euro leuk toch.
oeps sorry, periode is eind oktober, de goedkoopste prijs was martinair met 624 euro pp, maar dat betekent voor ons wel nog een verplaatsing per trein en overnachting in amsterdam, dus is AA en UA met een kleine 700 iets goedkoper, maar voor het laagseizoen moet er toch goedkoper te vinden zijn niet?
Zoals verwijderd ook al aangeeft is het handig om wat preciezer aant geven wat je zoekt. We weten nu eind oktober. Is nog niet echt een datum, maar vooruit. En wat zoek je? Vanaf Schiphol, Brussel....en waarheen leidt de weg die wij willen gaan? Orlando, Miami...?
De vrienden van connections.be zitten met 613 euro voor een vlucht Brussel - Orlando (KLM) en Brussel - Miami (AA) voor 569 al een stuk lager dan 700 euro. Ik zou een abonnement op hun nieuwsbrief nemen en de volgende aanbiedingen afwachten, want er kan nog wel wat van af, schat ik. Maar resultaten uit het verleden......enz. enz.
Kayak.com houdt je, als je je daar voor aanmeldt, dagelijks op de hoogte van de prijsontwikkelingen op de route die jij opgeeft. Naast het raadplegen van dit Forum, zijn er dus legio andere opties om de juiste prijs te vinden.
Ik heb me ook direct aangemeld voor de nieuwsbrieven!!
Wij gaan pas in 2011 maar toch wil ik niet teveel betalen:-D
Wij gaan augustus via Dusseldorff naar Florida.
Ik zou graag een hotelletje boeken voorafgaand aan het vertrek. Weet iemand waar ik kan overnachten en gelijk mijn auto 3,5 week gratis kan parkeren?
Als iemand nog andere mogelijkheden heeft laat het me even weten aub.
Wij hebbn zoeven tickets geboekt via KLM vanuit Dusseldorf.
Dusseldorf-Amsterdam-Orlando en vice versa. Totaalprijs voor 2 volwassenen en 2 kinderen (tussen 2 een 11 jaar) was EUR 2206,-. Dit is nog hoogseizoen van 15 augustus tot 5 september. Het bijzondere was dat als je boekt Amsterdam-Orlando vice versa dan betaalden we ruim EUR 3200. Door vanuit Dusseldorf te vertrekken besparen we ruim Eur 800 en aangezien we vanuit Limburg reizen is dat wat ons betreft prima.
Overigens gewoon geboekt via www.klm.nl . Vluchten worden uitgevoerd door KLM (Dusseldorf-Amsterdam v.v.) en Martinair (Amsterdam-Orlando v.v.); totale reistijd is 13.45 op de heenweg (3.05 uur wachttijd in Amsterdam) en 12.10 uur op de terugweg (2.45 uur wachttijd in Amsterdam). De wachttijd weten we ongetwijfeld wel door te komen in de winkeltjes of in de lounge van ABN AMRO (TIP) op Schiphol.
Lopend. Of voor de rolstoelers onder ons: Rollend. ;)
Zie http://www.abnamro.nl/nl/overabnamro...nglounges.html
Wij hebben geboekt van 6 t/m 27 juli (dus echt hoogseizoen) met Air Berlin vanaf Dusseldorf naar Miami voor slechts € 2260 voor 4 personen (2 volw + 2kids). Vervolgens nog met korting auto voor 3 weken erbij geboekt. Dusseldorf is een prima vliegveld, goede én goedkope parkeergelegenheid. Met een zweeftrein word je van de parkeerplaats naar de vertrekhal gebracht. En het kost ook nog es de helft minder dan Schiphol.
Voor mij geen Amsterdam of Schiphol meer, ondanks dat we daar een half uurtje rijden vandaan wonen....ik rij liever 2 uur verder, het scheelt te veel in de ticketprijs.
Het blijft gewoon altijd goed zoeken en geluk hebben. Wij vliegen 24 juli vanaf Amsterdam naar Orlando voor €2700,- voor 5 volwassenen. Lager hebben we echt niet kunnen vinden, ook niet vanaf Brussel of Dusseldorf. Gewoon geluk gehad om dit tarief te vinden en het meteen te boeken.
Hoi
Vliegen ook van dusseldorf vorige week parkeerplaats lang spar al gereserveerd voor april-mei, via internet zeker van een goedkope parkeerplaats voor 69 euro 22 dagen parkeren.
ABN-AMRO lounge moet je private banker zijn bij deze bank.
Goede tip die ABN AMRO lounge, daar gaan we eens even een kijkje nemen.
Goh wat jammer, verdien ik toch nét te weinig per maand .... pffff ...
Hoi
Nee geen ontbijt maar volgens mij alleen koffie/thee etc en krantje, lekker zitje en pc e.d.
Geboekt op www.martinair.de op 2 oktober. Naar aanleiding van een tip op dit forum dat de duitse site van Martinair op dat moment veel lagere prijzen hanteerde dan de nederlandse Martinair-site.
www.connections.be is weer in alle staten. Boeken tot 31 maart. Laagste prijs naar Florida vanaf 472 euro. Geldt voor Miami, Orlando, Tampa en FtLauderdale.
Het lijkt er op dat de gouden tijden nu echt voorbij zijn. Alleen New York en Montreal zijn nu nog bereikbaar onder de 400 euro. Uiteindelijk is een retourticket naar Florida vanaf 472 euro natuurlijk nog steeds best voordelig, maar wat waren we verwend met hun lage ticketprijsjes...........:oops:.
Ik heb het geprobeerd. Twee tickets vertrek op 27 November terug op 16 December komen toch nog op 580 euro. Maar misschien gaat het pas later in.Citaat:
Uiteindelijk is een retourticket naar Florida vanaf 472 euro natuurlijk nog steeds best voordelig, maar wat waren we verwend met hun lage ticketprijsjes.:oops:.
Ik heb al een mail gestuurd met de vertrek en terugreisdatum zal ik eerst even afwachten.
We hebben ook zitten denken aan Aerlingus de tijden op de heenreis vinden we wel gunstig.
Alleen terug zit je altijd met het overstappen in Dublin en dan wordt het gauw tegen de middag voor je op Schiphol bent.
Nog maar even afwachten duurt nog lang voor het November is.
Vandaag geboekt bij Cheaptickets: 25 september heen 9 oktober terug, € 469,00 per ticket\\:D/
25-09 amsterdam -orlando via new york (vertrek 9.15 vanaf a'dam-aankomst 16.17 uur orlando)
9-10 orlando- amsterdam via new york (Vertrek 11.40 uur orlando aankomst 7.00 uur a'dam)
Continental airways
3 personen (volwassenen)
€ 469,00 per ticket (totaal incl reserveringskosten ed €1469,00.)
Dus gewoon 489,-per ticket...
(Eigenlijk de normale prijs)
Geboekt bij: ..
d.d.: ..
Periode : ..
Route: ..
Maatschappij: ..
Aantal Personen: ..
Totaalprijs: ..
Zojuist geboekt, ga met mijn dochter een weekje weg en was al een tijdje aan het zoeken naar combi-nyc en miami. Uiteindelijk het traject NYC-FLL apart geboekt kwam zo op een mooie prijs uit. Enige nadeel op de terugweg 2 x overstappenen.
Geboekt bij: Orbitz
d.d.: 18/03/2010
Periode :28/5/10 tm 06/06/10
Route: Dusseldorf-NYC-FLL-Dusseldorf
Maatschappij: KLM-Delta
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 383 euro pp
@ didierc; Dat is een hele mooie prijs =D>
@didierc: hoe heb je NYC-FLL apart geboekt, via een binnenlandse vlucht en ook bij Orbitz? We zijn net terug uit NY en helemaal enthousiast, willen nu kijken voor een combi NYC-Florida, of eind juni of rond de kerst:)
Hoi
Ja binnenlandse vlucht van NYC La Guardia naar FLL 65 euro enkele reis, dus de andere vluchten waren 308 euro. Beide bij Orbitz geboekt. Maar de losse vlucht kan ook bij Delta.
Succes
Aansluiting is een paar dagen later, blijf eerst lekker het weekend in NYC en daarna lekker nog een paar dagen in de Miami regio voor het strand en zo, dus deze verbinding is niet op dezelfde dag. Dus geen enkel probleem
Wij hebben in januari geboekt. En zo te lezen hebben wij helemaal niet de goedkoopste vlucht.
Vertrek:
Geboekt bij: KLM
d.d.: 22/01/2010
Periode :05/5/10
Route: Amsterdam-Parijs-Atlanta-Orlando
Maatschappij: KLM-Air France-Delta
Terug:
Geboekt bij: KLM
d.d.: 22/01/2010
Periode : 15/05/2010
Route: Miami-Parijs-Amsterdam
Maatschappij: Air france-KLM
Totaalprijs heen en terugvlucht: €1241,-
Hoi Linda,
Vandaag gekeken, vanaf Düsseldorf voor 2 pers. € 957,- op dit moment, exact dezelfde data als wat jullie geboekt hebben.... en met de trein zit je voor 19 euro in Dusseldorf!! Iets voor de volgende keer?? Als je frequent Flyer bent telt dit wel lekker mee in je aantal vluchten zoals je ze nu geboekt hebt, via Parijs :-)
Greetz, Remco
Ach Lindje, dat gebeurt ons allemaal wel eens dat we eigenlijk teveel betalen en zeker KLM is meestal niet de goedkoopste.
Maar vanaf nu kan je hier voortaan eerst een goed kijken voor de gemiddeld betaalde prijzen voordat je boekt en kan je meteen zien waar er geboekt is voor die prijs, wat erg handig is om de goedkopere reizen te kunnen vinden want er zijn zoveel aanbieders.
En belangrijkste blijft dat je er lekker van gaat genieten daar en je niet druk gaat maken om het feit dat je iets meer hebt betaald dan nodig was geweest.
Hoi
Nadeel van mijn ticket is dat je dus van dusseldorf naar schiphol vliegt en op de terugweg idem met nog een extra stop in Detroit. Wij wonen in het noorden dus schiphol en dusseldorf ontlopen elkaar niet zoveel in km's.
Schiphol is mn de laatse jaren duurder geworden ivm dusseldorf ook voor de usa, eerder was dit al voor azie het geval.
Voor het boeken moet je echter ooit een beslissing nemen, en nooit terug kijken of je moet je tickets wel heel goedkoop hebben
oh ja in ieder geval heel veel plezier!
Gr. Didier
Hallo,
Ik ben al weken aan het kijken voor tickets voor in oktober. De prijzen zijn echt duur en zakken precies niet...
Het goedkoopste dat ik vind is met AA voor 550 euro pp
Zelf vlieg ik altijd met Continental en dit zou zijn 620 euro pp ( ik wil graag een eigen scherm hebben vandaar :-)
Vertrekken vanuit Brussel tot Orlando.
Zouden de prijzen nog wat gaan zakken aangezien de euro weer wat omhoog aan't klimmen is ?
Oeps, onze euro wil nog niet erg klimmen hoor.....Maar de ticketprijzen zijn gelukkig lang niet alleen afhankelijk van de koers van de euro. Veel andere factoren, zoals bijvoorbeeld de boekingsgraad en de olieprijs spelen een minstens zo grote rol. En dan heb je nog de acties die gevoerd worden......
Heb je al een abonnement op de nieuwsbrief van connections? Kijk ook regelmatig bij joker, airstop en vliegensvlug. Allemaal.be.....Verder bezorgt kayak.com je dagelijks aanbiedingen in de mailbox als je daar om vraagt. De kans op een voordelig ticket is er wel, maar je moet er wel wat voor doen: dagelijks bij het opstaan en het slapengaan een dosis clicks op de vergelijkingssites wil ook wel helpen.
Persoonlijk zou ik voor deze periode gokken op tickets tussen de 450 en 500 euro. Wachten houdt echter een zeker risico in, maar uitstellen ook. Boek dus vooral wanneer de ticketprijs jou aanstaat en kijk er dan vooral tot na de vakantie niet meer naar om.
Oh, ja je vraag was: gaan de prijzen nog zakken? Tsja, wie dat weet mag 't zeggen.........:-k
IK ben blij met de voorspellende gaven van onze connectie uit Capelle a/d IJ.
Die zei al dat de tickets niet "prijsbrekend" zouden zijn voor Oktober.
Dus vliegen we met onze vertrouwde UA (volgende keer voor "niks" \\:D/) in Oktober voor €490,- p/p naar de zon.
Nog E-Plus ook, want abonnee.
Niet zo goedkoop als eerder, maar die tijd is, denk ik, vooorbij :cry:
JA zo zie ik via vliegwinkel en dan met name via http://www.vliegticketstool.nl/ dat mijn ticket in dec. 563 euro kost en alhoewel de prijs hoog is staat het mij toch wel aan. Het wordt wikken en wegen.
Martinair met bestemming Orlando was spectaculair gestegen van 589 naar 624 euro.
Vandaag geboekt telefonisch bij Expedia.
AMS-Chicago-Cincinnati-Orlando
Terug: Miami-Rome-Amsterdam.
554,95 euro per persoon incl. allen kosten
Geboekt bij: ..expedia
d.d.: ..29 maart 2010
Periode : ..25 dec tot 14 jan 2011
Route: ..AMS/ORD-CVG/MCO......MIA-FCO(ROME)-AMS
Maatschappij: .. Delta-KLM/ Alitalia
Aantal Personen: ..3
Totaalprijs: ..1664,85 euro
Geboekt bij: ..AER LINGUS.NL
d.d.: ..01-04-2010
Periode : ..27 November tot 16 December
Route: Amsterdam via Dublin naar Orlando..
Maatschappij: .. Aer lingus
Aantal Personen: ..2
Totaalprijs:1020 euro
De gok met Aer Lingus genomen wel mooie tijden op de heenweg.
Is weer eens wat anders dan een tussenstop in Amerika.