-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel gelezen hoe het gaat. Er is een aparte kiosk om je vouchers om te wisselen. Deze bevindt zich in de buurt van de kassa's. Ga je per ongeluk toch in de rij staan bij de kassa? Geen nood, hier kan je ze ook omwisselen. Als je je vouchers hebt omgewisseld, kan je met je tickets het park in. Of het snel gaat? Het omwisselen is zo gebeurd, maar je weet nooit hoeveel gasten er voor jou in de rij staan, net als bij de kassa's. Voor zover ik weet kan je de vouchers ook in Downtown Disney omwisselen voor tickets Guests & Relations bij nummer 31 op deze kaart.
Verder handig om te weten: Bij het omwisselen van vouchers naar tickets kan er naar je legitimatie gevraagd worden.
-
Zijn er mensen met ervaring met http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/ De prijzen zien er mij Oke uit!
-
De ultimate tickets en orlando flex tickets lijken een prima prijs te hebben. Vooral als je de pond prijs omrekent naar euro's. Dat scheelt 200 euro met Undercovertourist. Nadeel alleen is dat ze de kaartjes niet naar Nederland opsturen. Tenminste, dat heb ik niet kunnen ontdekken als je een (fictieve)bestelling maakt.
-
In deze post stond al eerder een link naar Virgin:
http://www.virginholidays.co.uk/extr...ts_prices.aspx
De prijzen voor de 14 dagen Unlimited pass zijn hier flink lager en ik heb ze nog niet lager kunnen ontdekken...
-
Vouchers omwisselen gaat erg snel.
Wij hadden annual pass vouchers en dat omwisselen duurt iets langer omdat ze dan veel gegevens van je nodig hebben maar in principe is het omwisselen zo gebeurd...
Het nadeel van vouchers is alleen dat het ondanks dat het goedkoper is je wel in de rij moet om te gaan omwisselen en juist dat voordeel van de kaartjes in huis hebben en direct kunnen beginnen is dan weg....
-
Ik zat nu ook bij orlando ticket deals te kijken. Daar staat ook Downtown Disney genoemd. Is dat ook een soort park waar je weer apart voor moet betalen? Ik dacht dat dit winkels en restaurantjes waren waar je 's avonds bijv. zo naar toe kon. Is bovengenoemde site echt voordeliger dan het overzichtje/excel spreadsheetje van Michael ?
-
Zie hier: http://tinyurl.com/d7lkvg
Al die ticket-sites zetten alles erop waar je recht op hebt met je tickets. Ook het vervoer van Disney tussen de parken (wat gratis is) en Downtown Disney (waar je geen ticket voor nodig hebt).
-
Hallo, wij hebben slechts 2 "parkdagen" in Orlando en willen naar Disneyworld en de Universal studios. Nu heb ik elders gelezen dat er geen aanbiedingen zijn voor 1 dagkaarten, dus willen we de kaarten gewoon aan de kassa kopen om ellende van onechte verkopers te voorkomen. Maar heeft iemand enig idee hoelang de rijen zo'n beetje zijn daar begin mei?
-
Universal kaarten kun je van te voren al bestellen en thuis printen. Voor Disney kaarten zul je idd in de rij moeten staan. Heb geen ervaring met de rij..
-
Zal nooit lang zijn. Nooit echt meer dan 2-3 klanten voor je. En dan hangt het af van het gez##k van de klanten voor je hoe lang het duurt. Zal echter nooit meer dan 15-30 minuten zijn. Eerder hooguit 5-10 minuten.
-
wie kan/wil mij helpen met het bestellen van tickets via de site....
er is heel veel info op dit forum, maar heb nog nooit besteld via internet...
en er is ook iemand jarig op de dag dat wij naar magic kingdom willen
dus wil jij mij helpen? stuur dan even privebericht, alvast bedankt
-
de jarige moet zich gewoon bij guest relations melden op de dag dat hij/zij jarig is (mét paspoort). Daar hoef en kun je nu niets voor regelen...
De jarige mag dan kiezen:
- gratis toegang tot het park
- een expresspas voor die dag
- een funpas om aankopen te doen in de restaurants/winkels twv toegangsprijs voor één dag
-
Via welke site? En als je het lastig vind, waarom bel je dan niet gewoon met een nederlandse aanbieder? Scheelt ook weer geen 100-en euro's...
Bijvoorbeeld American Estates of American Vacations (weet niet welke het gunstigst is van de twee).
-
Onze dochter is jarig op de dag dat wij aankomen s'avonds in hotel in disneyworld.....misschien krijgt ze een verrassing in de vorm van zo'n funpas...zou erg leuk zijn....zo niet dan hebben we pech...maar ik kan misschien wel vertellen dat het haar birthday is..en dan wie weet....
-
@liesje1967............ ja hoor! Zeker ff melden als je t park ingaat! Er staat speciaal bij dat volwassenen een tegoed krijgen van de prijs van een volwassen kaartje en kinderen die van een kinderkaartje....(maar dat klinkt me vrij logisch in de oren)
En haal vooral ook ff een button voor haar!!
http://4.bp.blogspot.com/_J-q3bGvt7x...s-birthday.gif
-
Thanks...maar volgens mij is dat alleen als je op de dag dat je jarig bent naar een disneypark gaat.....maar die dag dat we s'avonds daar aankomen is haar verjaardag...en we gaan dan niet meer naar het park..ivm de vermoeidheid van de reis....waarom we net die dag vertrekken, ja dat komt ivm de prijs van de vliegtickets, als we in het weekend zouden vertrekken, waren de tickets bijna 300,00euro duurder, dus vandaar op maandag, op haar verjaardag vertrekken.(kunnen we toch een leuk feestje voor geven).
Maar ik denk wel dat ik ga zeggen dat ze jarig is en dan zien we wel....
-
Denk niet dat Disney daar een uitzondering op maakt. Gezien het aantal gasten dat er per jaar over de vloer komt zullen ze zich aan de regels houden lijkt me :(
-
Wat een handig Excel bestand voor de goedkoopste kaartjes.
En ik ben al dagen aan het rekenen :p (voor niks dus)
Maar. . .
mag ik ff wat vragen:
- we hebben algemene verwarring hier in huis over de Magic Your Way Ticket Waterpark fun & more.
Op de Amerikaanse sites worden er voorbeelden gegeven dat je op 1 dag naar een "gewoon" park én naar een waterpark gaat. Maar uit het excel bestand begrijp ik, dat als ik bijv een 7 dagen ticket koop, ik 14 dagen onder de pannen ben. Dus 7 dagen Disney Pretpark én 7 dagen waterpark.
Kortom: HEEEEEEEEEELLLLLUUUP
- wanneer ik de prijzen in euro's laat weergeven op de site van Undercover dan is het bedrag veel hoger. Ze hebben een nadelige koers t.o.v. GWK. Hoe weet ik voor de aankoop welke koers ze gebruiken voor het afrekenen??
-
MYW basic tickets geven toegang tot één enkel themapark op een bepaalde dag.
Je kunt wel de volgende opties toevoegen aan je basic MYW ticket:
- “Hoppen” (om meer dan één themapark op een bepaalde dag te bezoeken)
- “Water Park Fun & More” (om een variërende hoeveelheid aan toegang te krijgen aan de zogenaamde "Minor gates”" Welke bestaan uit het Pleasure Island, de waterparken, DisneyQuest en Wide World of Sports).
Vaak krijg je bij 7 dagen toegang ook nog 7 dagen toegang tot de "Minor Gates".
Die kun je dan dus gebruiken om naar Typhoon Lagoon, Blizzard Beach etc etc te gaan.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Rosemary
- we hebben algemene verwarring hier in huis over de Magic Your Way Ticket Waterpark fun & more.
Op de Amerikaanse sites worden er voorbeelden gegeven dat je op 1 dag naar een "gewoon" park én naar een waterpark gaat. Maar uit het excel bestand begrijp ik, dat als ik bijv een 7 dagen ticket koop, ik 14 dagen onder de pannen ben. Dus 7 dagen Disney Pretpark én 7 dagen waterpark.
Het mooie is: Je kunt 7 dagen "onder de pannen" zijn, maar ook 8, 9, 10, 11, 12, 13 of 14. Je kunt (zonder hopper-optie erbij) namelijk één van de "grote parken per dag doen (MK, AK, HS of EC), maar je mag op diezelfde dag ook nog een extra optie gebruiken. Dus zeven dagen lang elke dag een "groot" park en 's middags een waterpark; dan is je ticket na 7 dagen helemaal op. Maar je kunt het ook helemaal spreiden door 7 dagen grote parken te doen, en zeven andere dagen naar TL, BB of een andere extra-optie te gaan.
Citaat:
- wanneer ik de prijzen in euro's laat weergeven op de site van Undercover dan is het bedrag veel hoger. Ze hebben een nadelige koers t.o.v. GWK. Hoe weet ik voor de aankoop welke koers ze gebruiken voor het afrekenen??
De koers bij UCT is in de meeste gevallen niet juist; ze updaten die heel weinig. Je betaalt bij UCT in dollars, dus met de koers die je CC-maatschappij rekent per de dag dat het wordt afgeschreven (of is het bijgeschreven op je CC?). Ik ga het liefst uit van de koers die je op www.xe.com kunt vinden. Die koers ligt redelijk in de buurt van wat de meeste CC-maatschappijen rekenen. Ik heb nooit echt grote verschillen gezien. Da's mijn ervaring.
-
Toevallig heb ik afgelopen week MYW kaartjes voor 7 dagen voor 2 volw. en 2 kinderen geboekt bij UCT. Volgens www.wisselkoersen.nl van die dag kwam ik op 661 euro, volgens undercovertoerist 686,28, bij mijn credit card is 670 euro afgeschreven, dan heb je een beetje een idee.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
dennis_diana
de jarige moet zich gewoon bij guest relations melden op de dag dat hij/zij jarig is (mét paspoort). Daar hoef en kun je nu niets voor regelen...
en wat betekend dit dan????
https://disneybirthday.delivery.net/reg.jsp?source=wdw :S
-
Registratie is niet mogelijk voor mensen buiten de USA. Kies maar eens bij Country voor 'Other'
Citaat:
International Guests do not need to register online. Simply present your passport at the designated Will Call windows on your birthday in 2009.
-
Wij (ik en mijn man) gaan voor de 4de maal een maand naar Florida en nemen telkens de jaarpassen. Ik heb ze vorig jaar in de parken zelf gekocht: Jaarpas Disney + Universal was +- 500 euro (voor twee personen). Je hebt met deze passen ook nog een hoop kortingen in de parken (eten en andere spulletjes) etc.. Het geeft een heel fijn gevoel dat je zoveel je maar wil in en uit de parken kan de hele maand lang. En het allerleukste: het zet je aan om het jaar erop terug te gaan (voor de passen vervallen zijn). JOEHOEEEEE :-)
-
@Chanie
Dat lijkt me onmogelijk! Waar heb je die vorig jaar aangeschaft dan?
-
Nee aparte jaarpassen, maar weet nou niet precies meer hoeveel juist de universal en hoeveel de disney jaarpas was, maar samen voor twee personen en 6 parken ( animal kingdom, epcot, magic kingdom, disney Hollywood studios, universal studio's en Universal Island of adventures) betaalde ik +- 500 euro, de dollar stond wel veel lager vorig jaar, maar hoe dan ook, als je veel in de parken wilt verblijven is deze formule altijd het beste, vergeet niet dat je ook gratis parkeert en dat scheelt nogal wat. Nog een tip: Als 1 persoon bij Universal de Annual pass neemt dan heb je gratis parking en dan kunnen de andere mensen die bij je in de auto zitten de goedkopere powerpass nemen (ook een jaarpas).
Ik heb het even gaan opzoeken omdat jullie me deden twijfelen en ik zat er wel 160 euro naast.
Als ik het vandaag uitreken via de sites van Universal en Disney (zie annual pass) kom ik aan 903 euro. Verleden jaar, ik heb het net opgezocht was het dus 760 euro. Maar nogmaals, het blijft een zeer goede deal ! Doen zou ik zeggen als je ook een park adict bent, en 2 jaar na elkaar gaat.
Rob, verleden jaar hebben we ze gewoon in de parken zelf gehaald.
-
@Chanie,
Ik heb dat zelf ook even gecheckt, maar dan kom ik voor 2 personen aan €979. Je hebt dan trouwens geen toegang tot de waterparken van Disney want daarvoor moet je een Premium pass kopen.
Als je binnen het jaar terug gaat kan het wel aantrekkelijk zijn. Als dat niet lukt dan is de ultime vrijheid een ultimate ticket van Disney en een Orlando Flexticket. Voor 2 personen ben je dan ook ongeveer 1000 euro kwijt. Voordeel is dan wel dat je met het flexticket ook toegang hebt tot o.a. Seaworld en Wet 'n Wild en met het flexticket plus pas ook tot Bush Gardens. Als je de prijzen van de losse kaartjes dan ziet is een Flexpas wel erg aantrekkelijk.
Overigens lees ik, maar ik weet niet meer waar:sad::sad:, dat er ook een Orlando ticket bestaat. Ik ga nog ff zoeken waar dat stond.
-
Ik heb voor dat geld 365 dagen inkom voor 6 parken, gratis parking, vele kortingen in en rond de parken (ook voor wet n wild etc), het flexticket is toch veel beperkter en moet je de dagen van zulk een ticket niet na elkaar opnemen ? Ook een groot nadeel als je bvb eerst wil verder trekken en daarna terug eindigen in de parken.
Hoe kom je aan 979 euro. Ik heb (in dollars) 469x2 voor de disney park jaarpas + 84 euro voor de gewone universal + 119 euro voor de gratis parking universal jaarpas = totaal van 1141 dollar = 902 euro volgens mijn conversion site www.xe.com
Wat een verschil hé die dollar met een jaar geleden, toen had ik alles voor 760 euro !
Edit: Die 84 euro en 119 euro moeten dollar zijn, sorry.
-
Heeft iemand deze site wel eens bezocht en er tickets besteld?
http://floridaescapes.co.uk/tickets.html
Lijkt me ook wel aantrekkelijk wat prijzen betreft. Vooral nu de pond laag staat.
Groetjes Monique
-
Ik heb even een mailtje gestuurd naar UCT over de ultimate tickets. Ik kreeg het volgende antwoord terug:
Citaat:
Rob,
We took them off our site due to the exchange rate not being favorable for our customers to purchase the tickets from us. Please check at another site possibly in the UK for a better price.
I apologize about this but if we cannot provide our customers with a savings then we do not like to keep the tickets live.
Sincerely,
Lila
Wel een eerlijk antwoord natuurlijk:?:
Weet iemand nog een andere firma die echte ultiamte tickets verkoopt en ook opstuurt naar Nederland?
-
@marcelis10
Volgens de site:
I am in the US - can we purchase from you? Unfortuanetly not, we only sell to UK clients. Dan zal het dan ook wel voor NL klanten gelden. http://floridaescapes.co.uk/faq/cat/faq/48.html#faq3
-
http://wdtc.disneyinternational.com/
hier kun je ze ook bestellen, heb ik ook gedaan en had de tickets snel thuis :D
-
@ Chanty
Bedankt voor je tip. Ik heb de site bezocht en dat ziet er goed uit. Zijn jouw kaartjes toen ook thuisbezorgd? Ik lees op de site (zoals vaker op andere sites) "UK Only". Het is denk ik wel verstandig:lol::lol: om er zeker van te zijn dat ik de tickets ook thuis gestuurd krijg:-\"
-
Sorry ik heb de verkeerde naam gebruikt, orlando tickets deals moet het zijn :)
http://www.orlando-ticket-deals.co.u...ort/index.html 21 dagen premium is 249 pond. De site can chanty is 241. Even kijken wie de meeste verzendkosten berekend.
-
Volgens de site wordt er niet buiten de UK verstuurd:
Customers outside of the UK
Orlando Ticket Deals hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause.
bron: http://www.orlando-ticket-deals.co.u...onditions.html
-
Ik heb om die reden ook gebeld ipv via internet besteld. Niks aan de hand, ik kreeg de tickets gewoon thuisgestuurd. Ik zei dat ik uit Nederland kom, ze zei "hold on" en toen ze terug kwam zei ze dat het prima was.
Dit is een Disney website, wat ik zelf wel prettig vond. En zij hadden de mooiste prijs! :mrgreen:
-
bonuskaart, ik merkte al eerder in dit topic op dat er mij per mail is medegedeeld:
Citaat:
Hi Jürgen,
We could ship these to you for a cost of £10.
If you would like to book or have any further questions please do not hesitate to contact me on 0845 678 1682 our lines are open 9am till 9pm, 7 days a week.
Kind regards
Charlotte
Orlando Ticket Deals
-
Ik heb 21 day ultimate tickets besteld bij Orlando Ticket Deals. Mailtje gestuurd met mijn gegevens en telefoonnummer en binnen 10 minuten een dame aan de lijn. Ik vind het overigens nog steeds een beetje link (en misschien wel vreselijk dom) omdat je tegen een dame aan de telefoon je credit card gegevens moet geven. Ik zou de kaartjes uiterlijk binnen 14 dagen binnen moeten hebben. Maar hopen dat dat goed gaat[-o<[-o<.
Overigens heb ik voor een ultimate ticket 249 pond betaald. Daar komt dan 10 pond aan verzendkosten bij. Dat is volgens XE.com €280,--. Als je dit alles afzet tegen een regulier 10 days MYW ticket met hopper en waterparks, dan is dit een goede deal volgens mij.
-
Advies 3 dagen ticket
hoi, in juni zijn wij 7 dagen in orlando mijn 2 zonen van 22 en 19 en ik , wat kunnen jullie me adviseren om als tickets te kopen, ik lees dat 3 dagen waarschijnlijk goedkoper is als 2 dagen (dan betaal je de hoofdprijs) , zelf denken we aan epcot, de universal studios en ?? kom er niet zo goed uit welk park devoorkeur verdient, is het verstandig om de tickets hier al te bestellen of te wachten tot we in juni in florida zijn. :?
-
Re: Advies 3 dagen ticket
Een drie dagen ticket kopen voor Universal Studios en Epcot zal helaas niet gaan.
Dat zijn twee heel verschillende organisaties waar geen combiticket (meer) voor is.
Epcot en Hollywood (voorheen MGM) Studios zijn wel van dezelfde baas (Disney), dus daar zou je kunnen combineren.
Ik heb in de prijsvergelijker van Michael66 wel even gekeken over het 2 of 3 dagen verhaal, maar voor zover ik kan zien is 2 dagen echt goedkoper dan 3, wat me ook wel logisch lijkt.
Maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd.