Je zou eens contact met dit property management & Vacation Centre kunnen opnemen over de mogelijkheden.
Welcome Homes @ http://www.welcomehomesusa.com/contact-information.asp
Succes!
Afdrukvoorbeeld
Je zou eens contact met dit property management & Vacation Centre kunnen opnemen over de mogelijkheden.
Welcome Homes @ http://www.welcomehomesusa.com/contact-information.asp
Succes!
of www.orlandovillas.com ik zou gewoon even contact opnemen om te vragen of het mogelijk is. Wij hebben wel eens via deze organisatie een villa gehuurd. Lijkt mij alleen wel dat zij geen garantie kunnen geven dat er iets beschikbaar is...
Is een appartement misschien ook een optie?
Wij moesten vorig jaar februari ook snel accommodatie regelen toen onze vlucht naar New York 3 dagen vertraagd was door de sneeuwstormen daar.
Wij kwamen toen terecht in Caribe Cove (www.caribecove.com). Erg mooi complex met grote condos (was zelfs groter dan onze villa). Ze hebben ook een zustercomplex Bahama Bay (www.bahamabay.com).
We hebben dit laat in de ochtend geregeld en konden na 16.00 terecht.
Hoi Sandra,
Bij dit management bureau staan ruim 80 Villa in de verhuur, uit ervaring kan ik zeggen dat het bijzonder betrouwbaar is.
http://www.uniquefloridarentals.com/
Succes!!
Er staat op moment best veel te huur (Orlando-Kissimme, Davenport etc) en vaak heb je dan ook een mooie "last minute" aanbieding.
Bijv geen borg, geen kosten zwembadverwarming.
veel succes!
leuke condo geboekt voor de periode 28-5 tm 3-6 2011 in de Disney omgeving (Davenport) voor $408 incl final cleaning and taxes. Koopje als je het mij vraagt..
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p141302
Leuke prijs inderdaad, zelf hebben wij van 4 t/m 18 juni deze townhome geboekt :
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p342497 is wel wat duurder maar we hebben dan ook een eigen pool :sun:
Maar in juni toch even een bezoekje brengen aan community waar jullie verblijven :-k
damn, zijn we net weg.... ik laat wel een bos bloemen achter :-D
Jullie town home is wel veeeeeeel groter en lekker hoor een eigen pool!!!
hoi sandra
bedenk dat je in de regel argwaan opwekt, omdat velen van ons slechte ervaringen hebben gehad met dit soort last minutes, ik las iemand melden "geen borg...." dit is juiste het grootste probleem, vaak worden dit soort last minutes aanbiedingen gebruikt door "verkeerde " mensen (begrijp me niet verkeerd)
en dan blijkt soms de borg niet toerijkend te zijn,
anyway
heb je ongeveer een idee wanneer je in de orlando area bent, en wat je zoekt in ee woning en voor hoelang,
fijne vakantie
gerhard
Nou dat vind ik nogal wat. Ik ben het hier niet mee eens. Argwaan opwekken en 'verkeerde' mensen? Die laatste vind je ook bij de reguliere boekers hoor. Er zijn zelfs last minute sites waar je dit soort zaken keurig kunt regelen en daarvoor hoef je echt geen 'verkeerd' mens voor te zijn. Persoonlijk heb ik ook wel eens geen borg betaald, omdat de verhuurder dit aanbood. Mooi toch?
http://www.villainorlando.net/villas/gap_fillers.php
Op deze site zie je gap fillers. Op het laatste moment kun je hier een villa boeken.
Ziet er weer goed uit Pieter, dat wordt weer genieten geblazen!!!
Pusto, ook jullie hebben een goede deal gesloten!!!
;-) we brengen verslag uit.....
Weer wat geleerd:
Ik meld me net af voor de (dagelijkse ...) nieuwsbrief van de villa vraag-en-aanbod-site HomeAway. Daarbij krijg ik de volgende tekst te zien:Al deze huizen-sites zijn dus van dezelfde "aanbieder"! Dat wist ik niet. Nu wel. Dat verklaart dan ook wel waarom veel huizen-aanbieders op een aantal van deze sites zo'n beetje dezelfde advertentie hebben staan. Nooit te oud om iets te leren.Citaat:
U zult alle nieuwsbrieven van HomeAway Inc. niet meer ontvangen inclusief HomeAway, VRBO, VacationRentals, HomeAway.co.uk, FeWo-drekt, Abritel, HomeHolidays, OwnersDirekt, HomeAway Brazil, HomeAway Italië, HomeAway Zweden, HomeAway Spanje, HomeAway Noorwegen, HomeAway Nederland, HomeAway Denemarken, HomeAway Portugal en HomeAway Finland.
Ik heb ook voor het eerst via homeaway een ville geboekt:
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p200726
Wel meteen afgemeld voor de mailing, ik hoef niet elke week een villa te huren.
Mooi huis en een mooie inrichting.
Ik heb het gevonden op www.bing.com/maps
Daar kun je het huis van 4 kanten in bird's eye view zien. Het huis ligt op de bovenste punt van Oneida Loop, Kissimmee. Wij hebben eens aan de zuidkant van deze straat een huis willen huren.
De ligging van de pool is echter niet op het zuiden maar op het nw. Daar gebruiken wij de bing site altijd voor om te zien hoe een huis nou precies ligt.
Poolside is voor ons ERG belangrijk omdat wij altijd in februari gaan.
Maar... mooi huis!!!
Dank je, we zijn er zelf ook erg blij mee. Ik doe er altijd een tijdje over om een juiste villa te vinden. Ook erg leuk om te doen.
Zon kant is voor ons niet echt belangrijk. Meestal maken we pas 's avond gebruik van het zwembad en Jacuzzi. Wij gaan in Oktober, heb ook geen idee hoe de zon dan staat.
Een paar eisen die wij stellen aan een villa:
-zwembad + jacuzzi
-wifi
-gameroom
-zwembad met privacy
Bij deze villa hebben we alles gevonden wat we zochten. We zijn al eerder op Oneida Loop geweest, en die locatie beviel prima. 's Avonds konden we het vuurwerk van Epcot zijn terwijl we in het zwembad lagen.\\:D/
Hier idem. En als we dan het zwembad gebruiken, dan willen we graag ook een warm bad. Dus "ondanks" dat we in juli gaan, hebben we lekker zwembadverwarming geregeld.Goed om je harde eisen (need to have) en wensen (nice to have) op een rijtje te zetten. Die zijn voor ieder weer anders. En hoe raar je eigen eisen ook zijn, het zijn nou eenmaal jouw eisen. Zo is voor mij high speed internet een keiharde eis. Ik wil op vakantie gewoon snel kunnen internetten. Een wens was voor mijn zoon een gameroom. Geen eis, maar het zou wel leuk zijn als er iets meer in huis te doen is dan tv kijken, zwemmen, Nintendo'en en vervelen.:-?Citaat:
Een paar eisen die wij stellen aan een villa:
-zwembad + jacuzzi
-wifi
-gameroom
-zwembad met privacy
En als je echt aan je eisen vast houdt (wat je volgens mij altijd moet doen), dan zijn er opeens niet super veel vila's meer in Orlando. :lol:
Daar heb je gelijk in Patrick :p
@Michael, wat apart dat jullie voor juli zwembadverwarming regelen. Ik hou ook errug van warm water ;)
Apart? Mwah, meer iets van "ervaring". In vorige jaren hebben we eigenlijk maar weinig gebruik gemaakt van het zwembad. We vroegen ons af waarom dat was, en kwamen tot de conclusie dat wij het water meestal koud vonden. Ik weet het, da's zeer persoonlijk, daarom geef ik ook duidelijk aan dat wij dat vinden/vonden. In mijn geval: Ik heb nogal snel last van spieren en gewrichten die verkrampen en pijn gaan doen in koud water.
We gaan het dit jaar gewoon eens proberen mét poolheating.
Wij hebben alleen maar in Clermont gezeten en dan in Orange Tree. Expres omdat het park, villa's en de afstand tot de parken en de winkels bevalt. En wij zijn niet zo avontuurlijk aangelegd: als iets bevalt dan houwen we het zo!
We zijn vorig jaar het park doorgereden en heb ik de nummers van de villa's opgeschreven die we mooi en goed gelegen vonden. En toen de hele winter zitten googgelen in de nachtdienst...en toen stom genoeg, de 'droom-villa' gevonden die van Nederlandse eigenaars bleek te zijn! Affijn voor 475 euro per week in september gehuurd, en we verheugen er ons enorm op!
De villa kan je zien op www.micazu.nl (wordt door D-reizen aangeprezen maar je onderhandelt en betaald direct aan nederlandse eigenaars, ze hebben geloof ik 11 villa's in Florida)
Is het één van deze twee?
Geweldig goede keuze! Hele mooie villa's!!!
http://www.floridavakantievillas.nl/
Dat zijn inderdaad mooie villa's, hmm... eens kijken of er in september een 'guided tour' te regelen valt :-k
We zijn er van 3 sept. t/m 24 sept., je bent van harte welkom hoor!
Het adres is 16146 Egret Hill street, Orange Tree, Clermont, FL 34714.
Trails: de eigenaars zijn Atze en Cindy Hartog
Was dus niet de villa die ik dacht.
Is het deze: http://www.micazu.nl/vakantiehuizen/...-zwembad-7435/
Ook een mooie hoor!!!
Mooie keus wij hebben vorig jaar in deze villa gezeten. Was toppie goed contact met het managementkantoor ivm het brandalarm bijna lege batterij kom je zelf niet aan maar dezelfde dag werd het vervelende piepje nog verholpen. Briefje op de keukentafel dat ze binnen waren geweest.
Groetjes Marita
Yep Trails, dat is hem!
Ik zie me zelf (en manlief) al skinnydipping in de pool liggen....let op het uitzicht!
Ik heb na lang zoeken ook eindelijk een Villa geboekt.
Iemand bekend met Lindfields ?
MICKEY'S VILLA
http://www.orlandovillas.com/florida...rental-37.aspx
Ze hebben het erover dat er een back route is van uit daar.
"Lindfields is located on the 192 and is a GENUINE ten minutes to Disney. We supply all our guests with a back route to Disney which will ensure that they can do the journey in 10 minutes even during peak season as you cut out all Disney traffic"
Nee, daar ben ik niet mee bekend...
Maarre... van Lindfields naar Disney is beslist géén 10 minuten...
Jawel hoor, sochtends om 5 uur. Gas derop en branden met die hap.
Dan ben je ook in 5 min. bij de Wal*Mart, volgens opgave.
Maar de villa ziet er goed uit, en ondanks dat we vaak in Lindfields verblijven, ken ik hem niet.
Lindfields is dan ook geen kleine subdivisie.
Er is inderdaad een sluipweggetje dat je de 192 laat vermijden, maar dan is het nog een bescheiden race om binnen 10 minuten bij Disney, in dit geval Animal Kingdom (dat is het dichtste bij) te komen.
Maar echt ver is het ook niet, hoor.
http://img228.imageshack.us/img228/3033/sluipweg.jpg
Ach ik hoef ook niet echt in 10 minuten bij Disney te zijn :-D
Als het maar niet al te ver is.
Bedankt voor de info.
Wat ik me niet meer herinner van de laatste trip, zijn er handdoeken aanwezig in de villa's?
Bad handdoeken, lakens, alles is in een villa aanwezig, je hoeft niets mee te nemen.:smile:
@Ta2 Gerrit;
Deze route is erg handig als je s'avonds laat vanuit Disney naar de 192 moet.
Dan staat hier geen file terwijl je vanuit Disney om op de 192 te komen aardig in de file terecht kan komen.
Sjon, Bianca en Romy.
Helemaal mee eens, maar hij is vooral leuk, met name het stukje "zandweg" langs Lake Wilson :lol:
Maar als je voor het eerst een stuk zandweg tegen komt sta je wel vreemd te kijken.
Dat overkwam ons in 2001 toen wij onderweg waren naar Sunset Lakes, toen was een groot gedeelte van de Funiesteed Road ook nog zand weg.
Je staat dan wel vreemd te kijken van wat overkomt ons nu!!!!
Tegenwoordig is het gassen en kijken hoeveel stof je op kunt opwaaien:razz:
Sjon, Bianca en Romy
Heeft iemand ervaring met de villa welke gevestigd is op 1203 Winding Cypress Ct, Kissimmee, Florida 34746. Dit is in Cumbrian lakes community? We zijn van plan om deze villa te huren van 27 oktober t/m 17 november 2011.
Ook staan we nog open voor andere input met betrekking tot villa's in deze omgeving die door forumleden zijn gehuurd in de laatste 2 jaar en waar men positieve ervaringen aan heeft overgehouden. In de afgelopen 2 weken hebben wij zoveel websites bezocht dat wij door de door de bomen het bos niet meer zien.
We zijn op zoek naar een 3 of 4 slaapkamer villa met WIFI, veel tv zenders, een groot verwarmd zwembad bij voorkeur op het zuidwesten, binnen 10 miles van Disney, een kingsize bed in de master bedroom, een games room en eventueel met een kinderstoel en een kinderbedje voor onze 1,5 jaar oude zoon.
Of zijn er nog forum leden met een huis in de Greater Orlando regio die in deze periode nog niet verhuurd is dan mag men ons via een pb een aanbieding sturen.
Iedereen alvast bedankt voor het meedenken.
Petra en Eric