wij vliegen normaal ook liever niet met Martinair maar wij willen perse dit jaar zonder overstap. Gewoon 9 uur doorbijten en je bent er.
Delta is wel goed maar met overstap is ook niet alles perfect.
Afdrukvoorbeeld
wij vliegen normaal ook liever niet met Martinair maar wij willen perse dit jaar zonder overstap. Gewoon 9 uur doorbijten en je bent er.
Delta is wel goed maar met overstap is ook niet alles perfect.
We vliegen heen met een Airbus A330-300.
Als je die aanklikt zie je dat Coach class een seatpitch heeft tussen 31 en 33 inch. Daarachter staat dan dat rij 10 t/m 28 een grotere pitch hebben.
Ik werd echt getrokken door prijs om met Martinair te vliegen, nog 10 dagen dan vetrekken we naar Orlando, en dan weten we het.
Maar als je dit draadje leest ... oh dan houd ik mijn hart vast, ben welllicht wat masochistisch geweest.... tijdens het boeken :-k
Hopelijk ... valt het allemaal mee :roll:
Er is altijd wel wat, met wie je ook vliegt. Trouwens de aswolk was niet alleen een reden voor Martinair om niet te vliegen. Dus dat is niet helemaal eerlijk.
Wij gaan voor de vierde keer met Martinair. Nog nooit problemen gehad. Wij zijn 1 x met een amerikaanse maatschappij gevlogen (met overstap) en dat was een drama.
Dat dus nooit meer. Zo zie je maar, overal is wel wat.
We zijn maandag 12 juli vertrokken met Martinair.
Ik heb zondag online ingecheckt omdat er een probleem was met mijn e-ticket. (MR. i.p.v. MRS)
On line kon ik hier mooi MRS van maken en dit scheelde mij 600 EURO herstelkosten (nieuw e-ticket) van WTC (OK, uiteindelijke zou ik EURO400 terug krijgen tussen de drie en zes maanden ! )
Op schiphol duurde het inchecken wel wat lang. (drie vluchten en maar 5 balies)
Met 1 uur vertraging zijn we in Orlando aangekomen.
Nu is het genieten geblazen
Oh heerlijk geniet lekker van de vakantie! Daar gaat het tenslotten allemaal om.
Hoe we er komen is bijzaak. Als we er maar komen hahaha.
Mooie slotconclusie: het is overal wat.
En voor iedereen die nog gaat vliegen: een prettige vlucht met wie dan ook ;)
Moet je als je on line bent ingecheckt ook nog op Schiphol inckecken?? Of bedoelde je de bagage drop off ?
Een fijne vakantie hoor!!
Ik heb inderdaad de gok genomen.
WTC heeft mij niet van deze optie verteld.
Ik hoefde alleen nog met mijn boardingpas naar de bagage drop off :-\"
Op de terugweg doen we maar weer hetzelfde trucje.
Wij vertrekken morgen met Martinair, dus ik kan straks gaan inchecken, hoop dat bij ons alles soepel verloopt. Wij hebben de tickets via WTC geboekt en gelukkig staat alles goed vermeld, daarnaast nog rechtstreeks bij Martinair Comfort Class geregeld, dus wij zijn er klaar voor!:smile:
29 juli is het zover.. Eindelijk weer naar Orlando.. Maar kan je online inchecken dan? Zie nergens een button of zoeits op de site... We hebben wel comfort class..
Wij vertrekken maandag naar Orlando met Martinair, ook tockets via WTC.
Maar het online inchecken doe je dat gewoon via Martinair met je E-TIckets die je van WTC heb.Normaal doen wij dit nooit ,maar het scheelt je wel in de rij staan natuurlijk.
Maar ja nog 3 dagen en we gaan weer:lol:
Je kunt inloggen via de website van Martinair.
Net boven de velden waar je tickets kunt boeken, zie je 3 tabbladen: Tickets, Hotel&Auto en CHECK-IN. Gewoon ff op het laatste tabblad klikken.
Zojuist online ingechecked voor vlucht van morgen. Je kunt via www.martinair.nl (Tabblad checkin) inchecken. Als je met meerdere personen gaat kun je beter je boekingscode gebruiken. Dan zie je meteen al je medepassagiers. Door voor alle passagiers de benodigde gegevens in te vullen (persoonsgegevens, paspoortnr, verblijf in VS) weet je zeker dat iedereen wordt ingechecked. Doe je het per persoon op eticketnummer, loop je het risico dat er een niet lukt en dan moet je alsnog aan de balie gaan staan.
Info lees je op deze link
http://www.martinair.com/nl_nl/servi...rnet-check-in/
Je bagage kun je afgeven bij een bagegedepot op vertoon van je instapkaart, in vertrekhal 3, bij balie 20.
Succes!
Ook geprobeerd in te checken voor de vlucht van Martinair van morgen, maar helaas lukt het niet. Een telefoontje met Martinair geeft aan dat mijn man "ad random" er uit is gehaald door USA voor een extra check, waardoor het nu niet mogelijk is om via internet in te checken. Het aanvragen van ESTA ging maanden geleden zonder enige problemen, iemand hier al eens ervaring mee gehad??????
pzomerdijk bedankt voor de meerdere personen tip, ..
Astrid, fijn om te lezen dat het probleem is opgelost !
Wij mogen zondag (voor maandag)online inchecken (6pers) .Eerste keer met Martinair en na het lezen van alle ervaringen met martinair hoop ik dat het allemaal een beetje voorspoedig zal verlopen :-\"
Als je al mag inchecken dan heb je de helft van de mogelijke ellende al gehad. \\:D/
Nu nog even hopen dat de reis ook volgens schema verloopt. [-o<
Fijne vakantie.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Florida en gaan vanaf dusseldorf via schiphol naar orlando.
Nu is mijn vraag moeten wij 2 keer inchecken in dusseldorf en op schiphol of moet dat maar 1 keer alleen in dusseldorf?
we vliegen vanaf dusseldorf met de KLM naar schiphol en vanaf Schiphol naar Orlando met Martinair.
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft
Doen jullie nog even de groeten aan mijn dochter (met schoonzoon), die zit op dezelfde vlucht. Helemaal gestressed nu, want voor haar is dit wel een grote stap ! Zeker omdat ze met een kleintje gaat (onze kleinzoon van 10 maanden) en daarnaast onze kleindochter van 6 jaar (maar die is al eerder op zo'n vlucht geweest). Dus doe haar maar de groeten van MattRob en stel haar beetje gerust. Wij staan klaar op Orlando Airport om haar te onthalen :lol: ! Wij gaan morgen Atlanta verlaten, onderweg naar Valdosta en dag later naar Orlando !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silvia37
@tinekejoren;
Waren jullie op de hoogte dat je de vlucht Dusseldorf-Schiphol gewoon had kunnen skippen en rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Orlando had kunnen vliegen? Zelfde tarief, zelfde vlucht bij boeking via Duitsland Amsterdam ingeven ipv Dusseldorf.
Niet op deze manier, maar mijn man kreeg ooit in de US een boardingpass met allemaal SSSSSS'jes erop. Dat betekende zeer uitgebreide security check, hij werd geisoleerd en werkelijk alles werd gecontroleerd. Niets gevonden natuurlijk:lol:, bij navraag benoemde ze dit ook een 'ad random' check.
Komt vast helemaal goed, goede vlucht en een geweldige vakantie.
Zal ik doen !! En onze dochter is ook 6 dus waarschijnlijk vinden zij elkaar snel haha. Wij hebben als het goed is de plaatsen 15ab 16ab en 17ab.
@Iris:
Toen wij boekten scheelde het 300 euro per persoon rechtstreeks vanaf schiphol of vanaf dusseldorf via schiphol, vandaar dat we via dusseldorf gaan;-)
maar kan iemand mijn vorige vraag beantwoorden moet je dubbel inchecken of 1 keer
Hoi Tineke, ook wij vertrekken vanaf Düsseldorf naar Amsterdam en ik heb dit nagevraagd. Je moet in Düsseldorf aangeven dat je de koffers door wilt laten gaan naar Martinair en dan zou het goed moeten komen!!! hmhm ben benieuwd.
Nou we gaan 12 augustus ik ben ook benieuwd ,scheelt in ieder geval een hoop zeulen met koffers
hahaha, wij vertrekken 15 aug. dus misschien voor de forummers die na jullie vertrekken even een berichtje plaatsen over de afloop, fijne reis
@Tinekejoren,
Wij hebben op dezelfde manier geboekt als jullie (vertrekken 14 augustus), maar ipv vertrek vanaf Dusseldorf heb ik vertrek vanaf Amsterdam ingegeven. Dit kan dus gewoon en je betaalde exact hetzelfde tarief als vanaf Dusseldorf. Geboekt via Martinair Duitsland voor het goedkope (foute) tarief wat een aantal dagen op de site heeft gestaan.
Wij hebben in januari geboekt. Dusseldorf - Amsterdam - Orlando v.v. voor 350 euro minder als de rechtstreekse vlucht Amsterdam - Orlando.
Hemel en aarde bewogen om toch vanaf Amsterdam te kunnen vliegen, maar dit was niet mogelijk. Men wil MartinAir promoten in Duitsland. Toen de vluchten op woensdag geschrapt werden en we naar maandag verplaatst werden, kon het wel rechtstreeks. Na tussenkomst van ons uitstekende reisburo, overigens.
Deze weg (Martinair Duitsland) was toen volgens mij niet bekend, kon absoluut niet.
Nog 2 dagen, dan is het voor ons ook weer zover !!
Niet iedereen heeft plaats van vetrek kunnen kiezen. De aanbieding van DUS AMS MCO op de Martinair .de site heb ik inderdaad toen ook gezien deze vlucht hadden wij ook bijna geboekt.(vanwege het "gedoe laten varen"). Een aantal dagen later kon je plosteling voor hetzelfde geld ook vertrekken vanaf AMS (zonder BRU). Dit was net nadat WTC met een mooie aanbieding kwam (AE had deze aanbieding ook maar in combinatie met ,...)
Wij hebben uiteindelijk 3500 betaald (excl comf cl) voor 6 personen bij WTC (3 pers boven 12 en 3 onder de 12). Heel nette prijs voor Juli maar toch ook de hoogste prijs ooit naar Florida. Op de een of andere manier hebben we altijd een leuke aanbieding voor juli/aug maar dan met BA of AA, deze aanbiedingen heb ik dit jaar niet gezien helaas.
Wij zijn gisteren met Martinair vertrokken en het verliep allemaal perfect. We hadden een half uurtje vertraging door de enorme drukte op Schiphol, maar dat hebben we onderweg weer ingehaald. We zaten op rij 33 en er waren nog volop entertainmentsets beschikbaar. In Orlando zelf waren we binnen 10 minuten door de douane alleen bij de koffers hebben we ruim anderhalf uur moeten wachten. Onze 1e ervaring met Martinair is dus positief!
Fijn ook positieve berichten te lezen!!
Geniet van jullie vakantie!!
Fijn om te horen aangezien wij morgen ook vertrekken met Martinair en ik me nogal zorgen maak over de schermpjes die je kunt huren.
Wij zitten in rij 35 dus ik hoop dat ze er nog zijn als ze bij ons aankomen.
Er waren trouwens nog maar weinig plekken over toen we online inchekte, maar positieve berichten zijn ook weleens fijn.
Lekker, gaat het de laatste tijd allemaal prima met Martinair, lijkt het tenminste, gaat het precies vandaag, als onze dochter met haar familie moet vliegen, mis ...
We hebben tickets geboekt via de Duitse Martinair actie. Later hebben we een ticket bijgeboekt voor onze nieuwgeboren kleinzoon. Betaald en bevestiging binnen, allemaal prima. Nou, niet bij het inchecken vanmorgen; ze stonden er 3,5uur van te voren, hadden iemand voor ze die lekker 45min de tijd nam om in te checken. Toen zij bij de balie stonden, bleek er dus geen ticket voor de baby te zijn ! Helemaal in de stress, ook natuurlijk omdat de mensen in de rij erachter al niet happy waren door die 45min, en nu ook door hen.
Ze werden doorverwezen naar ticket-balie, daar moest er gebeld en geregeld worden (er was dus wel betaald, maar 'vergeten' een ticket uit te geven), duurde allemaal maar lang, en uiteindelijk geregeld ... Gelukkig waren ze dus ruim op tijd.
Maar, nu bleek het vliegtuig kapot te zijn, moeten ze naar een ander vliegtuig, met naar verwachting 1,5uur vertraging ... Ze zouden om 14uur vertrekken, maar ze zitten nog niet in het vliegtuig ... Balen ...
Maar ja, kan gebeuren natuurlijk, alleen voor hen, die nooit vliegen, wel redelijk stressvol. Baby moest natuurlijk ondertussen ook eten, dat liep ook allemaal de mist in door dat geregel, dus ook hij van slag ... Nou ja, hoop dat de vlucht rustig verloopt en dat ze onderweg nog wat tijd inhalen, zodat we ze dadelijk hier in Orlando van het vliegveld kunnen ophalen .... #-o... Moest het even kwijt ... Zal blij zijn als ze de lucht in zijn
Ja dat zul je dan altijd zien.
Hoop voor jullie dat de rest wel goed gaat.Sus6.
Tja, en als je dan al nooit vliegt is dit geen lekker begin, gelukkig kunnen ze jou bellen als ervaren persoon om ze te kalmeren.
En nu maar hopen dat er niet nog meer ongein komt.
Het is natuurlijk heel vervelend als je vertraging hebt (1,5 uur; vliegtuig is inmiddels vertrokken). Maar voor het ticket waren ze toch echt zelf verantwoordelijk ! Het is logisch dat als je een ticket bijboekt, je hier ook een e-ticket voor moet krijgen. Als je dat niet ontvangt, dan moet je hier zelf achteraan. Dat is de consequentie van via het internet boeken. Niet helemaal terecht om hier de schuld van bij Martinair neer te leggen.
De vertraging is een ander verhaal. Heel vervelend, maar het kan iedere vliegtuigmaatschappij overkomen.
Telefonisch geboekt, via Martinair. Later nog een keer gebeld, omdat we verder niets zagen in het systeem. Omdat er voor de baby geen eigen stoel was, was het goed zo, volgens Martinair. Misschien hadden we dat verder nog moeten onderzoeken, maar je mag toch wel iets meer houvast verwachten van ze. Maar goed ... op dat moment is het wel erg vervelend natuurlijk #-o
Van Martinair mag je van alles verwachten. :wink:
De ervaring leert dat je beter niets kunt verwachten bij Martinair, beter gewoon kunt afwachten wat er gebeurt, als er al iets gebeurt. Ik zou verwachten dat je dat toch inmiddels weet, RJ?!?
Hoe zat dat ook weer met die ezel die zich voor de 248.331e keer stoot aan dezelfde Martinair-steen? Of was het de 248.332e keer? Ik ben de tel kwijt .... #-o
Kom kom niet zo hard voor die arme Mattrob, hij had het vast niet zo erg gevonden als het hem zelf was gebeurt maar dit zijn de kids.....
Je moet maar zo denken als ze er zijn en ze zien jullie staan is alles vergeten en kan de vakantie beginnen, veel plezier samen.
Niet zo hard?
Ik verdenk hem er bijna van sadistische trekjes te hebben ..... anders zet je je dochter met kids toch niet op een M-vlucht?#-o