Hallo allemaal,
Wij gaan deze zomer naar Orlando en willen een ticket voor de 2 Universalparken voor 14 dagen. Bij attractionticketsdirect.uk kunnen alleen Engelsen deze kopen. Weet iemand waar ik niet te duur (+- €123,-) deze tickets kan bestellen?
Afdrukvoorbeeld
Hallo allemaal,
Wij gaan deze zomer naar Orlando en willen een ticket voor de 2 Universalparken voor 14 dagen. Bij attractionticketsdirect.uk kunnen alleen Engelsen deze kopen. Weet iemand waar ik niet te duur (+- €123,-) deze tickets kan bestellen?
Bij http://www.attractionticketsdirect.de de prijs € 116,=
Ik heb ze gewoon online bij Universal gekocht totaal 377 dollar voor 3 personen omgerekend in euros is dat met de huidige koers 98 euro pp
Ik ben op zoek naar tickets voor US & IoA voor 14 dagen onbeperkt toegang.
Bij http://www.attraction-tickets-direct...k-bonus-ticket hebben ze die voor 99 pond (€122.5 / $152). Op de .de website van attractionticketsdirect staan ze niet.
Op de site van Universal Orlando kan ik deze tickets niet vinden. Alleen 1-2-3-4 dagen, Flextickets en jaarkaarten. Of kijk ik niet helemaal goed ...?
Kortom: Iemand hier die een goede tip voor me heeft?
op http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket staan ze voor € 118.00....
2 weken onbeperkt toegang tot de 2 parken
Ik heb ze besteld bij Undercovertourist. Je krijgt er gratis toegang tot Wet 'n Wild bij. Op de site van Universal zelf hebben ze wel gestaan, maar zijn ze inderdaad verdwenen.
3-Park Unlimited Ticket
Admission to following parks for each day of the ticket - 14 Consecutive Days ("Park to Park" access allowed):
Universal Studios Florida®
Islands of Adventure®
Wet 'n Wild® Orlando
and this ticket includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.
Universal CityWalk®. At the Universal CityWalk® venue that would require a party pass you hand over your ticket, they scan it and hand it back
Key Points:
Ticket expires 14 days after the date of first use - you activate it by entering your 1st park or any of the paid entertainment venues of Universal CityWalk®.
Parking is not included. Pay once each day and keep your receipt to show at any other parks you visit that same day.
You can visit all the Theme Parks on the same day.
The days do not have to be used consecutively to keep the ticket active, but the ticket will expire 14 days after first use.
Bedankt Iris voor de tip.
Gratis toegang tot Wet 'n Wild erbij? Dat zou mooi zijn!
Maar helaas ... gratis is het niet.
3-park unlimited kost bij undercovertourist $178.95 = € 144
Vergelijkbaar ticket voor US & IoA kost bij ATD Ierland € 119 en met Wet 'n Wild erbij € 137.
Toch bedankt voor de tip! Je kunt ten slotte alleen zo vergelijken!
Mijn glas is altijd halfvol Michael66 ;D
Je hebt gelijk het is niet gratis, daar heb ik dus gewoon niet goed op gelet bij het boeken. En met de huidige dollarkoers zijn de tickets ook minder voordelig dan een paar maanden geleden.
De kids zijn in ieder geval happy met Wet 'n Wild !
Dat ze met WnW blij zijn geloof ik graag!
Maar wij hebben nog / al tickets voor de Disney Waterparken, dus hoeven WnW er niet bij.
En dat verschil met de dollarkoers ... tja, had ik maar .... had ik maar .... ;)
voor iedereen die er over denkt de 2 park bonus aan te schaffen. Denk hier niet meer te lang over na, op de meeste sites zijn ze niet meer te krijgen, alleen op de ierse site nog. Heb ze zelf hier ook besteld.http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket
Ik heb ze vandaag ook besteld.
Blijkbaar is Universal bezig het ticketbeleid aan te passen.
Goed om te weten. Bedankt diver99!!
Heb zo net ook even de tickets besteld via Air Lingus.
Dus wie met Air Lingus vliegt.
14 dagen onbeperkt 2 parken.
volwassenen 109 euro
kids tm 9 jaar 99 euro
Wij gisteren ook via AerLingus besteld.
Kan ik deze ook kopen zonr vliegtickets ?
nee Cindy dat kan niet,....
Voor wie wel geboekt heeft bij AL je kan de tickets/vouchers bestellen door:
boeking beheren en de optie
ticket universal toevoegen,.
Ik heb net op deze site http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket :lol: tickets besteld. Wat een goede tip was dit.
Wij gaan volgende week vrijdag de 15e juni al weg dus heb eerst gebeld of de tickets nog wel op tijd zouden zijn....Ik ben echt heel aardig geholpen en de tickets worden vanavond nog verzonden...Zijn ze niet op tijd dan liggen er bij de kassa van Universal tickets voor ons klaar!!! Wat een service en wat een goede aanbieding.
Nu maar hopen dat de wachtrijen in juni een beetje meevallen.....Nog een weekje geduld!!!
Vanaf volgende week zijn de tickets voor de Express plus pass $ 55,99. Dat wijst er op dat ze al behoorlijke drukte verwachten. Op Zondag verwachten ze minder drukte en de week er na kosten de tickets op sommige dagen $ 69,99.
Wij hebben net ook de tickets voor Universal Studio's via Aer Lingus besteld en de voucher al direct in de mail. Bedankt voor de tip!
Ik heb het op dit forum nog niet gelezen, dus bij deze:
De nieuwe attractie in US Despicable Me Minion Mayhem wordt officieel geopend op maandag 2 juli. (gelezen op een ander forum)
Vandaag netjes de kaarten binnen uit Ierland. Post was zaterdag al aan de deur geweest maar toen waren we er even niet. Moet voor getekend worden in tegenstelling van wat er op de site beweert wordt.
Leuk forum hier :)
Ik heb vorige week ergens tickets gevonden voor 80dollar /persoon pay 1day + 2nd day free maar weet niet meer waar. Iemand een idee?
Wij vertrekken 29 juni richting Orlando voor de 2de keer (1998 was de eerste maal)
Heb net ook even gezocht naar tickets voor Universal Studios/Islands of Adventures ( 2 dagen 2 parken ). De prijs is zo'n 150 dollar p.p. Ik zie verschillende aanbiedingen op dit forum, nu kan ik die aanbiedingen niet vinden op de site van Universal. Zoek ik niet goed genoeg of zijn dit steeds tijdelijke aanbiedingen? ( of misschien is 150 dollar gewoon een redelijke prijs? )
Op de ierse site van attractionenticketsdireckt kan je voor 118 euro viertien dagen in de twee parken binnen .
http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket
Sergevo volgens mij heb je het ticket van universal studios in hollywood gezien . Zo een lage prijs heb ik nog niet tegen gekomen voor twee dagen .
Hier is de link die jij waarschijnlijk hebt gezien
http://www.universalstudioshollywood...-2nd-day-free/
@Sinan&Sam;
De aanbiedingen staan niet op de site van Universal maar van attractionticket direct
Bedankt Cindy & Diver, dat gaat helemaal goed komen :)
Hallo allemaal, mag ik even wat vragen? Heeft iemand ervaring met een Express Plus ticket bij Universal Studio's ?Ik overweeg om het aan te schaffen voor 26 juli maar de prijs staat al op $ 49,99 en ik vraag mij af:
a) is het de moeite waard om aan te schaffen; scheelt het écht qua tijd?
b) als ik wacht tot ik er daadwerkelijk ben is de kans dan groot dat het niet meer te koop is of nóg duurder is?
Hoi Corinne,
Wij hebben er al 2x (2008 en 2011) gebruik van gemaakt. Ik moet zeggen dat we er veel profijt van hebben gehad. De wachttijd is veel minder dan de gewone wachttijden. Met wel aangeven dat we in het hoogseizoen (Jul/Aug) waren geweest.
De kinderen wilden meestal meerdere keren in een attractie. Nu kan dat dus niet via de Express plus ticket, maar we hadden een stelregel hiervoor. Als je max 15 - 20 minuten moest wachten dan gingen we via de normale weg. Anders gebrukte we de Express plus ticket. Dan konden we later op de dag als het heel druk was nog een keer. De keren dat we er waren kon je nog steeds een Express plus ticket kopen bij de daarvoor aangeweze locaties binnen het park. Dus je kan ook wachten. qua prijs durf ik het niet te zeggen. We hadden daar niet naar gekeken.
Wat we zelf ook nog een voordeel vonden was dat niet altijd de pas werd afgescand. Dus je kon dan nog een keer.
Nadeel is dat niet elke attractie hier aan mee doet.
De keuze is aan jou :razz:
Grz
Ton
PS. Lees ons reisverslag voor detailinfo van de dagen in universal en het gebruik van de Express plus tickets.
a) Als het er druk is, en je wilt toch alles kunnen doen in 1 dag, dan ja! Meestal kan je er vanuit gaan dat je 1/3 van de wachttijd staat te wachten.
b) De prijs van de kaart geeft aan hoe druk ze het verwachten in het park. En als het erg druk is, dan bestaat de kans dat ze uitverkocht zijn. Ook op de dag zelf kan de prijs stijgen als de vraag hoog is.
Harry Potter's Forbidden Journey en de Rip Ride Rockit rollercoaster vallen buiten de express pass.
De attracties die meedoen :
Universal Studios Florida
Universal Horror Make-Up Show
TERMINATOR 2®: 3-D
Animal Actors on Location!SM
A Day In The Park with Barney™
Woody Woodpecker's Nuthouse Coaster®
E.T. Adventure®
MEN IN BLACK ™ Alien Attack™
Beetlejuice's Graveyard Revue™
TWISTER…Ride It Out®
Revenge of the Mummy®
Shrek 4-D
Factor Live
Disaster!SM A Major Motion Picture Ride...
The Simpsons Ride™
Universal's Islands of Adventure
The Cat In The Hat™
One Fish, Two Fish, Red Fish, Blue Fish™
Caro-Seuss-el™
Poseidon's Fury®
The Eighth Voyage of Sindbad®
Dragon Challenge™
Jurassic Park River Adventure®
Dudley Do-Right's Ripsaw Falls®
Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges®
The Amazing Adventures of Spider-Man®
Doctor Doom's Fearfall®
Storm Force Accelatron®
Incredible Hulk Coaster®
Flight of the Hippogriff™
Mijn pubers (14 en 16) hebben bij bijna alle attracties gebruik gemaakt van de single riders line. Je staat in een aparte rij en zit dus niet bij elkaar in het karretje. Wel sta je samen in de rij en kom je er vlak achter elkaar uit. Zo hebben ze Harry Potter zelfs drie keer gedaan! In het hoogseizoen! Scheelt een hoop geld. Met kleinere kinderen die misschien echt je hand vast willen houden kun je beter the express pass kopen denk ik.
Goede tip, je bent inderdaad vaak nog sneller dan een express pass. Bij HP is de express niet geldig, maar de single riders gaat best snel, en je ziet elkaar toch niet in de attractie
Wat mij rondom de single riders lane wel opviel was dat deze soms niet eens meer sneller was dan de normale rij. Hele gezinnen staan in de rij, waardoor het allemaal teniet gedaan wordt. Ook sloten ze de rij soms i.v.m. drukte in ook die rij.
Bij ons was de Single Riders gewoon wel open (10 mins wachten, terwijl de gewone rij 1.5 uur wachten was). Vier keer gebruik van gemaakt en alle vier keer gewoon bij elkaar in het karretje gezeten :D
Wij zijn de afgelopen week 2 keer in IoA geweest en beide keren viel het ontzettend mee met de drukte. We hebben 3x zo door kunnen loppen bij the forbidden journey en 10 minuten in de rij gestaan voor Olivander. Ik moet er wel bij zeggen dat wij altijd pas na 16.00 uur arriveren in de parken. Dan is de ergste drukte geweest.
Als ik het goed voorheb, bestaan er 2 attractieparken van US. Of is het meer een attractiepark/filmpark? Ik zou graag die studios eens bezoeken, maar geen idee wat er daar te doen is infeite.
Het zijn inderdaad twee pretparken: Universal Studios en Islands of Adventure.
Wat er allemaal te doen en te zien is, kun je op hun site vinden. Dan zie je meteen welke van de twee parken je het meeste aanspreekt :)
Zie: http://www.universalorlando.com/
Bij Theme Parks kun je dan kiezen voor: of Universal Studios of Islands of Adventure
Wij gaan 14 augustus naar cape Coral en willen natuurlijk ook graag naar universal studio's met de kids, maar de kaartjes zijn wel heel erg duur.
In NL heb je overal kortingskaarten, kun je die ook in de VS vinden? Mijn speurtocht over internet leverde niet zoveel op, als iemand tips heeft heel graag.
Die zijn er niet echt. Het wordt wel goedkoper naarmate je meerdere dagen gaat..
Hoeveel rides zijn er in I of A?
Ik heb nu al paar keer bush gardens en sea world gehad. En 1x US en Magic Kingdom. We willen nu wat anders.