Net terug met Arke-Fly !!
Moet zeggen de heenreis was beter bevallen dan de terugreis ondanks de 3 uur vertraging op de heenreis, kregen we nog een vervangend toestel ook leeftijd was wel te merken aan de stoelen totaal doorgezeten tegen de tijd dat we Orlando naderde had je geen achterwerk meer over.
Maar de terugreis was me nog erger tegen gevallen met name dat men het niet voor elkaar krijgt om met een amerikaans catering bedrijf een beetje normaal ontbijt te kunnen serveren vindt ik geen aanrader,
je moet het doen met het minimale aanbod uit het Arky-fly Grand cafe een aanbod van een stroop wafel of gevulde koek op je nuchtere maag doet bij mij geen goed of je kon een amerikaans paninni enorm droog broodje krijgen met 3 plakken ham en kaas tevens voorzien met de nodige sla en een plakje komkommer en tomaat.
Men was niet al te vrijgevig met drank , er zou na de warme maaltijd ( overigens tegen twaalf uur s,nachts USA tijd , je mag toch wel aannemen dat de meeste mensen dan op het vliegveld al wat hebben gegeten als je al om 16 uur op Orlando -Sanford moet zijn om in te checken voor de vlucht van 1700 naar eerst Miami en vervolgens de aansluitende terugreis naar nederland ) koffie en of thee komen ( niet meer gezien ) !!
Wat me ook erg tegen stond was het feit dat de zgn Premium comfort class gelijk bij aanvang van de oversteek vlucht een personal player kregen de rest moest nog maar een uur wachten met het inleveren al idem eerst iedereen inleveren een uur later pas de premium class ( Arke-Fly lees effe ook ik heb betaald voor dat ding !!! )
Gelukkig was me de eer gevallen een enquette formulier in te vullen , de uitkomst laat zich natuurlijk raden nu maar hopen dat ze er ook wat mee doen !
Conclussie Arky-Fly leuk om te vliegen naar het middelandse zee gebied maar voor de rest denk ik niet dat ik nog met hun vlieg op dergelijke lange afstand vluchten, geef mij Martinar maar weer terug was toch beter !!