1x. Op 1 dag mag je zo vaak je wilt een park in en uit op 1 dag, zolang dat maar steeds hetzelfde park is.
Zoals je aangeeft wil je naar MK en 's avonds Wishes (ook in MK), dus dat kan.
Afdrukvoorbeeld
1x. Op 1 dag mag je zo vaak je wilt een park in en uit op 1 dag, zolang dat maar steeds hetzelfde park is.
Zoals je aangeeft wil je naar MK en 's avonds Wishes (ook in MK), dus dat kan.
Ik ben aan het zoeken voor de goedkoopste Disney kaartjes evt in combi met de waterparken of/en Universal.
Maar nu zie ik er bij Disney vaak bij staan: Incl Fast Pass Tickets.
Maar als ik dan doorlees staat er alleen omschreven dat je hier gebruik van kunt maken bij de juiste ticket zuilen en dan op de schermen
zie je hoelaat je terug kunt komen om zo sneller in de attractie te kunnen.
Dit is toch niet iets extra's ....... dit kan toch altijd als je in de parken bent??
Zie ik t verkeerd als t er alleen staat als n soort van "lokkertje" ??
Graag jullie visie..??
Dat kan altijd hoor.
Daar hoef je geen speciale tickets voor te kopen.
Nee dat bedoel ik juist, bij heel veel tickets aanbiedingen staat t erbij alsof t iets extra's is..... maar dat is t dus helemaal niet.
Denk dat het een lokkertje is.
Heb gehoord dat het vroeger wel zo was maar wij zijn in Juli geweest en toen kon je gewoon gebruik van fast pass maken.
En wij hadden geen speciale tickets.
Is inderdaad om het leuker te laten lijken. Bij Disney hoef je niet voor de fastpass te betalen, het is voor iedereen die een geldig entree kaartje heeft voor het betreffende park. Is trouwens altijd inclusief geweest sinds het bestaan er van.
Hoi,
Na wat lezen en uitzoeken op internet vraag ik mij af wat het beste is. Tickets via internet vooraf kopen of pas als je in Amerika bent. Ik heb namelijk niet het idee dat het goedkoper is als je ze vooraf koopt. Wij willen 1 dag naar Magic Kingdom. Wie heeft er tips?
Alvast bedankt,
Majan
1-daagse ticket worden niet goedkoper bij Disney. Kun je dus net zo goed bij de Gate kopen.
Maar blijft dat kwa fastpass ook zo.. Nu met dat nieuwe Magic Plus+ zal het fastpass systeem langzaam verdwijnen denk ik.
Maar nu is het nog steeds gratis du een lokkertje door de sites
Magic Plus+ ? Je hebt nu fastpass+ in de testfase, de gewone fastpass zal gaan verdwijnen maar er is tot nu toe geen sprake van betalen voor fastpass+. Ik heb regelmatig mensen van fastpass+ gebruik zien maken en overal staan ook al nieuwe "poortjes". Zal niet lang meer duren voordat het oude systeem er uit gaat.
Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat maar ik doe toch maar een poging, wist niet waar ik em anders moest plaatsen.
We zijn aan het uitzoeken welke tickets wel willen. We willen naar Disney maar ook naar Universal. Nu denken we aan de volgende tickets.... http://www.attractionticketsdirect.d...l-combo-ticket Nu is onze vraag: We hoeven niet perce terug naar Epcot maar willen wel graag 2x naar MK..... kan die met deze tickets of moet je echt naar de 4 verschillende parken???
Andere optie is deze: ......http://www.attraction-tickets-direct...rlando-tickets Maar we vinden het prijsverschil wel erg groot en aangezien we toch tijd te kort gaan komen voor alles zijn de 14 dagen onbeperkte toegang niet echt nodig.
Ik hoop dat er iemand is die weet of t kan wat we graag willen........????
Staat er toch duidelijk? Maar wellicht is je Duits niet zo goed..
4 dagen toegang tot Disney. 1 park per dag naar keuze.Citaat:
4 Tage Eintritt in Disney's Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Hollywood Studios und Disney's Animal Kingdom (pro Tag kann jeweils einer der 4 Disney Parks besucht werden)
2 Tage Eintritt in Universal Studios® Florida, Universal's Islands of Adventure® sowie Universal CityWalk® (Sie können zwischen den Universal Parks beliebig oft wechseln)
2 dagen toegang tot Universal (hopper dus toegang tot beide parken per dag)
Hoi Allemaal,
Voor mei 2014 staat onze 5 de Orlando vakantie vast. Vorig jaar zagen wij bij de ingang van Disney al de elektronische poortjes (Disney pas).
We hadden (nog) geen problemen met onze papieren kaartjes. Nu willen we weer onze tickets bij attractionticketdirect bestellen. Voorgaande jaren waren dit papieren kaarten, keurige service en niet duur.
Weet iemand of de papieren kaarten voor 2014 problemen op gaan leveren? of gaat attactionticketdirect ook elektronische passen leveren?
Problemen gaat het in ieder geval niet opleveren. Daar zit zij niet op te wachten, en Disney dus ook niet.
Ik kan alleen mijn ervaring delen: afgelopen zomer ook met papieren kaartjes (non-expiration, dus die hebben we al een aantal jaren) naar Magic Kingdom gegaan. Door medewerkers werden we keurig naar een aparte ingang verwezen en daar door een andere medewerker "ingecheckt" met een terminal die hij in zijn handen had. Daarbij de tip gekegen om even langs guest services te gaan om de kaartjes om te ruilen voor de nieuwe kunststoffen exemplaren. Tip! Dus geen verplichting, want we konden ook gewoon onze oude tickets houden, no problem!
Wij hebben ze uiteindelijk wel omgewisseld. Maar dat was meer omdat we onze kaartjes wilden upgraden met de plus-optie, dus toch bij een kassa of guest services langs wilden gaan.
Kortom: nee, het gaat in ieder geval GEEN problemen opleveren. Hooguit even wat tijd bij guest services doorbrengen (is ook gezellig).
Wat voor kaartjes attractionticketdirect gaat leveren? Geen idee. Dat kun je ze misschien het beste zelf vragen; even een mailtje naar ze sturen?
Bedankt voor je reactie.
Een goede tip om even langs de guest services te gaan!
Ik ben alleen nog benieuwd naar de plus optie upgrade? Heb wel iets gelezen over een test fase en 3 fastpass tickets, maar om eerlijk te zijn word ik nog niet veel wijzer van de info die ik gevonden heb.
Als extra info: wij maken gebruik van de 14dg hopp and more pass
Volgens mij is die plus optie (MyMagic+) alleen voor resortgasten tot nu toe (gaat misschien nog veranderen?). Ik ga in juni 2014 en verblijf in een Disney Resort. Via de website heb ik de kleur van mijn armbandje al kunnen kiezen en 60 dagen voordat we gaan is het mogelijk om fastpassen te reserveren (3 per dag/park). Inplaats van het armbandje kunnen we ook nog ons kaartje (met plus opties) gebruiken heb ik in verschillende blogs gelezen. Ben heel benieuwd, lijk me erg handig zo'n armbandje waarmee je alles kan.
Nog ter info: Afgelopen september had een van ons nog een papieren kaartje (via attractiontickets direct) en die hebben we de eerste dag nog voor binnenkomst omgewisseld voor een plastic versie. Wel zo makkelijk want dan kan je iig bij alle poortjes naar binnen.
Ik bedoelde met de upgrade met de plus-optie dat ik base-tickets had (alleen bezoeken aan de grote parken) en dat ik daar bezoeken aan de zwemparken, disneyquest etc aan wilde toevoegen. Dus van Base-ticket naar Base+Waterpark fun & more. Ik had 7-daagse non-expiration Base-tickets en de 7 plus-bezoeken-upgrade kostte me me maar iets van $60 per ticket, zo'n $8 per bezoek. No-brainer!!
Ja een beetje verwarrend zo. Ik had begrepen dat Michael het over de upgrade voor de "fun opties" (zwemparken en Quest) had. Maar Ivon heeft het over de 3 fastpasses die je kan toevoegen en dat gaat dan weer over de MyMagic+. Zijn dus twee verschillende dingen. De MyMagic+ is overigens gratis (inbegrepen) en de fun opties zijn dat niet.
Bedankt, het is voor mij duidelijk.
Ik ga de tickets, zoals voor ons gebruikelijk bij ATD bestellen. Een upgrade is dan niet nodig (= incl.) Wij willen 14 dg onbeperkt in en uit de parken kunnen ;-)
De tip om langs de guest service te gaan, neem ik zeker mee. Al is het alleen maar dat we langs ieder poortje binnen kunnen.
@Mushu is de MyMagic+ optie voor alle Disneyresorts?
Ja, zoals ik het heb begrepen wel. Je moet dan inloggen op de wdw website, je reservering linken en je kan aan de slag. Ik kon de magic bands ongeveer 190 dagen vooraf uitzoeken (kleur), de restaurantreserveringen zoals gewoonlijk 180 vooraf maar de fastpassen nog niet. Die zullen waarschijnlijk 60 dagen voor aankomst vastgelegd kunnen worden. Alle reserveringen worden op je magic band gezet. Als het goed is kunnen we er straks onze deur mee openen, betalen, binnenkomen in de parken, fastpass gebruiken en restaurantreservering mee laten zien. We gaan het ervaren!
@Mushu wij gaan het in een Juli ook voor het eerst ervaren ben benieuwd.
Weet jij of je even goed parkeergeld (bij de parken) moet betalen als je in een Disneyresort zit?
Wij zaten afgelopen week in een Disneyresort en hebben gevraagd hoe dit zit. Als je in een Disneyresort zit, hoef je voor de duur van het verblijf geen parkeergeld in de parken te betalen. Je krijgt bij je hotel een parkeerkaart die je in je auto moet leggen. Op die kaart staat je naam, resort en duur van je verblijf. Als je die kaart in je auto hebt en in een park komt, hoef je geen parkeergeld te betalen.
Zie ook bij de FAQ van WDW: https://disneyworld.disney.go.com/fa...parking-costs/
Een vraagje ,
wij bestellen meestal onze Disney tickets bij undercovertourist en krijgen hiervoor een 'papieren ticket' zie foto hieronder
http://cdn2-b.examiner.com/sites/def...d0475c6eb7.jpg
Nu viel ons iets op tijdens onze reis vorig jaar , bij de inkom word je ingedeeld in verschillende groepen om het park binnen te kunnen gaan.
Wij moesten dus in de rij met alle andere mensen met een papieren inkomticket , waardoor we vaak belandde met schoolgroepen en jeugdvakantiegroepen in een hele lange rij omdat voor deze tickets vaak maar 1 of 2 kassas open waren ,
de andere groep mensen die dus in een andere rij mochten aanschuiven hadden allemaal een plastic ticket , deze rijen gingen ook veel sneller vooruit omdat voor deze tickets gewoon veel meer kassa's geopend werden . (de plastic tickets zien er zo uit als de foto hieronder, bijna als een bankkaart;)Het zijn ook niet de tickets die je krijgt als je in een Disney resort verblijft(denken wij) , want zo een ticket hebben we al gehad (ook plastic , maar met andere tekeningen en in het blauw, tenzij deze veranderd zijn in de loop der jaren en vanaf nu een 90% van de gasten in een Disney resort verblijft , lijkt ons sterk...)
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...v4409DF_fi937N
Dus kortom onze vraag; kunnen wij ergens onze papieren tickets inruilen voor een plastic ( moest dit kunnen ga ik er ervan uit bij guest relations)? Of hangen hier extra kosten aan vast? Of hangt dit er gewoon van af bij welke verdeler je je tickets boekt? Zo kunnen we in juli hopelijk sneller de parken in en let's face it, zo een plastic ticket is gewoon een veel leuker souvenir nadien :o
Je papieren ticket kan je bij ieder park inruilen voor een plastic versie. Dat kan je inderdaad doen bij guest relations. Je zal ook veel gasten zien met een magic band ipv een ticket. Zo ver ik weet is de magic band alleen te verkrijgen voor resortgasten. Er zijn op dit moment bijna geen poortjes meer voor papieren tickets, niet handig dus om deze versie te behouden.
dankjewel Mushu! Dit gaan we zeker doen , en jammer genoeg kunnen we nog geen magic band bestellen ,
het tabblad staat op mijn account maar je kan er nog (jammer genoeg) niet op klikken. Dus dan gaan we dit jaar nog maar voor de plastic tickets en wie weet volgend jaar een magic band :D
Als je in een resort verblijft dan kan je altijd een magic band aanvragen. Bij mij duurde het ook even voor de keuze op my disney actief werd. Ik ga eind juni en kon ergens in december een magic band uitzoeken. Ik weet alleen niet hoe het werkt als je de tickets los hebt besteld van je resort verblijf. Maar dan zouden ze in ieder geval bij het inchecken gekoppeld kunnen worden (of thuis al met de code van de tickets?).
Omruilen van papieren tickets is een aantal berichten hiervoor ook al besproken, zie http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post195367
Misschien heb je iets aan die info?
Bosevents, ik kan je link niet bekijken:( , ben in ieder geval wel superblij als dit effectief zo zou zijn!!! Heb al enkele hartkloppingen gehad als ik de reviews lees van die nieuwe fastpas pluss... en vooral als ik fotos zie van de rijen waarin je moet aanschuiven om even 3 fastpassen te kunnen nemen (met al grote kans dat de fastpassen die je wilt niet meer beschikbaar zullen zijn... HORROR!!)
dit is in een andere taal dezelfde site
http://www.attraction-tickets-direct...-my-magic-plus
thank you!!!!
wil tickets bestellen via orlandofuntickets, nu kan ik kiezen tussen een E-ticket en een 'gewoon' ticket, wat is het verschil?
(disney magic your way base tickets 4days get a 5th day for free)
Moet je met een E-ticket de ochtend voor je het park ingaat aanschuiven bij de kassa's om je papier om te ruilen in een ticket? Of kan je met je papier dan even goed het park in en worden die dan gewoon gescand? (Wij hebben altijd al met gewone tickets gewerkt en hebben dus geen enkele ervaring met E-tickets)
groetjes!
Een e ticket moet omgeruild worden en heeft ook geen RFID. Dit hebben alle nieuwe kaarten (officieel) van Disney (en hun resellers) wel.
Deze heb je nodig om van fastpass+ in het park gebruik te maken.
Dus alleen met een papieren (e-ticket) kom je niet meer binnen :)
bedankt! Dan is de keuze snel gemaakt!
Hebben jullie ook een idee over wdw tickets ?
Ik betaal via arke voor 10 dagen ( basic +water + hopper ) 625 euro
voor 2 persoon ? Ergens goedkoper vind ik zeker niet ?!
Snel even een rondje gedaan bij de bekende aanbieders:
https://www.attractionticketsdirect.de : 670 euro (incl 10$ Planet Hollywood Voucher
http://www.americanestates.nl/magicyourway7.asp: 638 euro
Dus ik denk dat je met 625 een mooie prijs hebt.