Hulp bij vinden vliegtickets gevraagd
Hoihoi,
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik zoek me te pletter maar het is dit keer ingewikkelder dan normaal omdat iedere keer als ik een goedkoop ticket vind (bv cheaptickets) er bij het inboeken wordt aangegeven dat de goedkopere prijs er niet meer is en of ik ff een nieuw ticket wil zoeken maar dan wel gelijk duurder en niet naar onze zin.
Het gaat om het volgende:
2 volwassenen
heen 29 nov en terug 20 dec 2008
Vliegmaatschappij United
vluchtschema: heen 12.20 vanaf Ams aankomst MCO 19.13
terug 13.45 MCO en aankomst 21 dec 07.00
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.....
Re: Hulp bij vinden vliegtickets gevraagd
Misschien is het handig om er even bij te zetten voor welke prijs jij de tickets zoekt?
Ik heb net op de site van United zelf gekeken en kom voor de jou opgegeven dagen en tijden op een totaalprijs van $ 1.534 voor 2 tickets.
Haha zie je nou wel dat ik nog iets was evrgeten erbij te vermelden......
Ik heb nu op dit moment tickets gevonden waar ik €514 betaal incl mileubelasting.
Waarschijnlijk kan het niet veel goedkoper en is dit een absoluut mooie prijs want bij bv cheaptickets kom ik uit op €490 incl mileubelasting maar die pakt tie niet....
Ja, nu kunnen we vergelijken ;)
€ 514 is inderdaad wel een hele mooie prijs!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Zou je dan deze vindplaats ook met ons willen delen ?? :mrgreen:
Ja hoor, maar jij mag nog niet hoor je bent net terug..... :twisted::-D:twisted:
Nee hoor ook jij mag boeken, ikzelf heb nu geboekt en ik moet nog dus dat komt ook lekker goed (hoewel jij dat ook gaat doen over 9 weken alweer, begreep ik).
Ik heb deze tickets via Exit reizen.
Ik heb ze net geboekt omdat 20 dec nogal een trickie datum was (1e zaterdag van de vakantie van de Amerikanen zelf dus ook wat drukker).
Ik wil jullie bedanken voor het meedenken en meehelpen.