Leeg inleveren betekent ook echt leeg inleveren. Dus rijd je auto met de laatste druppel benzine bij Alamo binnen. Als de tank benzine er niet bij zit dan krijg je een rekening voor het weer aftanken. Maar nu dus niet...
Afdrukvoorbeeld
Bij het ontvangen van de tickets staat er bij de reservatie van Alamo: "Chevrolet Trailblazer or similar".
Kan dus ook weer alle kanten uit....8-[
Wordt dus afwachten blijkbaar.[-o<
Da's normaal. Je huurt een klasse, geen merk of type auto.
Hallo,
indien je om 17u20 naar huis vliegt, wanneer zou je dan ongeveer de huurwagen moeten afleveren (Alamo - aan de luchthaven) zodat je nog op tijd bent voor je vlucht? ik heb 13u30 gezet geschreven bij het boeken...
Zou ´m zelf rond 14u-14.30u dan inleveren, met de shuttle naar het vliegveld (ik weet niet waar je vandaan vertrekt naar NL, maar bij Miami heb je shuttlebusjes) en dan heb je genoeg tijd om in te checken en richting de gate te gaan om daar nog eens een tijdje te wachten. Zou gewoon minimaal 2 uur van te voren toch echt wel op het vliegveld zelf willen zijn.
Altijd voor het uur dat je hem hebt opgehaald,dus heb je hen bv om 10uur gehaald dan voor 10uur terug brengen anders kan het je een dag extra huur kosten.
oh tof om te weten!
We huren de auto in orlando om 20u,dus als ik dan bij vertrek rond 14u de auto drop,is dat geen probleem?
Had namelijk op het formulier van usareisen.de vermeld dat ik de auto om 13u30 terug zou brengen. Maar achteraf bekeken is dit wellicht wat te vroeg...
Dan moet ie dus om 19u terug zijn... maar dat lijkt me geen probleem.
Ik heb me nooit bezig gehouden met die uren. Ik huur een auto van een datum tot een datum en lever 'm in voor ik vertrek, het reisbureau zorgt er maar voor dat het allemaal goed verloopt en ik neem aan dat usareisen dat ook heeft gedaan.
Ik kom net terug uit Miami en heb mijn wagen ingeleverd bij Hertz airport. Eea heeft 50 minuten in beslag genomen. En afhankelijk of je kan inchecken qua via Internet qua stoelkeuze anders gewoon 3 uur van te voren aanwezig zijn.
Ik zou hier niet altijd vanuit gaan. Heb toevallig zelf geboekt en twee uur later inleveren scheelde mij geld omdat dan net het iets goedkopere weektarief geld. Ik weet dit vanuit mijn werk hier in NL dus altijd even goed narekenen wat het effekt is van uurtje vroeger of later.
Succes, gr.Ann