Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem
Wij vliegen de 26 april om 10:00 uur, dus eigenlijk willen we wel overnachten in Brussels.
Ons idee is om een auto te huren, donderdag 25-04 naar een hotel te rijden, auto in te leveren en dan de volgende ochtend met een shuttlebus naar het vliegveld te gaan.
Wij hebben dit nog niet eerder gedaan, en ben erg benieuwd hoe de ervaringen zijn van mensen die dit wel al eens hebben gedaan.
De auto huren is omdat we wel terugvliegen op AMS, dus dan zouden we de auto weer op moeten gaan halen in BRU. Dat lijkt mij wat onhandig.
Heeft iemand een idee waar precies de Sixt retour zit? En is er makkelijk een verbinding naar bv het Ibis?
Of heeft iemand een veel slimmere oplossing?
Ik weet niet waar je woont maar misschien is er wel een taxishuttle service naar Zaventem.
Hoe kom je van Amsterdam naar huis?
Njit, dank je voor het Sixt adres.
Ebelix, wij wonen in hoofddorp, dus we gaan met een taxi of iemand haalt ons op als we aankomen.
Maar ik zit wel een beetje met dat hotel in mn maag.
vd valk heeft geen Sleep, fly &park voor die avond en alle andere hotel (Ibis, Etappe, Mercure) bieden alleen maar kamer van over de €200.
er schijnt precies die week een beurs te zijn in Brussel.
Ik ben ook gewoon helemaal niet bekend in de buurt van Brussel, weet ook niet wat ver en niet ver is.
ben bijna in staat om er hen te rijden en ter plekke alles al te reserveren voor volgens jaar ahahhah
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
LotRod
.
alle andere hotel (Ibis, Etappe, Mercure) bieden alleen maar kamer van over de €200.
Waar zoek je dan? Zo maar even een poging gewaagd: http://imageshack.us/a/img840/3510/ibis25april.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Ik heb gekeken op de websites van de aanbieders zelf. En van Ibis brussel Airport zelf een mail ontvangen dat ze de kamer aanbieden voor €286 (2 volw. + 1k) en de een tweede kamer (2x volw.) erbij zou uitkomen op een totaal bedrag van €692.
Nou, dan is het voordeel om vanuit Brussel te vliegen wel redelijk snel weg.
of er zijn mega goede site waar ik moet gaan snuffelen?
Re: Vliegtickets 2013 (excl. juli/aug)
Google is je vriend hoor. Ik heb gewoon maar wat aangeklikt: eurobookings.com. Succes!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
LotRod
Ebelix, wij wonen in hoofddorp, dus we gaan met een taxi of iemand haalt ons op als we aankomen.
Maar ik zit wel een beetje met dat hotel in mn maag.
vd valk heeft geen Sleep, fly &park voor die avond en alle andere hotel (Ibis, Etappe, Mercure) bieden alleen maar kamer van over de €200.
Ik ben ook gewoon helemaal niet bekend in de buurt van Brussel, weet ook niet wat ver en niet ver is.
ben bijna in staat om er hen te rijden en ter plekke alles al te reserveren voor volgens jaar ahahhah
Google Earth is je vriend om te zien hoe ver alles is van de luchthaven. In jullie geval zou ik aanraden om te kijken hoeveel het kost om met een taxi te gaan. Wellicht kan je een leuk prijsje afspreken. Een tweede alternatief is om een auto te huren en daarmee naar Brussel te rijden. Beide opties voor op de ochtend van vertrek naar Brussel te rijden. Niet ideaal maar wellicht wel kosten efficient.
Indien Brussel vol is kan je ook nog kijken of er nog een schapelijk geprijsd hotel te vinden is in Antwerpen of Mechelen. Vanuit die plaatsen zijn er vast wel aanbiedingen om met een taxi naar Zaventem te gaan. Mechelen is zo'n 15 tot 20km van Zaventem en Antwerpen 30 - 35 km.
Succes
We hebben een hotel geboekt! Via een supersite! Hotelspecials.nl
We hebben 2 kamers voor €138 samen, incl ontbijt.
Re: Vliegtickets 2013 (excl. juli/aug)
En welk hotel is het dan geworden? Campanille toch niet, hoop ik....