Raar,het is op de .de site niet mogelijk een inclusief pakket te kiezen (of ik doe iets niet goed)
Alleen het super spar tarief komt naar voren maar deze is excl lokale koten en belastingen welke flink kunnen oplopen neem ik aan.
Afdrukvoorbeeld
Raar,het is op de .de site niet mogelijk een inclusief pakket te kiezen (of ik doe iets niet goed)
Alleen het super spar tarief komt naar voren maar deze is excl lokale koten en belastingen welke flink kunnen oplopen neem ik aan.
....uhhhh
Heb je al eens naar beneden gescrold?
Knaapje
ja heb ik gedaan,..... ik zie alle klasse staan en als ik alles weghaal of deze minivan kies blijft alleen de superspar over en dan ga ik direct door naar reserveren.
Heb ook al de optie fort myers gedaan maar deze kan alleen voor december zodra ik iets ga veranderen aan de datum blijft het super spar over,...
$ 5.99 per dag is best prijzig. Afgelopen zomer betaalden we bij Alamo $ 6 voor een sunpass pas en de tol werd achteraf afgerekend op je creditcard. We hadden voor € 8 aan tol. Dit systeem hebben ze niet bij Dollar? Kan op hun site hier niets over vinden.
Even geprobeerd, MCO, dec 2010 en kreeg dit te zien:
Minivan
https://www.cartrawler.com/otaimages...ic_nologo.jpeg
Dodge Caravan oder vergleichbar
Super Spar EUR 222.69 für 7 Tage
Inklusive Vollkasko EUR 264.60 für 7 Tage
Inklusive GPS System EUR 307.67 für 7 Tage
Platin EUR 308.36 für 7 Tage
Platinum mit GPS EUR 348.99 für 7 Tage
Misschien een hikje in de site, gewoon paar keer proberen.
Knaapje
Of betaal je gewoon cash tol ?
Knaapje
@knaapje;
zover kom ik ..dec lukt wel maar Juli 19 Aug 14 lukt dus niet kan jij het eens proberen, weet ik of het aan mij ligt :oops: