Bedankt voor jullie tips/reacties, ik ga even snuffelen.
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor jullie tips/reacties, ik ga even snuffelen.
Ik had geen zin om zelf te gaan zoeken en heb bij AV een verzoek ingediend voor een villa in een bepaalde omgeving, met als eis snel (wifi) intenet en een uitgebreid televiezender-aanbod. Zij hebben dat verzoek naar hun plaatselijk contact doorgestuurd met een zeer positief resultaat (ik zit er nu en aan alle eisen is voldaan).
Kost misschien ietsje meer om het te laten regelen, maar voor mij een uitstekende optie.
In de zin van "als je het zelf via internet bij particulieren regelt betaal je vaak minder".
Ik heb inderdaad op de manier zoals Gerrit aangeeft zelf een villa uitgekozen. Met voor mij als harde eis dat er wifi internet aanwezig was. Dat staat normaal gesproken aangegeven, maar ik heb het voor de zekerheid natuurlijk nadrukkelijk nagevraagd :wink: !
Wij internetten (in het buitenland) alleen met onze 3G via wifi en dan is het gewoon gratis.
Ah je bedoelt de iPhone 3G en niet de verbindingsmogelijkheid 3G! Ja die kun je daar gewoon met wifi gebruiken. Ik heb zelf de 3GS na 2 jaar trouwe dienst van de 2G. Ik ga mijn weblog bijhouden met de iPhone.
Ik zit er over te denken om mijn labtop mee te nemen naar Florida.
In Nederland (Thuis, bij familie, etc) kan ik gewoon inloggen op een wifi hotspot met mijn internetabonnement, maar lukt dat in Florida ook met mijn Nederlandse abonnement of moet ik hiervoor nog wat anders aanschaffen??
Gewoon een gratis Hotspot opzoeken. Voor de rest gaat het inloggen gewoon hetzelfde.
In de USA zijn er echt heel veel plekken waar het gratis kan..
De meeste hotels bieden het standaard aan (of met een netwerk-kabel).