Hoeveel meter stond je er vandaan dan, of zijn er meer plekken waar je vanaf de kant foto's kunt maken?
we hebben wel een spiegelreflexcamera en kunnen wel behoorlijk inzoomen....
Wat heb je voor die foto's/ cd rom betaald dan?
greetz Fabian
Afdrukvoorbeeld
Hoeveel meter stond je er vandaan dan, of zijn er meer plekken waar je vanaf de kant foto's kunt maken?
we hebben wel een spiegelreflexcamera en kunnen wel behoorlijk inzoomen....
Wat heb je voor die foto's/ cd rom betaald dan?
greetz Fabian
De afstand is niet het probleem, want wij hebben zelf een Canon 400D met een 70/200 lens erop. Het gaat om de obstakels die tussen de fotograaf en degene die met de dolfijn aan het zwemmen is zitten.
Wij hebben voor een cd met 64 foto's van onszelf (wij waren met z'n drieën aan het zwemmen en ze nemen van iedereen diverse foto's) en 87 bonusfoto's (foto's van het park en diverse dieren die daar zijn) $ 75,-- betaald inclusief tax. Het zou kunnen zijn dat je voor 4 personen iets meer moet betalen, maar dat weet ik niet zeker meer.
Groetjes,
Bianca
Het zijn niet alleen de obstakels, maar ook het tijdstip die invloed kan hebben op goede foto's. Als je alleen maar kan staan op een plek waar je ook nog eens tegen de zon in moet fotograferen, dan kan het ook mindere foto's geven. En op de totale prijs zijn de foto's kopen maar een klein bedrag.
Grz
Ton
Bij ons stond 1 groep recht voor en konden we mooie foto's maken met onze eigen 28-300 lens. Maar bij de 2e groep (waar ik in zat met mijn oudste zoon) stonden we met de rug naar de plek toe waarvandaan je foto's kon maken. Geen leuke foto's dus... Maar we hebben het pakket genomen en zijn erg blij ermee. Een van de foto's van de CD hebben we nu op linnen in de woonkamer hangen!
ik kon geen prijzen op de site vinden en gokte op een dollar of 150 maar zo rond de $90,- vind ik dan wel meevallen.
toch maar ff bellen dan want anders krijgen we er spijt van denk ik, en zo vaak krijg je zo'n kans niet.
bedankt allemaal!!!
Het pakket met foto's hoef je niet van te voren te bestellen hoor, kun je gewoon ter plekke uitkiezen!
wij willen graag met zijn 3en bij DRC de Dolphin Encouter doen = 180 dollar pp...
Wie heeft er al eerder via internet besteld? En is dit echt nodig?
want wij gaan 1 augustus naar key west en 3 augustus weer terug naar miami....
dus we komen er 2 keer langs..
alvast bedankt
Ed
PS: we vertrekken 20 juli naar Florida
Wij hebben zelf 5 dagen voor dat wij daadwerkelijk met de dolfijnen gingen zwemmen telefonisch gereserveerd (september 2008) bij DRC.
Ik heb mij creditcardnr telefonisch moeten doorgeven. Verder was alles netjes geregeld.
Susie One
Mijn vriend is jarig als wij op reis zijn in Florida. Ik wil hem verrassen met zwemmen met dolfijnen. Ik heb al wat info opgezocht, maar er is zoveel.
In Miami heb je Miami Seaquarium.
Bij Key Largo heb je Theater of the sea.
Op Grassy Key heb je Dolphin Research center.
In Orlando heb je Discovery Cove.
Daar kun je allemaal zwemmen met dolfijnen. Ik heb wel prijzen gezien, maar prijzen zijn maar relatief natuurlijk. Is de prijs voor een half uur of voor een halve dag? Is het 1 op 1 met de dolfijn of is het een groep encounter? Wat doe je allemaal met de dolfijn tijdens de encounter?
Ik wil graag wat ervaringen horen? Wat is het leukst? Het meest de moeite waard?
Zelf nog geen ervaring. M'n vriendin wil de volgende trip bij Theater of the Sea op Islamorada ('bij Key Largo' is wel 40 min. verder rijden) zwemmen met zeeleeuwen, maar dolfijnen kan natuurlijk ook. Schijnt wel vrij druk te zijn overal, dus veel interesse en ik meen dat er hier ook wel wat topics over te vinden zijn op het forum.