Dat ligt eraan welke provisie ze hanteren, kijk je kunt een prima koers hebben maar als je per transactie nog eens een paar euro kwijt bent aan provisie, dag gunstige koers!
Afdrukvoorbeeld
Dat ligt eraan welke provisie ze hanteren, kijk je kunt een prima koers hebben maar als je per transactie nog eens een paar euro kwijt bent aan provisie, dag gunstige koers!
Ik ga volgend jaar zomer (2011) naar Orlando en heb al vliegticket geboekt.
Op dit moment zijn de dollarkoersen erg laag. Is het verstandig om nu dollars te kopen ($ 1000 scheelt € 250 ) of nog even wachten omdat sommigen zeggen dat de koers nog lager wordt? Heeft iemand hier ervaring mee?
Er is maar één plek waar je hierop een antwoord kunt vinden: http://8ball.tridelphia.net/
Succes!
............($ 1000 scheelt € 250 ) ....................
Hoe bedoel je?
Ik zou gewoon voor 1 miljoen :Dkopen als ik jou was. Er zijn honderden mensen rijk geworden van gokken en duizenden armer.....:D
want dat is het.
Lees de voorgaande pagina's eens door.
Knaapje
erg bedankt voor deze tip, heb behoorlijk rondgekeken en zij hebben een zeer behoorlijke wisselkoers tov het gwk en de banken.
dus een goede start voor ons om straks als de dollar boven de 1,40 staat naar a'dam te rijden om in ieder geval voor de 1e week contanten te hebben...
Wachten of kopen.... wisten we het maar !
Afgelopen zomer/juli kregen wij voor 1 euro 1.25$ op dit moment zou ik 1.37$ krijgen maar in 2008 kregen we rond de 1.50$. Het is gewoon niet te voorspellen het kan je inderdaad geld besparen door op het juiste moment te kopen maar wanneer is dit,.......dat is voor iedereen de gok/vraag.
Zelf denk ik dat wanneer je 1.40$ krijgt voor je 1 euro dat het een mooie koers is en ik richting Pott ga, maar het blijft altijd een gok. Andere jaren heb ik altijd gewoon afgewacht tot het laatste wissel moment.
ik heb het probleem dat ik elke keer heel veel dollars over heb. bij het gwk wisselen verlies ik zoveel dat ik nu een hele berg heb. Dus als iemand nog dollars nodig heeft tegen een goede koers? laat het me even weten als je geïnteresseerd bent. ik werk voor een Amerikaanse bedrijf en krijg daardoor dus in dollars uitbetaald.
oja, locatie is dichtbij apeldoorn
en geen provisies ofzo hahaha
Hoi Ruben,
Ik heb je net een PB'tje gestuurd. Kijk even in je mailbox.
Greetz, Remco
Iemand ervaring wat goedkoopste optie is om in NL dollars om te wisslen bij een bekende bank of wisselkantoor (Pott in Adam is wat te ver weg voor ons) ? Vrienden gaan op cruise naar Aruba en willen graag dollars bij zich hebben namelijk O:).
Als het niet teveel is gewoon bij ABNAmro Zuidplein of Hoogvliet.
Eventueel op Schiphol.
Voor pakweg EUR 10 to EUR 15 verschil kan je toch niet te ver rijden of veel tijd besteden.
Knaapje