Mio kaarten voor Florida navigatie
In november zijn we 2 weken in Florida, waar wij dan ook een auto huren.
Ik ben er echter nog niet uit, of ik een wagen met een GPS zou huren, of ik mijn eigen GMS Mio 269+ zou meenemen (dit toestel ben ik natuurlijk goed gewoon). Ik las op het forum dat de kaart voor Florida zou kunnen doorgemaild worden - ik stuurde wel een privébericht naar '@@@', maar kreeg er nog geen reactie op. Kan iemand mij hierover meer details geven? :?: ;)
Re: Mio kaarten voor Florida
Wat wil je nu precies vragen? Of iemand je de Mio-kaart van Florida kan opsturen? Volgens mij moet je deze kaarten kopen en is dit dus een vraag naar illegale software. Dit is volgens de Huisregels Florida Forum niet toegestaan.
Dit was volgens mij ook wel duidelijk in het bericht naar aanleiding waarvan je je PB-tje had gestuurd (welke ik overigens heb opgeschoond naar aanleiding van deze post!).
Gewoon hier kopen dus: http://www.mio-tech.be/shop/product_...roducts_id=663
Cobra GPSM 2100 Navigatie systeem
hoi wij zijn net terug uit florida en hebben daar een gps gekocht van cobra de cobra one 2100
het niewste van het nieuwste met de informatie erbij dat je in nederland de kaarten van nederland erop zou kunnen zetten.
nou is dat dus niet zo en zitten wij met een dure nieuwe gps die je alleen in de vs en canada kan gebruiken.
als er mensen zijn die, interesse hebben omdat ze vaak naar de vs gaan of daar een huis hebben hoor ik het graag.
hij zit nieuw in de doos met de bon erbij en werkt perfect alleen niet hier dus.