Re: Amersuites LBV via Priceline !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
Mattrob,
Begrijp ik het goed.
Heb jij geboden op een bepaalt hotel, of gewoon een bod gedaan en gehoopt het Amerisuites LBV te krijgen.
Groetjes,
Pascal
Zoals Eric al zegt, je weet het nooit 100% zeker. Maar door allerlei trucjes en goed opletten kan je in bepaalde gebieden met grote zekerheid wel het hotel krijgen wat je wilt. Dan moet het natuurlijk wel beschikbaar zijn. Het Hilton is ook zo'n bijna zekerheid, maar je ziet, als er geen beschikbaarheid is, dan krijg je het hotel ook niet natuurlijk.
Re: hotel boeken via priceline met 3 personen
Aangezien de laatste post hierover alweer in feb 2006 was, ben ik benieuwd over er tussen feb en nu nog mensen zijn hier op het forum die ervaring hebben opgedaan met priceline en 4 personen 1 kmr. Alhoewel ik enigszins gerustgesteld ben door Mattrobs post over kinderen die het leukste van de vakantie vonden het op de grond slapen:lol: , ben ik altijd nieuwsgierig naar ervaringen.
Ben me nu aan het verdiepen in priceline voor het boeken in Phoenix, vandaar.
Bij ons ging alles goed. Bij alle Priceline & Hotwire hotels!
Lees maar in ons reisverslag.
MVG
A3
Ik zou willen boeken met priceline, enwel in het volgend gebied
Disney World Vicinity
Het aantal sterren minimaal 2,5.
Welke hotels heb je dan kans om te krijgen.
Ik heb al eerder geboekt bij priceline, toen kreeg ik tot 2 maal toe het nikki bird van holiday inn.
Echter dit betsaat niet meer.
Als je weet bij welke hotels je kans maakt, is de overweging groter om te boeken via pricline dan via een touroperator.
Het enigste dat wij verlangen is een hotel dicht bij de parken, een zwembad en goede bedden.
Wie heeft er veel ervaring met het boeken in bovenstaand gebied, en weet welke hotels veelal worden gewonnen!!
Heeft er ook iemand ervaring met 2 sterren, zoja dan natuurlijk dezelfde vraag als hierboven
Groet,
Pascal
Mijn vrouw gaat 13 november 10 dagen naar Disney. Ik heb voor haar 2.5 ster geboekt via Priceline in WDW vicinity. Ik kreeg het Amerisuites Orlando Lake Buena Vista hotel, voor $ 35 per nacht inclusief ontbijt :lol: !
Dat is het hotel wat nu iedereen krijgt in dat gebied. Ziet er prima uit, is een onderdeel van de Hyatt keten, dus zal prima zijn. En het is een suite-hotel, dus 2 kamers.
Maar kijk op BFT.com, daar zie je dat ook (ik sta er ook bij natuurlijk). En daar zie je wat iedereen gelukt is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mattrob
Mijn vrouw gaat 13 november 10 dagen naar Disney. Ik heb voor haar 2.5 ster geboekt via Priceline in WDW vicinity. Ik kreeg het Amerisuites Orlando Lake Buena Vista hotel, voor $ 35 per nacht inclusief ontbijt :lol: !
Dat is het hotel wat nu iedereen krijgt in dat gebied. Ziet er prima uit, is een onderdeel van de Hyatt keten, dus zal prima zijn. En het is een suite-hotel, dus 2 kamers.
Maar kijk op BFT.com, daar zie je dat ook (ik sta er ook bij natuurlijk). En daar zie je wat iedereen gelukt is.
Mattrob,
Super tip.
Ik heb geboden en gewonnen:lol:
35 Dollar 7 nachten =D>
Bedankt voor je geweldige tip.
Ik wil ook in Ft lauderdale boeken, echter wel aan het strand.
Heb jij ook hier ervaring mee,zoja dan houd ik mij aanbevolen.
Bedankt,
Pascal
Hoi Pascal,
Welk hotel heb je "gewonnen"? Ook Amerisuites? In dat geval vanuit hier een =D> voor dit hotel.
Ik had het ook gewonnen ($36) via Priceline en heb er vorige week 3 nachten geslapen. Met alles heel tevreden! (bedden, ontbijt, zwembad, ligging, aardig personeel, schoonmaak; alles perfect - zeker voor die prijs!)
Groetjes,
Natalie
Goed te horen zeg \\:D/ ! Gelijk even aan mijn vrouw doorgegeven :p !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Phileas
Hoi Pascal,
Welk hotel heb je "gewonnen"? Ook Amerisuites? In dat geval vanuit hier een =D> voor dit hotel.
Ik had het ook gewonnen ($36) via Priceline en heb er vorige week 3 nachten geslapen. Met alles heel tevreden! (bedden, ontbijt, zwembad, ligging, aardig personeel, schoonmaak; alles perfect - zeker voor die prijs!)
Groetjes,
Natalie
Goed te horen.
Wij hebben het voor 35 Dollar :D
Hoe is het ontbijt in het hotel.
Ben ook benieuwd naar het zwembad. op de foto's ziet het er in ieder geval leuk uit.
Groet,
Pascal