Re: Hotels in Oktober... Kakkerlakken? BWUEEEEEGH!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mandy
Wie weet of de volgende hotels wel ok zijn?
[b]Best Western Plaza - Orlando
Bedoel je de Best Western Plaza op International Drive? Da's het "hotel met de blauwe daken" dat je vanaf de I4 kunt zien. Daar hebben wij in 1998 via Jan Doets in gezeten, en geen slecht woord over dit hotel. Gewoon goede kamers, ruim. Goede ligging centraal op Int. Drive, vlakbij Pointe Orlando (shopping mall). Hoe deze de tand des tijds hebben doorstaan ....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mandy
Wie weet of de volgende hotels wel ok zijn?
[b]Best Western Thunderbird - Miami
Ook in hotel Thunderbird ben ik in 1998 via Jan Doets geweest, al heette het toen nog niet Best Western. Het hotel is me toen niet echt meegevallen. Al kan het nu natuurlijk wel een stuk beter (of slechter ...) zijn. Veel opengebroken kamers, kluisjes buiten werking, slechte service van personeel, duur parkeren, kamer die trilde (de centrale airco zat precies naast onze kamer, dus maar een andere kamer gevraagd), zwembad slecht met veel kapotte tegeltjes en zo. Maar wel direct aan het strand. Een een hele goede desk waar je plaatselijke tours kunt boeken, niet al te duur. Ook ligt het hotel heel centraal ten opzichte van Miami Beach, Aventura Mall en Dan Mariono Stadium.
In beide hotels heb ik overigens geen kakkerlak gezien .... nergens in Florida trouwens.
Re: Florida of California??
Dat wordt moeilijk, Californie staat voor natuur (en strand en ook nog wat pretparken) en Florida is natuurlijk de geeigende plek voor Pretparken en strand ...
Voor natuurschoon moet je niet naar Florida gaan (ofschoon er ook best wel mooie plekjes zijn.
Ga je rondtrekken of wil je in een villa?
Met een camper rondtrekken is meer iets voor Californie, terwijl je in de omgeving van Orlando juist weer schitterende villa's kunt huren.
Dus.......
Eric
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
Ga je rondtrekken of wil je in een villa?
Met een camper rondtrekken is meer iets voor Californie, terwijl je in de omgeving van Orlando juist weer schitterende villa's kunt huren.
Eric
Mmmm dat wordt wel lastig.. ik wil dus idd het liefst op 1 plek blijven en een beetje de buurt verkennen.
Mijn idee is dus ook om 1 week in Miami te verblijven en 1 of 2 weken in Orlando.. 8)
Maar in California kan dat in principe ook.. eerst een week in San Francisco en daarna 1 of 2 weken in de buurt van LA/San Diego/Las Vegas...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daydreamy
Mmmm dat wordt wel lastig.. ik wil dus idd het liefst op 1 plek blijven en een beetje de buurt verkennen.
Mijn idee is dus ook om 1 week in Miami te verblijven en 1 of 2 weken in Orlando.. 8)
Maar in California kan dat in principe ook.. eerst een week in San Francisco en daarna 1 of 2 weken in de buurt van LA/San Diego/Las Vegas...
Reken in California op grotere reisafstanden. In Orlando ligt alles mooi bij elkaar..
SF-LA-San Diego - Las Vegas ligt allemaal niet echt naast elkaar :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Reken in California op grotere reisafstanden. In Orlando ligt alles mooi bij elkaar..
SF-LA-San Diego - Las Vegas ligt allemaal niet echt naast elkaar :)
Dank je! ik zal er rekening mee houden, ben nu een beetje aan het rondkijken naar goede landkaarten, die me een beetje een beter beeld geven van de staten :roll:
Citaat:
Dank je! ik zal er rekening mee houden, ben nu een beetje aan het rondkijken naar goede landkaarten, die me een beetje een beter beeld geven van de staten :roll:
>> http://www.nl.map24.com/ en dan onderaan op Amerika klikken. Hier kun je al snel een idee krijgen van afstanden..
Mocht je willen besluiten om naar California te gaan dan zijn de volgende forums misschien beter geschikt voor je vragen:
http://www.allesamerika.nl/forum/
http://amerika.discussiegroep.info
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Super! dank je :D ik was idd ook al opzoek naar een forum over California :wink:
Citaat:
Voor de pretparken in Orlando kun je inderdaad lekker op één plek blijven, maar in California gaat je dat echt niet lukken. Sowieso niet als je ook nog natuur willen zien.
Los Angeles en San Diego liggen redelijk dicht bij elkaar, maar dan nog is een dagtochtje van Los Angeles, om bijvoorbeeld naar Seaworld te gaan, niet aan te raden. Voor de rest (San Francisco en Las Vegas) zul je toch echt zelf in deze steden moeten verblijven, maar dan heb je nog geen natuur. Ook daarvoor zul je er steeds voor op pad moeten, om zo op doortocht te reizen.
Het is maar net waar je de voorkeur aan hebt:
* California = veel natuur & een paar pretparken (betreft een rondreis)
* Florida = geen (weinig) natuur & veel pretparken (op één plaats verblijven)