Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
@S@skia;
Mooie prijzen S@skia - wij zijn nog aan het twijfelen (over ArkeFly > Amsterdam - Orlando - retour Miami - AMS)
Prijzen voor vertrek vanaf Dusseldorf met Air Berlin of Lufthansa zijn zeer aantrekkelijk (€2860-€2900 voor 4 personen - vertrek 15 juli - retour 12 augustus)
Er komen nog mooiere prijzen aan, weliswaar vertrek vanaf Gatwickhttp://www.telegraaf.nl/dft/bedrijve...ew_York__.html
Ik heb gisteren gekeken naar Air Norwegian, maar werd niet heel vrolijk van de prijzen.
De huidige prijzen zouden, van Oslo naar Orlando, al meer kosten dan wat ik nu met Virgin betaal voor dezelfde data. En dan ben ik nog niet eens in Oslo!
Misschien worden de prijzen nog goedkoper, maar ik moet het eerst zien.
PS, het is lowcost dus moet je betalen voor eten, zitplaats reservering en koffer. Dit kost al snel 128 euro p.p. voor een retourtje extra. Seat pitch is maar 31"/78cm, zelfde als Arke.
thanks het is niet heel goedkoop maar goed onze eerste keer usa en idd parkeer evt overnachting en benzinekosten compenseren dit dan weer! Geen idee wat de vliegtijden zullen zijn. houden jullie hier rekening mee met boeken? ivm jetleg of iets?
Wij niet echt in ieder geval. De meeste vluchten komen eind van de middag aan, dus ben je toch wel kappot :)
We willen liever niet in de avond aankomen want dan zijn de kids helemaal stuk, maar in principe gebeurd dit niet.
Een jetlag ervaart iedereen anders en hangt helemaal af van de omstandigheden. Wij met kleine kinderen (4 en 8) zien wel wat er gebeurd, wat inhoudt dat we waarschijnlijk om 4 of 5 uur in de Walmart staan :D
2 dagen ont-jetlaggen en dan pas los gaan, zo plannen wij.
Success!!!
@S@skia;
Hebben jullie ook stoelen vastgelegd?
Ik zie dat het vastleggen van de stoelen 17 euro pp kost.
Zit te twijfelen, wij gaan ook met 3 volwassenen (waaronder dochter van 12) en 1 kind (10 jaar), mijn dochter van 12 wil niet alleen zitten, maar ik ga er vanuit dat de kans niet groot is dat ze bij andere komt te zitten en ik denk dat haar broertje altijd onder begeleiding van een ouder moet zitten, dan kunnen zij altijd nog naast elkaar zitten.
Straks maar eens de knoop doorhakken wel of niet boeken. Rechtstreeks is wel erg verleidelijk.
@mpaauwe
Wij zaten met hetzelfde verhaal.....dochter van 12 die zeker niet alleen wil zitten. Wij hebben besloten voor de terugreis wel de stoelen te reserveren, ook in verband met (het proberen te) slapen, zodat we 2 aan 2 zitten. Met de heenreis wagen we het erop, desnoods met z'n vieren in het midden of iets uit elkaar 2 aan 2.
Succes, ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Reserveren van stoelen vind ik echt zonde geld, maar dat komt misschien dat ik afgelopen jaren nog nooit met mijn gezin gescheiden in een vliegtuig gezeten heb.
Als je op tijd incheckt, met de nadruk op 'op tijd', dan zit je toch altijd bij elkaar?? Zo niet bij het inchecken, dan toch wel door ruilen met passagiers in het vliegtuig??
Ik heb dit zelfs afgelopen februari voor andere passagiers geregeld die geen Engels spraken bij United. Volgeboekt vliegtuig, maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Dit is althans onze (jarenlange vlieg)ervaring.
Dank voor jullie reacties! We hebben inmiddels de tickets bij Air Berlin geboekt! Ben benieuwd hoor, voor de eerste keer rechtstreeks.
We hebben nog geen stoelreserveringen ingevoerd. Dat kan altijd nog. We zitten nog te twijfelen of we misschien een servicecard aanschaffen. We kunnen dan in ieder geval voor 2 volwassenen en 1 kind gratis een stoel reserveren en 's avonds al inchecken. Ook mogen we dan voor 1 persoon 2 koffers van 32kg meenemen.
We hebben nog wel even de tijd, dus we denken hier nog even over na!
geboekt bij Ebookers.
Heen: 17 aug Düsseldorf - Miami via Madrid vliegen met Iberia
Terug: 30 aug Orlando -Düsseldorf via Chicago vliegen met American Airline
4 volwassenen en 1 kind (11 jaar) totaal € 3310,60 (p/p € 662,12)
We gaan niet lang. Maar we gaan weer!!!!