Het lijkt erop of United weer vliegtuigen aan het wisselen is. In december zouden we met een 757-200 vluchtnr UA125 naar IAD vliegen, zojuist zag ik dat dit is gewijzigd in het welbekende vluchtnummer UA947 met type 767-300.
Afdrukvoorbeeld
Het lijkt erop of United weer vliegtuigen aan het wisselen is. In december zouden we met een 757-200 vluchtnr UA125 naar IAD vliegen, zojuist zag ik dat dit is gewijzigd in het welbekende vluchtnummer UA947 met type 767-300.
Bij mij ook gewijzigd, zit terug op alle 2 de vluchten Orlando - Washington, Washington - Amsterdam, Economy Plus dus niet klagen. Ondanks dat ik nu op 24 december vlieg ipv op 25 december.
Nee hoor, dat is in goed overleg gegaan met de reisorganisatie. Moest ineens 2 overstappen Amsterdam - Frankfurt, Frankfurt - Washington, Washington - Orlando.
United had op 25 december er een vlucht uitgehaald.
Voor diegenen die vanuit Zaventem vertrekken in november.
Enkel ter info
Changes in United flights
Newark – Brussels eff 04NOV12 CO 767-400ER replaces UA 3-class 777-200ER. No First Class service (Previously 767-400ER to operate from 04NOV12 to 26NOV12)
Chicago – Brussels Service increases from 6 weekly in Winter 2011 to Daily in Winter 2012
Ik vlieg 17-2 a.s. voor het eerst met United, leuk! Heb bij mijn boeking een linkje naar United gekregen met de vluchttijden.
Heen 12 uur, aankomst 2.50 pm. Met 767-300.
Dan vanaf Washington om 5.10 pm door naar Orlando met een Airbus 320-100/200
Terug om 1.45 pm naar Washington, met Airbus 320-100/200
Aankomst 3.57 pm
dan om 6.20 pm met 767--300 naar Amsterdam.
Fijne tijden, met genoeg overstaptijd lijkt mij (elke keer ruim 2 uur)
Maar moet wel deze site even in de gaten houden dus, ivm wijzigingen?
Of zou dat via USA Fun gaan?
Wat me opvalt is dat er ook al stoelnummers bijstaan, straks eens even plattegrondjes van de vliegtuigen opzoeken.
Wat wel wennen zal zijn is dat ik vorige keer bij Arke 35 kilo bagage mocht, en nu maar 23 dacht ik.
Waar laat ik me geshopte spulletjes??? :p
Of is het voordelig om op de terugweg een extra koffer in te checken, en kan je dat beter op voorhand al doen?
Je kunt 24 uur voor vertrek digitaal inchecken voor de terugreis. Als je dit doet, geef je aan hoeveel koffers je incheckt. Je ziet dan welke koffer gratis is (1...!)en wat de kosten voor de tweede koffer zijn. Het is iets voordeliger om van deze optie gebruik te maken.
Met de gegevens die je nu hebt, kan je niet alleen je stoel zien, je kunt als je dat wilt ook een nog fijner plekje uitkiezen.
Het vluchtschema zou ik zelf in de gaten houden. Het is jouw reis.....